****
Diğer günlerden farklı olarak okula biraz gecikmiştim. Bahçedeki kalabalıktan bunu anlayabiliyordum. Okul kapısından adım attığımda tüm bakışlar bana döndü.
Şaşırdım, okulun buzdan öğretmeni olduğum için olmalıydı. Dikkat çeken ve bunu seven biri olmadığımdan, rahatsızlıkla atıyordum adımlarımı.
Öğretmenler odası 1. katta olduğu için merdivenlere yöneldim. Ardımda bıraktığım bedenler delici bakışlarını üzerimden çekmemiş, fısıldaşmaya başlamıştı. Böylesine büyük bir uğultuda cümleleri zor seçiyordum
"Bu o öğretmen mi?"
"Jongin'in anlattığı mı?"
"Ailesi onu atmakta haklıymış, böyle çocuğum olsa ben de sevmezdim."
Algıladığım sözlerle gözlerim doldu. Gözyaşlarım sanki bu anı bekliyormuş gibi beni zorlarken, ben direniyordum.
Adımlarımı öğretmenler odasının yanında olan lavaboya çevirdim. Hiçbir şey yokmuş gibi bir kabine girip kapıyı kapattım. Ses çıkarmayacak şekilde kilidi çevirdim.
Çocukken ne zaman ailem kavga etse saklanır, olayların bitmesini beklerdim. Her zaman onların kavgalarından korkmuştum.
Diğer çocuklar gibi sadece karanlıktan ve gök gürültüsünden korktuğum bir hayatım olmamıştı ne yazık ki. Noel Baba'dan oyuncaklar dilemek yerine sorunlarla boğuşmuştum.
Tek bir hayalim vardı, o da bu bataklıktan kaçmaktı. Evden kaçışımla bu bataklığa daha çok batmıştım.
Benimle gelen ise uğradığım şiddetin izleriydi. Onlar hiç peşimi bırakmamış, her an zihnimde yer kaplamıştı.
En önce ailemden beklemiştim kabullenilmeyi, fakat en önce ailemde görmüştüm dışlanmayı. Hastalıklı duygular içinde kaybolmuştu güvenim.
Kayıp güveni geri getirmek imkânsızdı, denememiştim de zaten. Çocukluğumdan beri ilk güvendiğim kişi de benimle oynamıştı. Bunu hak etmek için ne yaptığım meçhul.
Kim Jongin, bunu hak edecek ne yaptım?
Güvenim kırılmıştı, bunu mutluluk beni kollarından bırakınca anladım.
****
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Can You Keep A Secret? | Kaisoo
Fanficİnsanlara dikkatli bakın, en dik duranı en kırgın olanıdır. Tartışmasız Do Kyungsoo okuldaki en dik duruşlu öğretmendi. "Bir sır tutabilir misin Jongin?" © gxddxs | fanficstrocak21