Savrsena si...

388 26 6
                                    

Kiara POV

-Danas idemo kupiti haljine, jasno?

-Jel bas moramo?

-Kiara jesi realna? Neces na bal ici u krop topu i sorcu eventualno suknji.-Namrstim se jer sam bas tako nesto imala u glavi za obuci. Izdahnem i bacim se na Pansyin krevet.

-Dobro dobro,ali bez pretjerivanja molim te.- Srecno skikne i skoci na mene. U grov ce me otjerati ovo slusanje nje.

-Ajde da se spremimo pa idemo, trebace nam vremena.- Klimnem glavom i ustanem te odem u svoju sobu. Obucem crne pocjepane farmerke i crnu majicu dugih rukava, jer je vani bilo hladnije nego inace. Obujem patike i nasminkam se klasicno. Krenem da izadjem ali u sobu mi uleti Malfoy. Bio je sav zbunjen i kao uplasen sto me je uznemirilo.

-Sta se desilo? Jel sve u redu?

-Ja..Moram nesto da ti kazem, samo nemoj da naglo reagujes molim te, moze?

-Govori vise brines me!

-Slusaj.. Ovaj... Ja....

-DRACO!

-Ja sam dosao... Da te pitam.... Hoces da ides na bal sa mnom?- Za sekundu se na njegovom licu nasao smekerski osmijeh na koji sam iznova padala. Pocinjem osjecati kako mi obrazi gore. Usne sam razvukla u sirok osmijeh i olaksavajuce izdahnula.

-Budalo jedna prepao si me.

-Iii tvoj odgovor je?

-Da, hocu.- Ruke sam premjestila na njegove obraze i spojila nase usne. Gurnula sam ga na krevet i popela se na njega. U sred poljupca prekinula nas je Pansy koja je upala u sobu kao specijalac.

-Ovo ovako ne ide, ja te cekam a ti se valjas po krevetu sa Malfoyom.- Ljutito je prekrstila ruke i naslonila se na vrata.

-Idem idem.

-Gdje idete?

-U Diagonal Alley, kupujemo haljine za bal.

-Bez mene? Ko ce vam reci bolje misljenje od muskarca sa ukusom?

-A-a, ti ne smijes da vidim Kiarinu haljinu do bala jer ono kao ona se pojavi i ti zines do poda jer je savrsena.- Odvalili smo se smijati dok je ona imala totalno ozbiljnu facu. Nakon sto se prestao smijati, prevrnuo je ocima i spojio dlanove moleci ju pogledom. Nakon sto skonta da nema sanse da Pansy popusti, smoreno izdahne i podigne ruke u znak predaje.

-Dobro, pobijedila si. Ali dopustite bar da vas Blaise i ja castimo picem kad zavrsite.

-To moze, Kiara ustaj idemo.- Poljubim Draca na blic i poletim za Pansy koja je vec bila u dnevnoj.

-Sta mislis?- Nesigurno ju upitam dok na sebi imam haljinu koja mi je odmah zapala za oko. Crna uska haljina sa slicom je izrazavala moju figuru. Na dugim rukavima se nalazio po koji smaragdni detalj, sto je cinilo haljinu kao stvorenu za Slytherin.

-Kiara, savrsena si... Kao da je stvorena za tebe! Sta mislis o ovim stiklama?- U vis je podigla crne stikle sa srebrenom zmijom koja je isla oko noge.

-Prelijepe su, uzimam i haljinu i njih. Ti uzimas onu drugu koju si probala, odlicna je.

-Jesi sigurna? Nekako sam cudna u njoj.

-100% sam sigurna. Nisi cudna vec prezgodna. I ove cipele.

-Ako ti tako kazes, uzimam.- Nakon sto sam se presvukla i pokupila sve sto uzimam, platile smo i izasle. Ispred radnje smo nasli Malfoya i Zabinia kako nas cekaju.

-Konacno. Da pretpostavim, ne smijem znati kakva je haljina prije bala? Sarkasticno je pogledao Pansy koja je klimnula glavom i zaprijetila mu prstom.

