9. BÖLÜM

32.6K 300 112
                                    

M; Of tamam ya biz bir yarım saat çıkalım geri geliriz.

Jk; geri gelmek zorundasınız zaten de yarım saat ne yapacaksın yarım saatte evde geçirin.

M: ya babacığım lütfen lütfen diyorum bak lütfen ve gidebilirmiyim beni bekliyor.

Jk: bir şartla.

M; ne istersen babacığım.

Jk: bir onu kadar samimi olacaksın iki üstünü değiştir.

M: ama bu kıyafeti çok beğendim.

Jk: ben de çok beğendim ama bunda dışarı çıkamazsın.

M: tamam değiştireceğim.

Yazar

Mira gidip üzerine değiştir ve Mami ile beraber dışarı çıkarlar jungkook evde o çocuk onu nasıl yalnız bıraktığını bıraka bildiğini anlamıyor kendi kendine söylenip duruyordu.

Jk: ya hani yarım saatliğine gitmişlerDi bir buçuk saat oldu daha gelmediler sen bir gel ben seni birdaha onunla görüştürürsem
Hem mami ne ya çok saçma nerede buluyor Bu çocuklar ya hala niye prensesim diyip duruyor   o benim prensesim bir kere ve  sürekli boynundan ötüp duruyor tiki vardı hani bunun off.

(Kapı çalar )

Jk: ha sorunda geldiler

Jungkook kapıyı açar açtığı Zaman karşısında pek de sevmediği bir görüntü vardır Mira ve arkadaşı beraber görüşüp koklaşıyor lardır ne bu jungkookun hiç hoşuna gitmiyordu sonra Mami Mira'nın boynundan öperek görüşürüz prenses diyerek arabasına bindi ve gitti jungkook o zaman sinir küpüne dönmüştü.

Jk: o çocuk niye sana sürekli prens ediyor ve hani senin boynundan tikim vardı.

M: benim boynumda tikim var zaten ama Mami öptüğü zaman bir şey olmuyor ve ayrıca da ben onun prensesim senin değil bir de niye bu kadar geç kaldığımızı soracak olursan ki sen fırça atmadan ben söyleyeyim mami bana bir sürü kıyafet aldı o yüzden bu kadar geç kaldık.

Jk: göster bakalım şu kıyafetleri.

M: valla ben de çok merak ediyorum ne aldığını.

Jk: nasıl yani çok merak ediyorum derken?

M: ya bildiğin dolaştık işte sonra beni bir ara kafede bı on  dakika bir şey yalnız bıraktı yeri geldiğinde elinde bir sürü poşet vardı yani bu poşetler vardı .

Jk: aç bakayım ne var içinde

M: şey ben en iyisi bunları odama götüreyim.

Jk: neden.

M; hiç ya şey şimdi ben yorgun ne gidip en insanlar koyuyorum bir de üstüme daha rahat şeyler giyineyim uyuyum.

Jk: Yok yok önce açalım ya da sen git üzerinde işte ben bunlara bakayım.

M: şey tamam burada kalmaya karar verdim birazdan gideriz üstümü değiştiririm ben ne olduğunu çok merak ettim şu an.

M: şey tamam burada kalmaya karar verdim birazdan gideriz üstümü değiştiririm ben ne olduğunu çok merak ettim şu an

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
(BABACIK) JEON JUNGKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin