קוקי היה עצוב קצת בלב על הילדות של הובי , הוא ידע שאפילו שהובי מספר את זה כשהוא צוחק ושמח, עדין הלב שלו מתפרק מבפנים על אבא שלו ואמא שלו ,לא היה לו באמת משפחה שתמכה בו ...
קוקי הסתכל על הובי בתמימות וחיבק אותו בחוזקה , תוך כדי החיבוק אמר "הובי בייבי שלי מה שחשוב זה שאני איתך , אתה כבר לא לבד.
הובי הרגיש חמימות ורוגע כשקוקי חיבק אותו, הוא הרגיש את הלב של קוקי פועם במהירות וגם הלב שלו התחיל לפעום , הוא הסמיק והרגיש את האהבה הענקית מקוקי שנותנת לו את כל האומץ להגיב כמו שהוא , והובי פשוט פרק את עצמו בבכי הוא חיבק בחזרה בחוזקה את קוקי ובכה לו על הכתף .
"זה בסדר תוציא הכל בייבי" לאחר כמה רגעים של חיבוק חזק קוקי לקח את ידו של הובי לליבו והסתכל לו קרוב לעניים ואמר "הובי אני לא אתן לאף אחד לפגוע בך שוב בחיים! , אני כאן, לשמור עליך לא משנה מה! ואף אחד לא יוכל אפילו לגעת בך!
קוקי ניגב להובי את הדמעות ואמר "שמעת בייבי , אל תדאג אני איתך תמיד! לאחר שהובי נרגע קצת מהבכי שלו הוא הסתכל על קוקי בהכנעה ואמר "אני אוהב אותך קוקי שלי" הוא כיוון את ראשו אל מול קוקי והסתכל עליו במבט חם ואוהב מלא ברגש אין סופי ונתן לו נשיקה בצוואר בלהט , קוקי התנפל על הובי ונישק אותו חזרה בלהיטות הוא הרגיש את הרצון העז הזה עוד פעם להיות עוד יותר קרוב להובי הוא ממש אהב את זה...הובי הרגיש כל כך מאוהב בקוקי וזרם איתו באהבה .
לפתע קוקי עצר את עצמו לרגע כולו מתנשף ואמר "בייבי אתה גורם לי לא לשלוט בעצמי!" הוא השכיב אותו על הריצפה ועלה עליו כשיד אחת אוחזת במותניו של הובי והשנייה בצווארו , קוקי לא הפסיק לנשק את הובי בצוואר הוא באמת לא יכל לשלוט בעצמו.
לאחר כמה רגעים הובי תפס את לחייו של קוקי ודחף אותו לנשיקה מאוד לוהטת בשפתיים, אחרי זה הושיב את קוקי חזרה ונתן לו נשיקה עדינה במצח כשעניו עצומות "קוקי כדי שנחזור לאוטו , מתחיל להיות פה ממש קר, אתה לא מרגיש כלום???" שאל הובי
קוקי שם את ידו על גבו של הובי ואמר
"כשאני איתך תמיד חם לי "בזמן שמסתכל על הובי במבט ממכר , קוקי הוריד את מעילו השחור ושם על הובי "הינה ככה לא יהיה לך כזה קר" אמר קוקי . "לא! קוקי עכשיו לך יהיה קר " אמר הובי "אל תדאג לי אני מרגיש בסדר גמור" ,ואז קוקי התעטש , "קוקי תפסיק לשחק אותה" הובי לקח את המעיל ושם על שניהם הוא הקים את קוקי מישיבתו והם הלכו ביחד כשהמעיל הגדול מחבק את שניהם , הם הלכו לכיוון האוטו מחזיקים ידיים משולבות, מסתכלים זה על זה ומצחקקים .כשהגיעו לאוטו הובי פתח לקוקי את הדלת והושיב אותו עם המעיל הגדול כשהוא סוגר לו אותו . קוקי הרגיש ממש כמו בובה כשהובי סגר לו את המעיל עד לאף. מהר הובי נכנס למושב הנהג ליד קוקי הוא סגר את האוטו , התניעה והדליק מזגן על חום,
"אני לא מאמין שהוצאתי אותך ביום קר כל כך , סליחה בייבי , רק שלא תהיה מצונן עכשיו" אמר הובי. "אני בסדר הובי תודה על הדאגה" , ואז קוקי התעטש עוד פעם כמו ארנבון קטן, והובי ציחקק , הוא הסתכל על המראה הארנבי החמוד של קוקי איך שהכובע של המעיל סגור עליו, ועל הלחיים הורדרדות והסמוקות שהופיעו עליו.
איך הוא יכול להיות כל כך חמוד חשב לעצמו , קוקי היה נראה ממש עייף ותשוש מאותו היום , אחרי הכל היה לו אימונים מאוד קשים ומפרכים.
קוקי בזמן הנסיעה נרדם וישן עמוק וכשהם הגיעו לחנייה של הבית הובי כיבה את האוטו וראה את השינה המתוקה של קוקי , איך שעניו עצומות ברוגע ואת פניו העדינות והיפות , הובי בהה לכמה רגעים בקוקי הקטן שישן עם המעיל הפרוותי הגדול ולפתע קוקי התעטש פעם נוספת והתעורר משנתו"אפצ'י... אה? אה? מה קורה!?.. מה הובי הגענו?" אמר קוקי כשעניו חצי רדומות.
"כן הגענו קוקי שלי, נראה לי שאתה לא מרגיש כל כך טוב בוא ניקח אותך למיטה" , הובי הרים את קוקי ממושבו אל זרועותיו (ברור שזה לא היה לו קל , אבל הוא הצליח) ולקח אותו לספה בסלון , הוא הניח אותו בעדינות וישב לידו על ריצפת הסלון .
הובי הרגיש את מצחו של קוקי שהיה קר ורץ להביא מגבת חמה שתחמם אותו קצת כי הוא היה קפוא והביא גם סמיכת פוך גדולה ,הוא שם עליו את המגבת והסמיכה וניגש לשכב ליידו , מחבק אותו בחמימות כדי שלא התקרר עוד יותר , הובי הושיט את ידו אל מתחת לצווארו של קוקי והצמיד את קוקי לחזהו כשהוא מחבק את ראשו החמוד .
ככה שניהם נרדמו בספה בשקט אחרי הנסיעה הארוכה והיום המטיש שהם עברו.
תודה רבה לכל מי שקראה 😄
אם אהבתם אל תשכחו להצביע💫
YOU ARE READING
היופי שבפנים🥰
Romanceזהו סיפור בו הכל יכול להשתנות! -לא להומופובים❌ - הסיפור מיועד לכאלה שאוהבים רגש ורומנטיקה מתוקה🥰 דבר נוסף אני רוצה להדגיש שזה סיפור שאי אפשר לדעת מי יהיה עם מי, והכל יכול להשתנות בלי שאפילו תחשבו על זה -אני לא אומרת איזה שיפים יהיה פה😌😈 - הסיפור...