Viata lui Castiel era in pericol. Criss era mai puternic decat el . Saracul Castiel era in dezavantaj... Trebuia sa fac ceva , tin prea mult la el.... Adică ,nu chiar... Am format numarul lui Steph in cea mai mare grabă , dar mâinile imi tremurau mult prea tare. I.am soptit la telefon sa vina , dar dintr.o data Criss era in fata mea , smulgandu.mi telefonul din mana.
-Steephaanyyy, vino repedee !!! am strigat cat m.au tinut plămânii.
Criss m.a izbit de un perete , viata mea era pe sfarsite.
-Stiu ce o sa te faca sa.ti indeplinesti destinul. Oare daca Castiel nu va mai fii , s.au va fi îngropat in sânge , te vei transforma?
-Nuuu ! Lasă.l pe Castiel in pace .
In acel moment am stiut ca viata mea si a lui Castiel era pe apa sîmbetei. Criss , l.a luat pe Castiel de gât si l.a aruncat cu fata catre asfalt. Fata lui si cu asfaltul au făcut o implozie imensa , facand o gaura. Am vrut sa ma ridic dar...
-Stephany si ... Emily ?! am strigat fericita.
-Ce faci Criss , nu ne-am mai vazut de mult ? a intrebat Steph sarcastică.
-Vad ca ti.ai adus si animalul de companie cu tine... Hei , Emily nu e animal de companie.
-Faţa de tine ea poate sa.si controleze puterile ca drept dovadă... Acum Emily !In acel moment Emily a aruncat asupra mea o vraja .
Am vazut in fata mea, numai anumite parti din trecutul meu. In timp ce Steph si cu Castiel se luptau din greu cu Criss. Erau prea rapizi ca sa le pot urmari lupta. Ultimul lucru pe care il pot vedea acum, este doar o pâclă aurie cu diverse imagini din copilăria mea ,pe care nu mi le aduc aminte. Ochii mei erau acoperiti de acea ceata ca un văl auriu lung si neterminat
********** dupa lupta
-Sa nu te mai vedem pe tine si pe sora ta in faţa ochilor nostrii. Aceasta voce îmi pare cunoscuta este a lui Castiel. Dar... de ce nu pot vedea nimic ?
-De acum încolo , grupul meu cu grupul vostru sunt adversari de moarte. O sa anunt acest incident la Asociatia Vampirilor. Iadul va asteapta cu bratele deschise. Asta e cumva vocea lui Criss ?Eram prinsă în acel intuneric total , incat nu reuseam sa fac vro miscare sau sa strig. Ce mi.o fi facut Emily ?
-Hai frumoasa din pădurea adormită , trezeste.te . ma îndruma vocea caldă a lui Castiel catre lumina.
Încet , încet deschideam ochii ,dar vedeam in ceata.
-Stai linistită Eve , o sa.ti revină vederea in cateva minute, pana atunci te vom duce acasă.
-O...o....o...okey... incercam eu sa le raspund ametita.
********** Urmatoarea zi....
-Ahhh, ma cam doare capul... Hei , mi.a revenit vederea. am spus eu cu o voce ragusita de parca fumasem 3 pachete de tigari . In spatele meu se auzise raspunsul la problema mea cu vederea. Era Emily
-Da , ti.am zis ca.ti v.a reveni vederea , dar tu aseară ai vrut sa dormi in loc sa mai stam. Mai aveai si chef de glume cu noi.
-Cum adica ?
-Păi... Nu ai mai respirat pentru vro 4-5 min. Si cand a vrut Castiel sa.ti faca respiratie gura la gura , te.ai ridicat si ai spus << Ce e cu agitatia asta ? Nu mai are voie omul respiratia pentru 5 minute , ca deja va îngrijorati ?
-Stai ce ? Castiel a vrut sa.mi faca respiratie gura la gura ? Ah , de ce nu am putut sa ma prefac ....-Tu iti imaginezi in ce speriati ne.ai băgat ?
Ai idee ca am vrut sa te transformăm in vampir si sa iti aducem destinul mai devreme sub picioare ?
-Oops ! Dinou , ce e cu acest cuvant "Destin" ? Am intrebat eu accentuând cuvantul destin.
-Păi... Cred ca....Ah uite îmi suna telefonul . Pff ce scuza... De fapt chiar ii suna telefonul. Hmmm...
I-am smuls telefonul lui Emily din mana si am raspuns . Era prietenul nostru din copilărie , Even .
-Alo, Emily nu poate vorbii te suna ea imediat.
-Stai , stai. Cu tine vroiam sa vorbesc Eve . Vrei sa vii in club cu Emily in seara asta ? Te rooog...
-Nu , in nici un caz , nu. Plus ca imi bubuie capul de durere. Ti.o dau pe Em (Emily) . Pa.
I.am dat telefonul lui Emily si m.am apucat sa cotrobai prin caiete. Ma simteam secata de putere. M.am aruncat in fotoliu si am tras cu urechea la ce spunea Em . Mereu am crezut ca e ceva intre ea si Even.
<< - Da sigur ca venim. La ora 8 e bine ? Super ne vedem acolo. Pa .>>
Cand am auzit am sărit brusc din fotoliu.
-Ce ai spus ? Unde mergem ? Eu nu vin nicăieri.
-Hai te roog . Ai fost doar odata cu mine in club. Daca nu vii , stii ce se v.a întâmpla nu?
-Daa, stiu. Ah, bine. Te uemrasc cand faci asa. O sa ti.o plătesc eu intr.o zi...
-Da , da , bine. La 8 ne vedem direct in club.
-Stai ce ?! Direct in club ?
-Daaa ... Hai ca eu ma duc sa ma pregătesc. Pregateste.te si tu. Te pup .
Si astfel incep pregatirile pentru cea mai PLICTISITOARE NOAPTE ....
********
Sper din tot sufletul ca v.a placut acest capitol, chiar daca e umpic fara viata , sau inspiratie , eu sper ca totusi v.a placut. Îmi cer si mii de scuze ca nu am postat mai repede. Am avut examenul de la balet care.l dau la fiecare inceput de semestru si a trebuit sa învăţ fiecare exercitiu de balet. Nu uitati de comentarii , as aprecia enorm de mult dacă ati putea sa mi le oferiti. Va pup mult :*
CITEȘTI
O lume ascunsa
VampireIn aceasta lume , totul este posibil. Mai putin existenta unor vampiri sau a unor vrăjitori . Buna eu sunt Eve , iar asta spuneam si eu inainte , de a descoperi o noua lume. Totul a început intr-o noapte cand bantuiam pe strazi de nebună si ceva îns...