פרק 11😳

33 1 0
                                    

לחייו של הובי היו אדומות ועניו היו נפוחות מבכי , הוא לא ענה מילה לקוקי כי הוא כעס עליו ולא רצה לדבר איתו , הובי הרגיש שאין יותר אמון ביניהם ושכל מה שהיה איתם היה רק משחק ועזיה של שני בחורים.
קוקי הבין שהובי ישן אבל למרות זאת נדחף למיטתו של הובי וחיבק אותו מאחורה חזק , הובי חש בליבו פועם במהירות "התגעגעתי אליך" קוקי אמר בלחש באוזנו של הובי. ואז אמר "אני יודע שאתה ער אני רוצה לראות אותך" והובי לא יכל לעמוד בזה יותר הוא העיף את ידו של קוקי מעל מותניו ואמר "תעזוב אותי, אני לא רוצה לשמוע ממך עוד!!!, תן לי לישון וצא מהחדר ברגע זה."

קוקי הוריד את חיוכו ולא האמין למשמע אוזניו, הוא הרגיש שהלב שלו מתנפץ לחתיכות קטנות קטנות ולא ידע איך להגיב , קוקי פשוט קם כשהפנים שלו אדומות מבושה הוא עזב את החדר ורץ לחדרו בבכייה, הוא לא אמר מילה להובי, וכל תקוותיו בהובי שאוהב אותו כמו שהוא ורוצה בטובתו פשוט ירדו לבור חשוך, אחרי שקוקי העלה את הביטחון שלו בהובי שעזב את המקרה הזה מהבוקר ושזה בכלל לא היה חשוב לו, הוא התחיל לחשוב את זה מחדש הובי לא רוצה אותי יותר? קוקי לא הבין את עצמו ולא הבין את הובי שמתנהג בצורה ממש משונה , רגע אחד הוא אוהב אותו ורגע אחר הוא אפילו לא רוצה לדבר איתו , הובי בכה לכמה דקות בחוסר הבנה מוחלטת ואז קם ממקומו.

הוא רץ לחדרו של הובי , פתח את הדלת וראה את הובי ישן כשפניו אדומות ורטובות מבכי , הוא לא הבין את פשר המצב של הובי ובאיטיות רבה נכנס למיטתו , בלי שישים לב נשכב מולו בעדינות כדי שלא התעורר ונרדם גם הוא כשהסתכל מספר דקות על פניו האדמומיות והרטובות, קוקי לקח טישו וניגב בעדינות את עניו של הובי.

הוא הסתכל על הובי והבין שהוא בכה הרבה, קוקי עוד שנייה שהוא גם פרץ בבכי רק מלהסתכל עליו, בתוך ליבו קוקי הרגיש שהוא אכזב את הובי וגרם לו צער רב, קוקי ליטף את פניו העדינות ונשכב קרוב אליו.

למחרת בבוקר

הובי פקח את עניו והוא קולט את עצמו מחבק את קוקי. הוא הסתכל לכמה רגעים בפניו ואז חש כעס לאט לאט הוריד את ידיו מקוקי וקם מין המיטה כשהפרצוף שלו מביע תחושת אי נעימות, לפתע קוקי תפס את ידו של הובי בחוזקה (כנראה שקוקי לא בידיוק ישן) "חכה!!" קוקי תפס בידו של הובי, הובי כיוון את ראשו לכיוונו של קוקי בעצבנות

וישר קוקי השכיב את הובי על המיטה בחוזקה, קוקי עלה מעליו ותפס את ידו של הובי על המיטה, הוא התקרב לפניו של הובי והתחיל לנשק אותו נשיקה חזקה בצוואר, "דיייי תפסיק" הובי אמר "עזוב אותי" וקוקי החזיק אותו יותר חזק והובי נלחם "אני לא עוזב אותך" קוקי ענה, והמשיך לנשק את הובי. הובי התחיל לבכות והרפה את גופו ללא מעש , הוא לא יכל להשתלט על קוקי שגופו היה כל כך חזק, קוקי חשף את חזהו של הובי והחל לנשק אותו ללא הפסקה "בבקשה קוקי תפסיק" הובי אמר כולו בוכה מרוב צער, ואז קוקי הפסיק וכיוון את ראשו אל מול הובי ואמר "אני לא יפסיק עד שלו תגיד לי למה בכית אתמול קוקי הסתכל במבט ישיר אל תוך עניו של הובי, למה צעקת עלי ואמרת לי לעזוב אהה!!!, אתה בכלל יודע כמה אני התגעגעתי אליך ודאגתי לך , אתה יודע כמה רע היה לי באותו היום קוקי הרגיש את ליבו כואב מעט ונשכב קדימה על חזהו של הובי
חיבוק חזק עטף לפתע את קוקי "אתה בכלל יודע כמה אני אוהב אותך" קוקי מצא עצמו בוכה מרוב הפחד שהובי הפסיק לאהוב אותו הוא לא רצה שהובי יעזוב אותו.

הובי התחיל לבכות מכעס הוא ניצל את ההיזדמנות שקוקי חלש מבכי והשכיב את קוקי מתחתיו, תפס את ידו על המיטה וצעק "אתה שקרן, כל לזמן הזה אתה רק משחק בי , אני ראיתי אותך אתמול בלילה מחבק אותו, אני שעות מחכה לך ומחפש אותך, אפילו לא תרחת להגיד לי איפה אתה, לא באמת אכפת לך ממני!!!! אתה רק משחק בי, קוקי הסתכל על הובי כולו בוכה והמום ממש ממה שהוא אומר לו , הוא אפילו לא חשב לעצמו שהובי ירגיד ככה ,הובי קם מעל קוקי והתחיל לצעוד לכיוון הדלת של החדר ואז קוקי תפס את ידו של הובי וחיבק אותו, הובי כולו בכה מכאב לב ולא יכל יותר עם קוקי, "זה לא נכון, הובי זה לא נכון אף פעם לא שיחקתי בך, כל מה שעשיתי עשיתי כי אני אוהב אותך".

קוקי תפס את לחייו של הובי ונישק אותו , הנשיקה הייתה כל כך עוצמתית וזורמת משני הצדדים קוקי השכיב את הובי על המיטה והמשיך לנשק אותו תוך כדי קוקי נשך בשפתיו של הובי בתשוקה, "אני לעולם לא ידאיג אותך שוב" אמר קוקי והמשיך לנשק את הובי, "אני כל כך מצתער" הובי אמר תוך כדי הנשיקה כשעניו ממולאות בדמעות , קוקי נישק את מצחו של הובי בחוזקה והובי חיבק את מותניו של קוקי חזק ואמר "אני לא בטחתי בך ואני מצתער שהתעצבנתי עליך, כשאני מסתכל לתוך העניים שלך אני רואה אותי, אתה הכי מיוחד בשבילי שיכול להיות , ואני אוהב אותך. הובי נישק את שפתיו של קוקי בעדינות וחיבק את ראשו.



תודה למי שקראה 😁

לא לשכוח להצביע💫

היופי שבפנים🥰Where stories live. Discover now