פרק 5😃

47 3 0
                                    

הובי:
זה היה בוקר מלא באור , הובי וקוקי ישנו להם בשלווה במיטה מחובקים זה בזה בחום כשהובי ישן על החזה החשוף של קוקי , השמש האירה על הובי ולאט לאט הובי פקח את עניו וראה את הפנים היפות של קוקי ישן לו בשלווה כשהוא מחבק אותו🤤 הובי חייך חיוך רחב מלא באושר כמה היה לו טוב אתמול בלילה ,

הובי הושיט את אצבעו על פניו של קוקי וליטף בעדינות את עניו ומישם עבר לאפו ומישם לשפתיו הרכות של קוקי ועד לגרונו ולחזה שלו הוא הושיט את שפתיו ונתן נשיקה עדינה לצווארו של קוקי הוא היה כל כך שמח שהוא זוכה לקום בבוקר ושהדבר הראשון שהוא רואה זה את קוקי ישן בשלווה , הובי קם מהמיטה שם חולצה ומכנסיים וירד ללמטה...

קוקי:
קוקי ישן שינה עמוקה וטובה כי אחרי הכל זה היה עם הובי...הוא קם משנתו מראה עצמו מחבק קרית "הובי..??מה איפה הוא??? קוקי למרות שהיה עם הובי כל הלילה לא יכל לרגע לא לחשוב על הובי הוא רצה לראות אותו , אז קוקי קם ממיטתו לראות איפה הובי הוא הלביש את מכנסיו וחולצתו וירד למטה .

קוקי ירד וראה את הובי מכין ארוחת בוקר , קוקי מבלי שהובי יבחין בו התגנב מאחוריו בשקט וחיבק אותו מאחורה ושילב את ידיו בחזה של הובי שהיה עם סינר קוקי נתן לו כמה נשיקות ואמר "בוקר טוב בייבי " קוקי חיבק את הובי בחוזקה ולא הפסיק לתת לו נשיקות .

"קוקי...שנייה...חכה רגע אני מכין פה חביתה...." מילמל הובי תוך כדי שקוקי מנשק אותו ואז קוקי אמר: "אוקי" והפסיק לנשק את הובי אבל עדין חיבק אותו מאחורה , אחרי שהובי סיים עם החביתה הוא הסתובב לקוקי וחיבק אותו חזק "בוקר טוב קוקי שלי " קוקי חיבק אותו בחזרה בחוזקה ואז הובי אמר "טוב שנשב לאכול😊 וקוקי הינהן בהסכמה .

הובי:
הובי הושיב את קוקי בכיסא ונתן לו צלחת אוכל ואמר הינה לך קוקי שלי❣תוכל 😊"
ואז הלך לשבת בכיסא שלו מול קוקי . הובי הסתכל והתבונן ביופיו המדהים של קוקי אוכל, וחייך לעצמו.

כשבהה בקוקי הוא חשב עליו ונזכר בכל המקרים שקרו איתו ועם קוקי מאז שהגיע לבית , הוא נזכר ברגע הזה שראה את קוקי מכין אוכל ושורף אותו , הוא חשב לעצמו שאם קוקי חי פה כבר שנה למה שיתחיל לבשל אם הוא לא יודע, כנראה הוא עשה את זה מסיבה מסויימת אבל הוא לא הצליח להבין למה??

"קוקי יש לי שאלה אליך" אמר הובי
ואז קוקי הסתכל אליו בחיוך סקרן מה הובי הולך לשאול😏
"קוקי תגיד ביום ההוא ששרפת את החביתה למה עשית את זה אתה כנראה לא רגיל להכין ולשרוף את זה כל יום????

ואז לקוקי ירד החיוך והוא הבין שהוא עכשיו צריך להתוודות "זה נכון אני באמת שורף כל דבר , בדרך כלל אני מזמין אוכל או הולך לקנות בסופר...אני לא כל כך טוב בבישול אני מודה" קוקי הסמיק קצת ואמר "האמת אני באמת חושב שאתה חמוד ואני מחבב אותך מאוד😏 , אפילו אחרי שנכוותי אתה עזרת לי ודאגת לי ולא כעסת או התעצבנת עלי ששרפתי את המחבת. אתה נתת לי את האהבה שלך ואני בחיים לא הרגשתי כל כך קרוב למישהו , בדרך כלל אני לא פותח את הרגשות שלי לאחרים , אבל איתך אני מרגיש שאני יכול להגיד הכל! "

הובי כל כך הסמיק מכל מה שקוקי אמר והרגיש שקוקי באמת נשמה טהורה עם לב טוב, אפילו שמבחוץ הוא נראה אחד שלא מדבר הרבה ולא רוצה שאחרים התערבו לו בדברים ,עדין הוא ראה איך קוקי פותח את ליבו ואומר לו את האמת , הובי הסתכל על קוקי בחיוך נרגש ורצה לחבק את קוקי אבל לפני שהספיק קוקי המשיך--
קוקי הסתכל להובי במבט נבוך ותמים ואמר :
"אני בעצם הרגשתי כל כך נורא שצרחתי עליך ביום ההוא שסידרת לי את החדר והכל , ולא היה לי את האומץ לבוא אליך ולהגיד סליחה , אז חשבתי שאני יכין לך ארוחת בוקר ואולי תסלח לי---"קוקי מיי בייבי"אמר הובי עוד שנייה בוכה וחיבק את קוקי חזק , "זה בסדר אני לא כועס עליך , סליחה שלא הבנתי את הכוונה שלך"--- "לא זה אני זה שצריך להגיד סליחה ובאמת אני צריך לפצות על הבעיות שעשיתי , אני טעיתי כשכעסתי עליך, וכשאני שרפתי את המחבת אתה לא אמרת כלום ורק דאגת לי🥺..."אמר קוקי.

תוך כדי שקוקי אמר את זה הוא חיבק את הובי בחוזקה , הובי תפס את פניו של קוקי מולו כשהם מתחבקים ואמר " תשמע אתה לא עשית לי שום בעיות אתה - זה מי שאתה ואני אוהב אותך ככה , אני ממש מעריך את זה שנסית לעשות בשבילי משהו , אתה כל כך חמוד אני אוהב אותך 🥰"

קוקי חייך חיוך מסופק ונישק את הובי בלחי
ואז הסתכל עליו באהבה ואמר "הובי מיי בייבי אל תדאג אני לא שחכתי את זה , אני עדין הולך לפצות אותך😏"



תודה שקראתם 😁😁

עם אהבתם ❣ תצביעו💫

ועוד נראה מה יהיה בפרקים הבאים😏.

היופי שבפנים🥰Where stories live. Discover now