Zdravo, danas sam htela da pišem o tome šta znači moje ime.
Sinoć mi je bilo jako dosadno, pa sam isla da guglam šta znači moje ime. Ne znam kako sam došla na tu ideju, ali eto, što da ne.Ja sam pre jedno godinu dana tražila šta znači moje ime i nisam našla ništa ono, tipa samo da je to i muško i žensko ime i to je to. Uh da, ako ne znate zovem se Vanja.
Pa da počnemo
Prvo kako san dobila ime, u glavnom krata pričica ništa posebno. Kako je Vanja muško i žensko ime moji su znali da ću da budem devojčica, ali da sam bila dečak isto bi se zvala. U glavnom moji roditelji su želeli da bude neko kraće ime, i dugo su razmišljali i eto, ne znam kako su se setili al eto, ništa specijalno do duše.
Ime Vanja je ruskog porekla, kao predstavlja nadimak tj. umanjenicu od ženskih imena Ivana, Jovana i Ivanka.
Značenje imena je isto kao i kod imena Ivan/Ivana ili Jovan/Jovana jer je usuštini od tih imena dobijeno. A značenja ima više, ali u suštini "onaj koji je poslat od Boga", "ona žena koja je Božja snaga i milost", "svetica", "bezgrešna žena", "ona koju poštuju i vole", "ona koja je pravi prijatelj", "milostiva", "ona koja se smilovala na svačiju patnju i nevolju".
Meni je iskreno prelepo, baš, baš mi se svidja i oduševljena sam. Oduvek kao mislim da moje ime nema nikakvo značenje, al zapravo, ono jako mi je lepo. I sad sam srećna, hahahaha.
Varijante na stranim jezicima
Vanya, Wanya, Vannia, Wanja i Wania.
Najviše mi se svidja Vannia, proverite moje kao pod ime na profilu kad pročitate ovo, hahahaha, možda i promenim.I na sajtu ima kao da li ste znali. Ljudi su uzelu i opisali me! Totalno se sve podudara sa mojom ličnosti! Ja ne mogu da verujem da ime zavisi od nečijeg karaktera! Bukvalno ludo!
-ako vam treba poslaću vam sajt-E sad ako nekog to zanima ja ću ipak napisat.
"Smatra se da su osobe sa ženskim imenom Vanja vrlo kreativne, talentovane i osećajne osobe, sa smislom za sve što je lepo i estetsko, i sa darom za umetnost u svakom obliku"
To piše na sajtu, znači ovako
kreativna jesam
talentovane, da za matiš, pomalo za crtanje
osećajne osobe, da jako, previše zapravo
sa smislom za sve što je lepo, da
sa darom za umetnost u svakom obliku, pa da, znam crtat (donekle), ajde ako mogu računat grafički dizajn, njac ne mogu se setit ničeg više hahaha."Žene imena Vanja su veoma emotivne i plemenite, a takođe su i jako lepe i drage osobe, ali su i najpre vrlo elokventne; prefinjene i elegantne, te su uvek sklone lepim manirima i dosta pažnje posvećuju obrazovanju i učenju bontona i lepog ponašanja"
Emotivna i plemenita da
HAHAHAHAHA lepa, ali ljudi mi kažu da sam lepa, al ne nisam!
Prefinjene i elegantne, pa prefinjena ne bas, al već kad pričam iskreno elegantna da, kako me jede blam...
Lepi maniri, pa da, opet me jede blam...
Učenje da!
Lepo ponašanje da."Skoro sve žene sa imenom Vanja su prave pobornice mode i dobrog ukusa, te i vole skupocene i dizajnerske cipele, nakit i garderobu, pa su ne tako retko u "finansijskom škripcu"i lako troše sav zarađeni novac; sa zdravstvenog aspekta najčešće imaju tegobe vezane za bubrege ili za kožu."
Okej da, volim modu, ne pratim ju ali nemate pojma koliko obožavam gledat modne revije, emisije sa prodavanjem nakita (čak sam kupila jednom ogrlicu), volim kreirat odeću i tako to. Oke nisam u finansijskom problemu HAHAHAHAHA.
Nemam problema sa bubrezima ili kožom, al to ne znači da neću imati, mislim ko to zna, naravno da ne želim da imam, al eto.Nadam se da vam se svidelo ovo o čemu sam danas pisala i da ste uživali.
Do sutra, nadam se👋