Kiara POV
-Falićeš nam dušo. - Rekla je mama dok me snažno grlila sa suzama u očima.
-I dalje ne vidim razlog zasto moram da završim posljednje 2 godine. - Smoreno izdahnem u uzvratim zagrljaj.
-Nije naša odluka, ali tako je najbolje zbog našeg ugleda ovdje. U Londonu nas niko ne zna i zato je prvi dojam najbitniji. Šta bi mislila kad bi čuli da nam ćerka ima samo 5 završenih razreda. Bruka. - U pravu je, valjda ću nekako preživjeti ove 2 godine.
-U redu je, tata. Možda i neće biti toliko strašno- Nasmijala sam se i pozdravila sa roditeljima. Ušla sam u voz i mahnula im kroz prozor. Čim sam ugledala prvi slobodan kupe odmah sam ga zauzela. Raskomotila sam se i stavila slušalice u uši te pustila najdražu plejlistu. Muzika mi je ubrzo dosadila te sam izasla iz kupea i stala kraj otvorenog prozora. Izvadila sam kutiju cigareta i zapalila jednu sa uzitkom. Kroz hodnik su prolazila većinom djeca koja su možda 1. ili 2. godina. Poslije ispušene cigarete vratila sam se nazad u svoj kupe i nastavila se smarati. Nakon 10ak minuta se začula buka i vrištanje iz hodnika. Uzela sam štapić i polako izvirila glavom kroz vrata. Dementratori, ako se ne varam? Tata me je upozorio na njih jer se često pojavljuju u blizini Hogwortsa. Na svu sreću, naučio me je činima koje djeluju na njih.
-Expecto Patronum!- Uzviknula sam i uperila vrh štapića u njih. Ubrzo su nestali iz voza na šta sam olakšavajuće izdahnula i naslonila se na vrata. Odjednom su svi pogledi bili usmjereni ka meni. Prišla mi je crnokosa cura u zelenim odorama.
-Jesi dobro? Sigurno si se iscrpila zbog tako jakih čini.
-Dobro sam, hvala na pitanju. Kiara, drago mi je.- Pružila sam joj ruku uz maleni smješak, a ona ju je rado prihvatila.
-Pansy, i meni. Nova si ovdje? Nisam te prije viđala ni u vozu a ni u školi.
-Da nova sam. Ovo ljeto sam se doselila u London, tako da ovdje nastavljam školovanje.
-Odakle si došla?
-Iz New Yorka.
-Vau, obožavam New York. Skoro svako ljeto idem tamo sa porodicom jer mi tetka živi tamo.- Klimnem glavom i izvadim cigarete i pružim prema Pansy.
-Hoćeš?
-Hvala, dobro bi mi došla.- Obe zapalimo i počnemo da pričamo o Hogwortsu. Nakon 10 minuta konverzaciju nastavimo u mom kupeu.
-Mogu da zovnem svoje društvo taman da se upoznate?
-Naravno- Nasmijem se te ona napusti kupe.
Draco POV
Dosadne priče od Blaisa prekine Pansy kada utrči u naš kupe.
-Gdje si bila svo vrijeme?- Blejs ju upita i napravi mjesto kraj njega da sjedne.
-Upoznala sam curu koja je otjerala dementratore. Znate kako je kul. Došla je iz New Yorka i ista je godina kao i mi. Mislila sam da odemo svi tamo zajedno i da je upoznate.- Nasmijano je skakutala i čekala naš odgovor.
-Pensi jesi dobro? Od kad si ti tako dobra prema drugim curama?- Upitao sam je iznenadjen.
-Ne znam, Kiara mi je postala jako draga kroz njenu priču. Hoćete da idemo?
-Pa hajde, nemamo šta izgubiti.- Rekao je Blaise i krenuo za Pansy. Prevrnuo sam očima i krenuo za njima. Još mi fali da je blatokrvna i još nam se uvuče u društvo. Kad smo došli do poslednjeg kupea Pansy je otvorila vrata i ušla, a Blaise i ja smo za njom odma. Na samom ulazu osjetio se jak parfem koji je svakog muškarca opijao kao droga.Unutra je sjedila ta Kiara. Bila je niska koliko sam mogao da primjetim, imala je dugu crnu kosu uvijenu u blage lokne. Kad je primjetila da smo ušli prebacila je pogled sa prozora na nas. Imala je sive oči i hladan pogled.
- Eh ovako, momci ovo je Kiara, Kiara ovaj crni je Blaise.- Blaise pruži ruku sa retardiranim osmijehom te ona uradi isto, samo sa hladnim pogledom.
