Negdje oko 3 ujutru je, sjedim u sobi i smaram se jer ne mogu da spavam. Mogla bih nesto da nacrtam, posto trenutno imam inspiracije. Inace jako volim da crtam jer me to izuzetno smiruje. Uzmem malo veci pergament i pero te pocnem da crtam zmiju. Prvo mi nijr bilo jasno zasto mi je to doslo u glavu al onda sam skontala da je to normalno jer sam okruzena slikama zmija. Ubrzo zavrsim crtez i ostavim ga po strani. Opet mi je dosadno. Na pamet mi dodje jedna ideja, koja nije bila ni malo pametna. Sagnem se ispod kreveta i dohavtim svoj kofer, te iz skrivenog dzepa izvadim malo trave. Smotam dzoint i sa uzivanjem pocnem da uvlacim dim u sebe.
Draco POV
U sred razmisljanja me prekine glasno pjevanje. Izasao sam iz sobe da bih oslusnuo odakle se cuje. Zaculo se iz sobe od Kiare. Ova nije normalna 4 ujutru je ona ojeva na sav glas. Lagano pokucam na vrata ali ne dobijem odgovor. Nakon 5 minuta neodgovaranja polako otvorim oci i ugledam ju kako lezi na krevetu a glava joj visi prema podu. Na stolu ugledam travu a u njenim rukama skoro ispusen dzoint. Divno, naduvala se i vjerovatno ne zna ni gdje se nalazi. Kada me ugleda na vratima veselo skoci sa kreveta i potrci prema meni.
-MAAALFOOOYY pa gdje si ti bre brate mili?- Zagrli me oko vrata i pogleda kao malo dijete
-Jesi ti normalna? Jel znas koliko je sati? Daj mi to- Istrgnem joj dzoin iz ruke i bacim kroz prozor
-Paa bilo mi je dosadnoo i nisam mogla da spavam pa sam morala nekako da se zabavim. Dodji sjedi nemoj tako da stojis na vratima.- Uhvati me za ruku i povuce na krevet gdje sjednem a ona uradi isto odma do mene- Ne ljutis se na mene?-Pogleda me tuzno i napuci usne, a onda krene da mi sjeda u krilo- Mozda da si ti dosao da me zabavis, ovo se ne bi desilo.- Kaze i konacno umjesti svoje dupe u moje krilo, a noge obmota oko mog struka. Tek sad sam skonto da je dole imala samo donji ves a gore siroku majicu koja joj je jedva prekrivala dupe.
-Kako da se zabavim?-Upitam je zagrizem donju usnu
-Pa naprimjer ovako..-Ruke spusti na moj kais i pocne da ga otkopcava, ali neuspjesno posto joj uhvatim obe ruke. Upitno me pogleda i prevrne ocima-Bas si dosa..- Prekinem je tako sto je bacim na krevet i legnem preko nje, na sta se ona zadovoljno nasmjesi-Ili mozda nisi- Krenem da je ljubim po vratu sto ju pocne smirivati i polako uspavljivati. Da bi ubrzao uspavljivanje mazio sam je po butini i tako je konacno zaspala. Digao sam se sa nje i polako ju pokrio. Nakon sto sam spalio svu travu koja je bila na stolu odem u svoju sobu i napokon legnem da spavam..
Jutro
Kiara POV
Bude me suncevi zraci koje prodiraju kroz prozor. Cim otvorim oci osjetim jaku bol u slijepoocnici sto me natjera na mali jauk. Kroz glavu mi prodju slike od sinoc i lupim se jako u celo. Ala blama majkooo. Ustanem i odem da se istusiram vrelom vodom sto me itekako smiri. Izadjem iz tusa u peskiru i brzo se osusim potom se obucem. Obukla sam crno sivu suknju koja mi je stizala do polovine butine, bijelu kosulju i zeleno sivu kravatu. Spakujem stvari u torbu i krenem prema dnevnom boravku. Tako su svi bili, kao i Draco.
-Jutro- Jedva izgovorim i samo im se pridruzim.
-Desi narkomanko- Malfoy mi sapne na uvo a ja samo prevrnem ocima. Pansy me zagrli i onda krenemo prema sali. Na samom ulazu sudarim se s nekim, i taj udarac me posteno razdrma. Uhvatim se za glavu i otvorim oci a ispred sebe ugledam nekog lika kako me odmjerava, i zabulji mi se u sise. Ozbiljno?
-Imas li ti oci pazi gdje odas.
-Tvoje su ocigledno ispale kad su vidjele zensko sa oblinama- Kazem drsko i uputim mu hladan pogled na sta me on pogleda iznenadjeno i krene nesto da kaze, medjutim Malfoy ga preduhitri tako sto se odvali smijati.
YOU ARE READING
MALFOY; Hoce li se pored tolike strasti pojaviti i ljubav?
FanfictionKiara Key koja je do skoro zivjela u New Yorku, seli se u London. Ne svojom voljom naravno jer je u New Yorku imala zivot o kakvom sanja svaka djevojka. Porodica Key je jedna od najmocnijih i najbogatijih i u carobnom svijetu, a i u normalnom. Dolas...