Eltelt három hét azóta, mióta ott aludtam Ben-nél. Mivel a házat sikerült megvenni, most azt rendezgetjük, sikeresen át pakoltunk, úgyhogy már együtt élünk Ben-el. Nagyon boldognak érzem magam vele. A ház számunkra tökéletes, jó tágas. Padlás szobával is rendelkezik, mindezek mellett 1 fürdőszoba tussal, 1 konyha ebédlő asztallal és természetesen székekkel, 1 hálószoba. A padlás szobával nem tudtunk mit csinálni, úgyhogy az csak úgy van. 2 napja, hogy együtt élünk.
A reggelemet ugyanúgy kezdtem, mint eddig, csak egy-két változás volt. Kinyitottam a szemeim, s felültem az ágyon. Kinéztem az ablakon, s verőfényes napsütést pillantottam meg, úgyhogy jó nap elé néztünk. Ben felé fordítottam a fejem, aki még aludt, úgyhogy halkan és óvatosan lementem az ágyról és főztem 2 kávét. Miután megittam, bementem a fürdőbe, összefogtam a hajamat, de nem öltöztem át, pizsis napot tartottam. Kimentem a fürdőszobából és bementem a hálóba és kivettem a szekrényemből egy toppot, majd felhúztam, arra pedig visszahúztam a pizsi felsőmet és adtam egy puszit Ben arcára, aki feleszmélt álmából.
- Jó reggelt álomszuszékom - mondtam mosolyogva - kint vár a kávénk.
Nem mondott semmit, csak mosolygott, majd felkelt. Kibattyogtunk a konyhába és jó izűen megittuk a kávét, miközben beszéltük, mit főzzek ebédre.
- Főzz amit csak szeretnél - mondta Ben.
Gondolkodtam egy ideig, mire rájöttem, hogy csinálhatnék bolognai spagettit. Mivel az gyorsan megvolt, ezért nem fogtam rögtön hozzá, mert korán lett volna 9-kor elkezdeni. Ezért inkább bementünk vissza a hálóba és filmet néztünk, aztán olyan 11 körül el is kezdtem a főzést. Gyorsan készen lett. Ben megterített, én pedig tálaltam. Ettünk, majd pedig visszatértünk a hálóba. Délután olyan 2 körül bealudtam. Ben betakart, és hozzám bújt. Ő is el szundított. Kettő órát aludtunk, aztán ittunk egy kávét és zenét hallgattunk. Kb mindennap hasonló dolgok történnek, néha azért aput is meglátogatjuk. Boldog életet élünk, és próbáljuk minnél élvezetesebbé tenni a másiknak, hogy ne legyen mindennap szürke árnyalatú a hangulat. Csodálatosan éreztük magunkat együtt. Csak mi ketten. Szeretlek Ben. Most és mindörökké.
ESTÁS LEYENDO
How does it feel to be famous? - Queen Band ff.
FanficA világ egyik leghíresebb Queen angol rock banda dobosának lánya vagy, Victoria Taylor (Roger Taylor az édesapád). Apád kapott egy levelet, amiben az áll, hogy a Bohém Rapszódia nevű film rendezésében részt kell vennie. Apád elvisz magával, hogy ne...