Twins

378 18 2
                                    

Budi me kucanje na vratima. Kad otvorim oci shvatim da lezim na Dracovim grudima. Lagano ustanem kako ga ne bih probudila i obucem prvo sto mi padne pod ruku. Otvorim vrata i ispred ugledam Blaisa.

-Konacno te nadjoh, Minerva te treba. Mislim da imas posjetu.

-Koga?

-Ne znam samo mi je rekla da te dovedem kod nje u kancelariju sto prije.

-Cekaj minut da odem u sobu da se presvucem brzo cu.- Produzim u svoju sobu i na brzinu obucem crnu trenerku a gore ostavim Malfoyev duks. Operem zube i pocesljam kosu te se vratim kod Blaisa. Cim mu se pridruzim pozurimo u profesoricinu kancelariju. Pokucamo i nakon tihog slobodno udjemo. Sa jedne strane stola sjedila je Minerva a sa druge momak crne kose i sirokih ramena. Cim mu ugledam lice osmijeh mi se nadje na mom. Poletim mu u zagrljaj a on me podigne.

-Ne mogu vjerovati da te opet vidim.-Skiknem srecno nakon sto me spusti i ostavi poljubac na mom celu.- Falio si mi.

-I ti meni mala. Dosadilo mi je biti u odvojenoj skoli i daleko od tebe, tako da su me prepisali ovdje.

-Zasto mama i tata nisu s tobom dosli?

-Imali su neki bitan posao tako da su me samo dovezli.-

-Gospodjice Kiara i gospodine Blaise, otidjite se spremite za dorucak. Na dorucku ce se obaviti sortiranje Vaseg brata.- Klimnemo glavama i odemo u nas dom. Prvo odem kod Malfoya u sobu da ga probudim ako nije do sad. Kad udjem ugledam ga samo sa crnim peskirom zamotanim oko struka. Kosa mu je bila mokra i razbarusena. Zatvorim vrata i to ga prekine u razmisljanju.

-Hej, gdje si bila?

-Kod Minerve.

-Sto? Sta si sad uradila?- Prevrnem ocima i udarim ga blago u rame.

-Nikad ti nisam pomenula, ali imam brata blizanca.- Zbunjeno se nasmijem u pocesem iza uveta.- Nismo se skolovali u istoj skoli jer je on obozavao tu jednu rusku, u koju je do sad isao medjutim prebacio se ovdje.

-Vau, bas volis da krijes cinjenice o sebi. Hoce ga na dorucku sortirati?

-Da, odo da se presvucem, da ne izgledam ko seljanka.

-Sto bas ti lijepo stoji moj duks.- Pridje mi i svoje ruke smjesti na moj struk. Usne priblizi mom uvetu a njegov dah natjera moje tijelo na drhtanje.-Ali ipak meni si najljepsa gola. Na meni.- Nasmijem se i zagrlim ga oko vrata.

-Sinoc sam propustila one Griffindorske idiote zbog tebe, ali dorucak necu. Umirem od gladi.

-Debela- Usne nam spoji u spor i lagan poljubac, a ja ga ugrizem za donju usnu, jace nego sto sam htjela. Izusti tih jauk i oblize krv sa usne. Zakikocem se i odem u svoju sobu kako bih se presvukla i nasminkala. Obucem se standardno, crna suknja i tamno zelene carape do konjena. Gore obucem crnu kosulju i svezem kravatu. Od sminke stavim maskaru, olovku za obrve i ajlajner. Oko karmina sam se premisljala da li da ga stavim ili ne, ali odlucila sam se da hocu. Uzela sam bordo karmin i njime istakla svoje pune usne. Kosu sam samo pocesljala tako da nije bila skroz ravna vec talasasta. U tom trenutku u sobu mi bez pardona udje Malfoy. Zastane te se nasloni na stok od vrata i zadovoljno me odmjeri.

-Hajde zakasnicemo.

-Ako bas moramo..-Povucem ga za ruku i odemo u salu na dorucak.

U salu udju gospodin Filch i Nate. Sjeo je na stolicu ispred stola gdje su sjedili profesori i direktor. Minerva mu je stavila sesir.

-Jos jedan Amerikanac. Vidi se da ste blizanci, imate isti um, iste osobine. Da li je pametno vas staviti u istu kucu? Valjda se necu ogrijesiti. SLYTHERIN.- Olaksavajuce izdahnem i podignem ruku da bi me nasao i sjeo kraj mene. Pomjerim se blize Malfoyu i Nate sjedne s moje lijeve strane.

MALFOY; Hoce li se pored tolike strasti pojaviti i ljubav?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz