Jk den
Hadi gel prenses sana bu evin kurallarını söyleyeyim.
M: ya ne kuralı ya kurallardan nefret ederim.
Jk: ama eğer burda yaşamak istiyorsan bunlara uymak zorundasın.
M: asıl sen seninle burda kalmamı istiyorsan kural mural koymacaksın.
Jk: oo küçük hanıma bak sen.
M: ama kural ne ya bir evin kuralı en çok ne olabilir?
Jk: gel göstereyim.
Yazardan
{Jungkook ve Mira aşağı inerler ve jungkook Mira'nın ne bir kağıt koyar}
M: demek ki beni alacağına o kadar emindin.
Jk: ne alaka.
M: baksana kurak kağıdını çoktan hazırlamışsın.
Jk: Ha sen onu diyorsun yani deneme sürecini istersin diye düşünmüştüm ve tahmin ettiğim gibi istedim.
M: peki okuyalım bakalım.
Jk: bakıyorum da çok istekli benimle kalmaya.
M: Bu da ne demek oluyor şimdi?
Jk: önce Kural istemiyorum dedin şimdi de burada kalmak için kuralları sadık kalacağım diyorsun?
M: hayır bu deneme sürecini adapte olmaya çalışıyorum eğer kurallar hoşuma gitmezse buradan gideceğim ikimiz de biliyoruz.
Jk: peki prenses oku bakalım ama sesli oku ki yüzünün aldığı ifadeye göreyim.
M: 1 dışarıdan eve hiç bir arkadaşını getiremezsin. tamam peki bunu yapabilirim sanırım. 2 asla bir erkek arkadaşın olmayacak ne sevgili olarak ne kanka olarak. Ne bu da olmaz ama ben kızlarla anlaşamam ki benim bütün arkadaşlarım erkek hiç kız arkadaşım yok.
Jk: hadi devam et.
M: 3 saat 9'dan sonra dışarı çıkılmayacak. oha o zaman günler yeni başlıyor ki bana ne ben saat dokuzdan sonra evden çıkarım ve sen de buna karışamazsın ya resmen özgürlüğümü her şeyimi elimden alıyorsun ya neyse. 4 bu kısa kıyafetleri asla ve asla dışarıda giymeyeceksin sadece ev içerisinde ve evde ben varken. Ya of ya resmen bütün hayatımı ele geçiriyorsun ama banane kabul etmiyorum hiçbirini.
Jk: devamı var ama oku.
M: peki 5 bana babacık diye seslenecek sin. ow bunu sevdim peki 6 dışarı asla benden izinsiz çıkmayacaksın.7 İstediğin zaman baban seninle sen istediğin zaman babanın yanında uyuyabilirsin. tamam son maddede güzel ya ama sen bütün her şeyim el koyuyorsun ki istediğim şeyleri yiyemiyorum istediğim yer yerlere çıkamıyorum istediğim kişilerle buluşamıyorum ya direkt gidip asayım ben kendimi.
Jk: bu kadar abartma Mira.
M: o kadar abartma mı?
Jk: son maddeye okumadın sen okumadan ben söyleyeyim Bu kurallar asla ve asla es geçilmeyecek hepsini uyulacak eğer uyulmazsa sana bir ceza veririm.
M: ne tür bir ceza.
Jk: dene ve gör tamam Bu biraz fazla Can yakıcı olacak o yüzden denememeni tavsiye etmiyorum.
Yazardan
bu hayatta kimsenin bilmediği sadece anne ve babasının bildiği bir özelliği vardı Mira'nın ağlayamıyor ve acı hissetmiyordu.
Yarısı sadistti gülüp eğlenebiliyor ama ağlayamıyordu demek ki kuralları ihlal etse başına ne gelirse gelsin hiç acı çekmeden ona saçı iki acıtasyon yaparak çıkabilirdi ve Mira'nın aklında çok hain planlar vardı.Mira dan
Acaba gidip bugün yanında yatsam ne olur?
Jk den
Acaba gelip yanımda yatmasını istesem ilk günden fazla mı olur?
M: babacığım bugün yanında yatabilir miyim?
