Rozdział 1

873 34 0
                                    

Gdy weszłam do mojego nowego mieszkania odrazu zabrałam się za rozpakowywanie walizek. Włączyłam playliste na telefonie i zaczęłam układać ubrania w garderobie.  Gdy ukaładałam bieliznę usłyszałam dzwonek do drzwi i poszłam je otworzyć. Przede mną stał brunet z czekoladowymi oczami, pięknym uśmiechem i wyrazistymi dołeczkami w policzkach.

- hej jestem Sean.  Mieszkam naprzeciwko - wskazał na czarne drzwi- jestem pierwszy raz w Londynie i myślałem że pokazała byś mi parę miejsc- podrapał się po karku- oczywiście jeśli masz czas- dodał szybko

- również dzisiaj się tu wprowadziłam z Los Angeles i sama nic tu nie znam.....  ale z chęcią potowarzyszę ci w poznawaniu Londynu.  Może jutro?  Bo teraz jest późno i mam jeszcze kilka walizek do rozpakowana- uśmiechnęłam się

- Okey,  to jutro o 13 tu na korytarzu? - przytaknęłam- to do jutra- pokiwałam mu i zamknęłam drzwi. Spojrzałam na pierścionek wybacz Harry zdjełam go i schowałam do pudełeczka. Szybko dokończyłam układanie ubrań i położyłam sie spać.

                   ***

Usłyszałam pierwsze nuty piosenki Black Widow Iggy przeciągnęłam się ospale siadając na łóżku.  Jest  dziewiąta rano a moja lodówka świeci pustkami,  sprawdziłam pogodę która okazała się być idealna,  zero chmur i 25  stopni. Ubrałam czarne rurki również czarna bluzkę na ramiączkach i oliwkowa kamizelkę. Zabrałam portfel i wyszłam z budynku. Najbliższy sklep był na końcu ulicy. Weszłam do środka zabierając koszyk i zaczęłam wkładać do niego najpotrzebniejsze produkty.


Want u back ( Love Me sequel)Where stories live. Discover now