8. BÖLÜM

35.7K 297 76
                                    

Ertesi gün
Jungkook

erken kalkmıştı sevdiği kızı izlemeye dalmıştı sonra küçük kızın kıpırdadığını hissettiğinde uyanacağını anladı ve gözlerini kapadı küçük kız kalkıp babacığının suratına baktı ne de olsa o benim babam bence onu öperek uyandırsam bir sorun olmaz diye düşünüp tam yanağına uzanırken jungkook uyanır gibi yapıp kafasını çevirmişti ve dudakları birleşmişti.

Miradan

Ah mira geri zekalı mira sen ne yapıyorsun hay ben senin şansın sikiyim ama ben nereden bilecektim ne yapabilirim yani kendi döndürdü kafasını Allah'ım ne olur kırmızıya dönmüş olmuyum of kahretsin ama dudakları o kadar yumuşak ki o dudakları bir daha bulmak için nelerimi vermezdim.

Jk den

Onu yaptıktan sonra kıpkırmızı olmuştu bu haline gelmek istesem de hiçbir şeyin farkına varmamış  gibi Yeni uyanmış gibi yapıp günaydın dedim bu tepkime biraz şaşırdı ama bozuntuya vermedi sana da günaydın babacık dedi.

Miradan

Bir anda günaydın deyince uykunun etkisi ile hiçbir şey hatırlamadığını ve fark etmediğini fark ettim o yüzden hiç bozuntuya vermeden günaydın babacık dedim onu biraz daha çıldırtmak için bugün ne giyeceğimi onu soracaktım.

Yazardan

Mira çok açık ve güzel bir elbise seçmişti ne de olsa dışarı çıkmak gibi bir planı  yoktu ve babacığı ona sadece evde giyebileceğini söylemişti ama belki de bunlarla dışarı çıkardı kıyafet giyip  aşağı indi ve babacık Bu nasıl olmuş dedi jungkook  üstündeki elbisenin vücuduna ne kadar güzel durduğunu ve onu  ne kadar harika gösterdiğini düşünüyordu ama buna dışarı çıkmak gibi plan olduğunu bilmiyordu çok güzel olmuşsun fazlada sexsi olmuşsun dedi.

M: mmmmm öyle mi diyorsun yakışmış yani

Jk: evet yakışmış ama buna dışarı çıkamayacağını biliyorsun değil mi?

M: ama ben arkadaşlarımla buluşacak tım.

Jk: kimmiş  o arkadaşlar?

M; ya arkadaş işte çocukluk arkadaşı.

Jk: tamam onların kim olduğunu tanımak istiyorum .

(Kapı çalar )

M: kapı çaldı ben gidip kapıya bakayım.

Jk: şanlı kurtulmuş olabilirsin ama sonra bunun hesabını vereceksin.

M: tamam tamam neyse ben kapıya bakayım.

Yazar

Mira kapıyı açar açmaz bir şok geçirmişti gelen kişi mami idi hemen onun boynuna  sarılıp sevinçten çığlık attı Mami Mira'nın kankası idi gerçek adı Muhammed ti ama kendisi olan Mami derdi reşo mami'nin buraya gelmesi Mira'nın çok işine yaricaktı
Mami bir eliyle Mira'nın belini kavrayıp kafasını boynuna gömdü seni çok özledim prenses dedi.

Jk nin içinden geçenler

Kim şimdi bu çocuk niye geldi hem Mira'nın boynumdan yok muydu hem ona niye prenses diyor niye prenseslerden nefret ediyordu hani acaba bu çocuk olan prenses diyor diye mi bana izin vermiyordu ben geçen kafam boynuna gömdüm nefesi kesildi şimdi niye öyle olmadı offfffffff

M: hoşgeldin aşkımmm.

Mami: hoşbulduk bebeyim.

Jk nin içinden geçenler

Aşkımı dedi o ne lütfen bir rüyada oluyum lütfen bu biri ya kesin bu bir ya evet evet dur ya resmen çocuk evimde birbirlerine aşkım bebeğim diyorlar of çıldıracağım.

Jk; meraba sen kimsin .

M: babacığım bu mami sana bahsettiğim arkadaşım bu.

Jk: bugün buluşacağın arkadaşın mı?

M: hı hı aynen öyle.

Mami: merhaba ben Mami tanıştığımıza memnun oldum.

Jk: Mira sen gelsene şöyle bi.

M: efendim babacığım geliyorum sen beni burada bekle iki dakika bebeğim ben geliyorum.

Mami: tamam prenses geciktirme ama sonra  özlüyorum.

hemen yanağından öperek babacığının yanına gittim.

Jk: Mira biz seninle ne konuştuk.

M: ne konuştuk babacığım?

Jk: hani bu eve  arkadaş falan getirilecek de hani erkek arkadaş yapmayacaktın?

M: ben yapmadım ki o önceden vardı zaten hem ben onu çağırmadım ki kendi gelmiş .

Jk: o nereden biliyor burayı

M: ben de bilmiyorum babacık ama geldiğine çok sevindim.

Jk: hayrola niye bu kadar sevindin.

M: mamim gelmiş sevinemez miyim.

Jk: bugün dışarı çıkamazsın.

M: neden ya o kadar gelmiş çıkacağım ben hem ben mamimi çok özledim.

Jk: pardon tam olarak senin neyin oluyor ve sen böyle onun yanına mı gideceksin.

M: 1 o benim en yakın en iyi arkadaşım 2 ne varmış halimle gayet de böyle gideceğim.

Jk: o bir erkek unutma.

M: babacığım sen de bir erkeksin senin yanında nasıl böyle dolaşabiliyorsam onun  yanında da böyle dolaşa bilirim.

Jk: hayır bugün akşama davet var hazırlanmam lazım alışverişe falan çıkacağız bugün dışarı çıkamazsın.

M: ne daveti ya.

Jk: senin gelişine davet veriyorum.

M:niye ya ben davet falan istemiyorum.

Jk: sana soran olmadı veriyorum o kadar.

(BABACIK) JEON JUNGKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin