با سلام.
اگر از اون اوایل من رو بشناسید احتمالا اسم داستان براتون آشناست و همونطوری که توی خلاصه داستان ذکر کردم این یه بازگردانی از یکی از داستانهای خودم به همین نام هستش که الان آنپابلیش شده.
زوج اورجینال داستان لارن هورگی و کامیلا کابیو بود اما با مسیر تاکسیکی که شیپرهای این دو پیش گرفتن من یه جورایی دلزده شدم از اون شیپ و دیگه نتونستم این فیک رو ادامه بدم.
من همیشه این رو میگم که شیپ کردن اصولا هیچ عیبی نداره ولی اینکه بیایم بگیم: "وای نگا اینجوری کردن فلان کردن پروفه این قطعا با هم بودن و فلان و ساخت کوه از کاه" واقعا تاکسیک و اشتباهه، مخصوصا با توجه به اینکه یکی از طرفین به عنوان بایسکچوال کام اوت کرده.
من خیلی بدم میاد داستانهام نصفه بمونه برای همین گفتم چیکار کنم، چیکار نکنم که یه فکری به سرم زد، گفتم دق و دلیم رو روی داستانی که مشکل از شیپشعه خالی نکنم و فقط شیپش رو یه سری از جزئیاتش رو عوض کنم. خلاصه که منم گشتم، دیدم کدوم شیپها رو دوست دارم.
لری که دوست دارم نمیشد چون شخصیت پردازی برای شخصیت دختر انجام شده بود.
جنلیسا که همین الانش دو بوک کامل و یه بوک نصفه دارم ازشون.
مونسان هم که یه برنامههای دیگه براشون داشتم.
بعد نگاه کردم دیدم بله عشقای بنده سوآ و شیون هستن و چرا ازشون که تاحالا هیچ بوک فارسی وجود نداره نباشن و خلاصه عشقام رو انتخاب کردم و شخصیتهای جدیدی رو اضافه کردم و دیگه دیدم آمادهی آپ کردنه.لی شیون: وقتی توی امتحانات پلیس چندین بار شرکت کرد نتونست وارد نیروهای پلیس بشه تصمیم گرفت خودش رو از قانون مقرارات جدا نکنه و حرفهاش رو به عنوان یه کارآگاه شخصی شروع کرد.
کیم سوآ(اسم واقعیش کیم بورا ولی لقبش سوآ):
یه ویروس خوشحال و ریزه میزه که توی یه گل فروشی کوچیک کار میکنه. روزهاش رو با خیال پردازی در مورد آیندش با دختری که عاشقشه ولی نمیشناسش میگذرونه و امیدواره بالاخره یه روزی بتونه ملاقاتش کنه.
نامجو هیوک:
بهترین دوست و همکار شیون، اونها از دوران دبیرستان با هم دوستن. هیوک دوستای زیادی نداره و تفریحش ورزشهای پر از آدرنالینه، البته ویدیوهای اینستاگرامش که اینطوری میگه!*یه نکته ذکر کنم: من نمیخواستم از آیدلهای مرد استفاده کنم (و دلایل خودم رو دارم) و اینکه بازیگرای مزد زیادی هم نمیشناختم و زیاد اهل کیدراما نیستم ولی خب "پری وزنه بردار، کیم بوک جو" رو دیده بودم و خیلی ازش خوشم اومده بود پس واسه همین انتخابش کردم.
کیم جیو:
خواهربزرگتر سوآ و تنها عضو خانوادهی سوآ که اون رو از خودش نرونده، اشتباه نکنید خانوادهی سوآ همین دور و بر هستن ولی خب مثل اینکه سوآ دوست نداره باهاشون رو به رو بشه!حضور افتخاری:
لی سونگ کیونگ
هِیز(heize)
قسمت اول به زودی آپ خواهد شد منتظر باشید. :)
YOU ARE READING
Just Like Two Pieces Of A Puzzle | Suayeon
RandomSuayeon converted شیون هیچوقت فکر نمیکرد با پر کردن یه فرم شرکت دوستیابی، دختر رویاهاش رو پیدا کنه اما یه جای کار میلنگه!