Jk: Tabii ki prenses?
M: Bir şey daha söyleyeceğim Kural kitabında benim de kurallarım olsun istiyorum.
Jk: ne.
M: aynen öyle bende kural koyacam.
Jk: hayır.
M: ama babacık lütfen.
Jk: Of tamam.
M: kalem alabilir miyim?
Jk: al bakalım.
Jk den
Kural kağıdını bana uzatmıştı.
Jk: hadi şimdi sen sesli oku
dedi ve okumaya başladım.
Asla ve asla kız arkadaşın olmayacak. İstediğim zaman gelip seninle dolaşa bileceğim. Saat kaç olursa olsun o zaman sen de bu eve hiçbir kız arkadaşın gelmeyecek ne sevgili olarak ne kanka olarak.
Jk: oobeğim fazla kıskançsın
M: eğer babacığım olmak istiyorsan? hiçbir kız arkadaşı gelmeyecek onlarda da buluşmaya caksın.
Jk: o zaman erkek arkadaş meselesini kapattık.
M: o zaman kız arkadaş meselesini kapattık.
Ya ben çok sıkıldım evde bir şeyler yapalımJk: saat 11 mira uyumaya gidiyorsun.
M: nee bu saattemi?
Jk: evet bu saatte.
M: peki sen de benim uyuyacaksın o zaman.
Jk: iyi gel minik bebek gelde seni uyutayım.
Yazardan
Jungkook bunudemesin hemen ardından Mirayı kucağına almıştı mirada hemen ona uyum sağlayıp kafasını boynuna gömüştü mira için burası cennetti bu kokuya bayılıyordu şu an istediğini almış küçük bebek gibi sevinçliydi onunla bir hafta geçirecekti. Ne kadar mutlu sonra kendi kendine mırıldandı mira mira kendine gel mal mısın kızım sen geri zekalı yaz sırıtıyor de kendi kendine diyerekten kendini kızıyordu sonra sırtının yavaşça yumuşak bir yere değdiğini anladığında düşüncelerinden sıyrılmıştı ve beline bulunan elleri hissetmişti jungkook kafasını Mira'nın boynuna görmüştü ama bilmiyordu kim mira nın boynundan tiki vardı. Biri boynundan öper ya da boynuna dokunursa yerinde kaskatı kesilir bütün vücudu tutulurdu ve bir anda bunun olması üzerinde nefesi kesilmişti jungkook telaşla kalkıp ne olduğunu sordu.
M: şey ben garip bir kızım ve çok saçma geri zekalı özelliklerin var.
Jk: ne mesela?
Mira şey benim boynumdan tikim var da yani biri dokunduğu zaman öptüğü zaman falan bütün vücudum kaskatı kesiliyor.
Jk: o zaman seni zapt etmenin yolunu buldum.
M: ya hayır çok kötüsün zaafımı kullanmayacaksın değil mi?
Jk: gayet de kullanacağım.
M: ya Of tamam yanımda olmanı istemiyorum git kendi odanda uyu.
Jk' hayır burası daha rahat hem ben ilk gece mi kızmla geçirmek istiyorum.
Mira'nın içinden geçenler
ama ben seninle ilk gece mi böyle geçirmek istemiyorum ikimiz de kızın olamayacağımı çok iyi biliyoruz niye Baba rolüne girmeye çalışıyorsun.
Jk: Mira iyi misin düşüncelere daldın?
M: ha ne iyiyim iyiyim.
Jk: iyi hadi gel kucağıma.
M: peki.
deyip jungkook un kucağına sıvışır burası o kadar rahatki beş dakika içerisinde babacığının kokusu ile uykuya dalmıştı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(BABACIK) JEON JUNGKOOK
FantasiJunkook evinde tek yaşayan bir adamdı ve çok sıkılıyordu evlenmek için genç çocuklarla ugrasamayacak kadarda sabırsız olduğunu dusunhyirdu ve evlat edindiği genç kız evine neşe ona heycan hayatına renk verecekti ve ilerdeki aşkı olacaktı🖤🖤🖤🖤