-Drago mi je.- rekla je odsečeno.
-Meni još draže lepotice.- O Bože.. Prevrnuo sam očima i vratio pogled na nju.
-A plavušan je Draco.- I napokon je okrenula pogled prema meni. Prvo pravo u oči, a zatim me je odmjerila od glave do pete. Kao hipnotisan pružio sam ruku i jedva progovorio.
Kiara POV
-Malfoy, drago mi je.- Uzvratila sam rukovanje, a na licu mi se pojavio mali smješak. Kada je primjetio osmijeh, izvratio mi je isto malim smješkom i šmekerskim namigom.
-I meni.- U tom trenutku voz se zaustavi i shvatimo da smo stigli na stanicu Hogwortsa. Kada izađemo sjednemo na kočije koje su nas vozile do škole. Cijeli put sam provela u šutnji i razgledanju okoline. U nekim trenutcima sam uhvatila Malfoya kako gleda u mn i odmjerava me. Iskreno i kod njega se imalo šta vidjeti. Platinasta kosa ga je činila posebnim jer ju je jedini imao u okolini. Bio je visok skoro 2 metra, što je bilo skroz suprotno od mene. Kraj njega sam izgledala kao patuljak, sa svojih 160 centimetara visine. Ono što mi se najviše svidjalo kod njega jeste izražena vilica. To ga je činilo najseksipilnijim muškarcem kog sa vidjela. Dolaskom u školu smo se razdvojili jer sam ja morala kod profesorice Mc Gonagall. Pokucala sam i ušla nakon tihog "uđi".
-Dobar dan. Ja sam Kiara Key, nova učenica.
-Dobar dan, pretpostavila sam da ste to Vi. Pođite sa mnom.- Izašle smo iz njene kancelarije i uputile se ka velikoj sali, valjda. Na vratima je stala i okrenula se prema meni.
-Ostani ovdje, sada će doći gosp Filch i on će te uvesti kad bude vrijeme.- Klimnula sam glavom a ona je ušla unutra. Prišao mi je stariji čovjek pomalo strašnog izgleda noseći mačku u rukama.
-Idemo.- Ušli smo unutra i odjednom su svi pogledi bili usmjereni ka meni. Moram se naviknuti na ovo. Profesorica je ustala i udarila kašikom od čašu za vino
-Malo pažnje molim vas. Ove godine, pored prvih razreda, dobili smo novu učenicu koja kreće u 6. razred. Molim gospođicu da priđe i sjedne ovdje, kako bi Vas sortirali u kuću.- Prišla sam i sjela na stolicu, a zatim mi je stavila šešir na glavu.
-Zanimljiv um.. Hrabra djevojka, jakih moći.. Neka bude.. SLYTHERIN.- Znači ista sam kuća kao Pansy? Dobar početak. Ustala sam i otišla do njihovog stola.
-Kiara! Sjedi ovdje!- Viknula je Pansy i mahala mi da je primjetim. Čim sam sjela kraj nje odmah me je sva srećna zagrlila, a ja sam joj samo uzvratila sa blagim osjehom.
-Pa, dobrodošla u naše društvo.- Rekao je sa idiotskim osmijehom Blaise. Lažno sam se nasmijala i pogledala u Malfoya koji je već gledao u mene. Kada su nam se pogledi sreli na licu mu se opet stvorio taj čuveni osmijeh. Toliko je bio privlačan da bih ga gledala i dan i noć.
-Hajde idemo da ti pokažem gdje ćeš od sada živjeti.- Ustale smo i krenule u neke tamnice.
-Ovo je naš dnevni boravak. Tu se svi zajedno družimo a ovo je hodnik koji vodi u sobe. Na vratimo piše čija je soba tako da se ne možeš zbuniti. S obzirom da si zadnja došla tvoja soba je skroz na kraju.- Došle smo do kraja hodnika, sa lijeve strane su se nalazila vrata s mojim imenom, dok na zidu koji je označavao kraj hodnika su bila vrata drugačija od ostalih. Bila su napravljena od metala, srebrenim slovima je pisalo Malfoy. Sama pomisao na blizinu naših soba me natjerala da zagrizem usnu.
ESTÁS LEYENDO
MALFOY; Hoce li se pored tolike strasti pojaviti i ljubav?
FanficKiara Key koja je do skoro zivjela u New Yorku, seli se u London. Ne svojom voljom naravno jer je u New Yorku imala zivot o kakvom sanja svaka djevojka. Porodica Key je jedna od najmocnijih i najbogatijih i u carobnom svijetu, a i u normalnom. Dolas...