-Bolje bi ti bilo da ne guras nos tamo gdje mu nije mjesto, jasno?

-Naravno sefice.

-Udjemo u prvi kafic i zauzmemo sto. Nakon sto porucimo za oko mi zapadnu Hermiona i Nate koji su sjedili u jednom cosku. Sjedili su jedno preko pita drugog i zaljubljeno se gledali dok je on njoj mazio ruku. Ocigledno je govorio nesto jako smijesno cim ona nije mogla prestati da se smije. Drago mi je sto je Nate nasao nekoga normalnog ko nije kurva koja ce ga povrijediti. Razmisljanje mi prekine hladna ruka na moj kolenu.

-Jel sve oke mala?

-Da naravno, sto ne bi bilo?- Razvucem lazni osmijeh i poljubim ga.- Hocemo li, spava mi se.

-Ajmo.

Subota, pola sata prije pocetka bala.

-Koje mindjuse da stavim?

-Hmm... Stavi te zmije, slazu ti se sa cipelama.

-U pravu si.- Stavim mindjuse kao poslednji detalj i upotpunim svoj izgled. Pa i nije toliko lose, malo previse elegantno za moj ukus ali prezivjecu. Uzmem torbicu i u nju ubacim cigarete i i bordo karmin koji sam imala na svojim usna. Nakon sto Pansy zavrsi spremanje, napustimo moju sobu.

Draco POV

Bal samo sto nije poceo, a njih dvije jos nisu dosle. Nervozno cupkam nogom dok ih Blaise i ja cekamo. Na vrhu stepenica se pojavi ona, u dugoj crnoj haljini koja joj je izrazavala savrsene obline. Kosa joj je bila uvijena i stapala se sa tamom koju je nosila na sebi. Sminka je bila skoro ista kao i inace, sa naravno tamnim karminom koji je obozavala stavljati na svoje pune usne. Graciozno podignute glave se spustala niz stepenice i oduzimala dah svakom muskarcu koji je bio prisutan. Kad su nam se pogledi spojili, nesvjesno je zagrizla donju usnu sto me je jos vise napalilo. Prilaskom je pruzila ruku koju sam ja primio i ostavio poljubac na njoj.

-Pansy je bila u pravu, stvarno si zinuo do poda.

-Bila je u pravu u vezi jos neceg, stvarno si savrsena.- Ruku sam smjestio na njen struk i povukao ju u agresivan poljubac. Uhvatili smo se pod ruku i zajedno sa ovo dvoje usli u salu koja je bila vec puna. Cim je krenula prva pjesma povukao sam ju na sredinu. Lijevu ruku sam smjestio na njen struk a desnu spojio s njenom.

Nakon cijele veceri igranja sjeli smo u jedan cosak. Umorno sam naslonila glavu na njegovo rame, dok me je on mazio po ruci.

-Hoces da idemo?

-Mhm- Ustao je i podigao me u narucje dok je mene san preovladavao. Nakon par minuta ispod sebe sam osjetila njegov krevet, kroz nozdrve mi je prosao jak muski parfem, sto me je malo razbudilo. Ustala sam a on me je upitno pogledao.

-Sta? Ne mogu da legnem sa sminkom, upropasticu ovako cisto lice.- Lagano se udario u celo. Otisla sam u njegovo kupatilo i nekako skinula sminku sa sapunom, jer mi se nije dalo da idem po svoje sredstvo u sobu. Kad sam se vratila u sobu skinula sam haljinu i nakit te obukla Dracovu neku majicu. On je vec legal tako da sam se samo zavukla u njegov zagrljaj i ubrzo utonula u san.

Izvinjavam se sto me nije bilo vise od mjesec dana
Imam mnogo obaveza oko skole i jedva sma stigla i ovo da napisem iako je kratko
U komentar ostavite misljenje za dosadasnji moj rad🥰

ly❤️

MALFOY; Hoce li se pored tolike strasti pojaviti i ljubav?Where stories live. Discover now