6. BÖLÜM

38.9K 365 134
                                    

Neyse şu an tilkileri boş vermem gerekiyor ve bu yakışıklı adamla ilgilenmem gerekiyor evini cidden merak ediyorum. Araba bir anda durdu oha yoksa bu siyah ev onun mu ki muhtemelen onun çünkü pembiş pembiş bir evde oturmasını beklemiyorum. bir anda yan tarafıma baktığım zaman şoför koltuğunda onu göremedim ve bir anda benim kapım açıldı

Jk: prenses aşağı in.

M: sana kaç defa söyleyeceğim bana prenses deme diye.

Jk: peki prenses hadi gel sana bir sürprizim var.

M: ne sürprizi neymiş bu?

Jk: gelde gör.

Miradan

Gel de gör deyip siyah kapılı evin kapısını açıp içeri gösterdi içerisi büyüleyici derecede güzeldi cidden hep böyle bir evim olmasını hayal etmiştim ve şuan hayallerim gerçek oldu. Sanırım hayatımın boktanlığı yavaş yavaş sönüyor diyecektim ki ben bu adamı tekrar görmeyi hayal ettim ama babam olarak değil bak yine aklıma geldi ve ben yine bozuldum hiç hoş bir durum değil hem de hiç.

Yazardan

Kız biraz tereddüt ederek içeri girmişti arkasından da jungkook girip kapıyı kapatmıştı kız bir anda kapanan kapı ile irkilmiş ve arkasını dönmüştü jungkook onu belinden tutarak yukarı kata sürüklemiştive onu bir kapının önüne getirmişti kapı simsiyahtı tamda küçük kızın sevdiği gibi. Tabi jungkook bunu biliyordu ve kız için özel almıştı bu evi diyer evleri huyungları yüzünden siyah hariç her renk alabilmişti.

Kız pek umursamamaya çalışarak kapıyı açtı ve içerde gördüğü şeyle şok oldu yatağından tut perdesi ne kadar her şeyi siyah olunca kızın hoşuna gitmişti ama bunu yeni babasına çaktırmamaya. Çalışıyordu pek beceri bildiği söylenemezdi ama odanın ortasında duran siyah çarşaf ilgisini çekmişti

Jk: ee ne duruyorsun çarşafı kaldırmayacak mısın?

diye sordu kız büyük bir heyecanla hemen siyah çarşafın yanına koştu çarşafı hemen kaldırmasıyla altından çıkan şey onu şok etmişti son model özel yaptırım bir motorun çıkmasında oda beklemiyordu ve bir anlık sevinçle ne yaptığını bilemeyip jungkookun boynuna atlamıştı.

Jungkook ise buna fırsat bilirken kıza sarılmıştı ama o etekle ve bir anda sarılması ile havaya kalkması jungkook un elinin yanlış yerlere gelmesine sebep oluyordu ama kız bundan pek rahatsız olmuş gibi görünmüyordu. Aksine hoşuna gidiyordu ve daha çok boynuna girerek hemen teşekkür etti.

M: sağol babacım.

Jk: rica ederim prenses.

M: hadi ama ciddi misin ben sana kaç defa dedim prenses deme diye.

Jk: neden prenseslerden bu kadar nefret ediyorsun?

M: prenseslerden nefret etmem için illa bir sebep söylememe gerek yok onlar sevmiyorum.

Jk: ama sen benim prensesimsin.

Jk den

Mira hala benim kucağımdaydı o bacakları ve vücudu beni baştan çıkartıyordu insanın bakınca bile azabiliyordu ve o şu an aramızda küçücük bir bez parçası varken benim kucağımda ydı. Kendisi benim aklımdan geçenleri bir bir okumuş gibi bir gülüş attı ve kucağımdan indi.

Alaycı bir sırıtış atarak

Jk: kalsaydın ya böyle rahattı.

M: isterdim ama sonra beni tek bırakmak zorunda kal istemem.

Değince bu kızın babası olamıyacağımı anladım
Gerçi bunu başından beri biliyordum ama neyse.

(BABACIK) JEON JUNGKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin