Część 13

638 31 6
                                    

* Harry*

Siedzę na kanapie oglądając telewizje gdy ktoś otwiera drzwi.  Słyszę stukot obcasów, a po chwili obok mnie siada Selena. Nie mam zamiaru na nią spojrzeć, siedziałem 5 godzin próbując się do niej dodzwonić gdy ta za każdym razem odrzucała połączenie.

- Serio nie masz zamiaru nic powiedzieć?- zapytała wyczekując mojej odpowiedzi

- Nie odbierałaś telefonu, przepraszam ty odrzucałaś  każde połączenie a teraz wymagasz abym o tym nie wspominał?- spojrzałem na nią, siedziała spokojnie skubiąc lakier z paznokci. 

- Byłam zajęta, wiesz moją pracą są spotkania z menadżerami różnorakich marek i reprezentowanie ich produktu. - przewróciła oczami. Westchnąłem zirytowany.

- I co ty takie robiłaś na tym spotkaniu?- spojrzała na mnie

- Dziś miałam spotkanie z H&M w sprawie przyszłorocznej coachella'i. Będę reprezentowała ich festiwalową kolekcję. Potem miałam spotkanie z moją dawną przyjaciółką, a potem kolejne spotkanie tym razem z Chanel w sprawie nowej lini kosmetyków. Jak sam widzisz miała ciężki dzień.- wstała z kanapy zdejmując kolczyki. Odłożyła je na półkę obok telewizora.  Nie miała zamiaru nic więcej powiedzieć, tylko wyszła z salonu kierując się do łazienki. Zapowiada się długi wieczór.  Telefon leżący na stole zaświecił się informują o nowym powiadomieniu. Upewniłem się że Selena jest pod prysznicem po czym odblokowałem jej telefon. Dostała wiadomość od Jessica Mercedes.

'' Hej kochana, będę w Londynie jutro o 18. Znajdziesz dla mnie czas?''

Zablokowałem telefon odkładając go na miejsce. Położyłem się na boku pogłaśniając telewizor. Po chwili zasnąłem. 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 09, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Want u back ( Love Me sequel)Where stories live. Discover now