-Ce ai ma , ai înnebunit? Vrei sa te duc la spitalul 9 ?
-Eu am înnebunit ? Părintii trebuie sa apara si uite cum e casa , misca.te si fa curat .
-Vrei sa spui , sa facem. Si tu esti implicata!
-Ba nu sunt. De fapt eram umpic.
-Ba da , esti . Si o sa ma ajuti.
-Off, fie , o sa te ajut. urăsc cand cedez prima.
********Cu greu am terminat curatenia . De fapt , eu am facut totul de una singură . Mi.Am luat telefonul in mana si am vazut cel mai mare dezastru in fata mea. 6 apeluri de la Emily ,2 de la părinti si 2 mesaje de la Emily.
<< Ce tot faci , de nu.mi raspunzi ? >>
<< La 11 vin la tine , dupa carte ! >>
"Perfect". Imi bubuie capul de durere si nu mai am nici foarte mult timp sa dorm. Ma duc sa.i caut cartea.
Ahhh, nu o gasesc , mai bine ma duc sa dorm umpic.
*********
Somnul mi.a fost întrerupt de soneria de la usă care m.a trezit ca un fulger , din somnul meu.
-Buna Emily , ma bucur sa te vad.
-Buna Eve , si eu ma bucur sa te vad. Pai...am venit dupa carte...
Am incercat sa ma fastacesc pe langa ea , dar nu mi.a mers. A început să îmi pună mâna pe ochi , pe spate , pana si pe burta ,zicându.mi :
-Ce superb ti.ar sta fara un ochi , sau cu aripioare , sau si mai bine cu o ditamai burta.
-Ahhh... Bine ma duc sa o caut.
******
Nu am gasit.o nicăieri , singurul loc unde ar putea fii este la Steph. Cred ca am asa o sun.
-Alo, Steph? Pot sa te intreb ceva ?
-Vrei sa stii daca acea carte este la mine ?
-Mdaaa...
-Păi, vino la mine , sa ti.o dau .
-Dar... o super, mi.a închis în nas . Cam toata lumea a inceput sa.mi închidă in nas .
Intr.un minut am primit si adresa casei ei. Am plecat. Steph ma astepta in fata casei .
-Buna Eve . Intra , ma duc sa.ti caut cartea.
Am facut un pas si am dat nas in nas de Castiel.
-Buna scumpo, ai venit sa ma vezi ? Chiar nu.mi poti rezista , asa e ?
-Nu am venit sa te vad . Am venit dupa o carte . ce arogant...
A început să paseasca înspre mine , încet si apăsat cu coltii la iveală, in schimb eu nu ma puteam misca. Cred ca eram constransa...
-I.a spune scumpo , sa fie sărutul pe gât sau pe buze ?
Norocul meu ca a venit Steph la timp , ca altfel ajungeam sub coltii lui Castiel.
-Ce faceti voi aici ? Intrerupandu.ne cu imaturitatea ei. norocul meu .
-Nimic ! am tipat amândoi deodată.Uite Eve cartea , ai grija unde o lasi data viitoare . Transmite.i salutări vrajitoarei.
-Bine paa...stai de unde... In fine numai am destul timp.
*******Am ajuns in centru , Emily ar fi trebuit sa fie pana acum aici.
Intr.un final am gasit.o , am plecat impreuna la o cafenea si am schimbat cateva cuvinte si s.a abătut linistea intre noi. Pana cand...
-Hei , apropo , unde era cartea?
-La niste vampiri , de care nu mi.ai spus !!! A trebuit sa aflu singura pe pielea mea ca sa imi dau seama de existenta lor.
-Scuze... Dar chiar nu am putut sa.ti spun. Ai grija la ei. Sunt foarte periculosi.
-Stiu , asta mi.a spus si Stephany . Apropo, te saluta.
-Si eu. Totusi, ai grija la ei , caci sunt foarte marsavi.
-Dar ei cum pot sta ziua la lumina ?
-Păi, au inel numit Avgria , care ii protejează de soare .
-Am inteles . Ahhh , ce ma doare capul.... Cred ca ma voi duce acasă sa dorm umpic. Mai vorbim , paaa...
-Pa.
Am plecat acasa , un pic cam ametita . Ceasul era deja 20:00 si se cam intunecase afara. Iar trebuie sa o iau pe stradutele alea ciudate... Poate dau iară de Steph.
Mergeam cu pasi repezi si cu privirea in jos si fara sa vreau am dat peste un tip.
-Draga , ai grija pe unde mergi si peste cine dai. S.ar putea ca destinul tău sa vina chiar acum. iar acelasi cuvant "destin".
-Ne cunoastem ? Cine esti?
- Sunt Criss. Cel care iti v.a schimba destinul.
In acel moment am simtit ca lesin. M.a apucat de mana si m.a tras langa el. S.a apropiat încet de gâtul pe si a început să mă zgarie cu coltii. Era un vampir. Durerea stransorii de la mana nu se putea egala cu cea a coltilor care îmi strapungeau pielea.
Dintr.o data am simtit o briza mare de vânt. In spatele meu era chiar...era....CASTIEL?! Vampirul care m.a capsat ca idiotul ,era acum aruncat pe jos de Castiel? Si astfel in fata mea s.a iscat o lupta îngrozitoare.
*********
Sper ca v.a placut si scuze ca abia acum am postat un alt capitol. Nu prea am avut foarte multe idei , dar as aprecia nespus de mult niste comentarii. Va puupic :**
CITEȘTI
O lume ascunsa
VampirgeschichtenIn aceasta lume , totul este posibil. Mai putin existenta unor vampiri sau a unor vrăjitori . Buna eu sunt Eve , iar asta spuneam si eu inainte , de a descoperi o noua lume. Totul a început intr-o noapte cand bantuiam pe strazi de nebună si ceva îns...