-Benim-

357 19 8
                                    

2.Bölüm

NehiR ;

Yamaça hamile olduğumu söyleyeli yaklaşık yarım saat oluyor ve biz yarım saattir bahçede öylece duruyoruz . Yamaçın bakışları arada karnıma kaysada ağzını açıp tek bir kelime bile etmiyor. Sıkıldığımı belli ederek bahçede gözlerimi gezdirdim , pencerede o kızı gördüm yamaçın yeğenini bizi izliyordu iyide bizi neden izliyordu ? Benim onu gördüğümü anlayınca hızla pencereden uzaklaştı sanırım fazla meraklıydı. Tekrar yamaça döndüğümde , bana değil karnıma bakıyordu , artık gerçekten sıkıldığım için derin bir nefes alıp konuşmaya başladım .

N- Artık birşey söyleyecek misin ?

Bakışlarını karnımdan çekip gözlerime dikti , uzun uzun baktı sanki birşeyleri anlamak ister gibi..uzun uzun .

Y- Ne söyleyeyim ?

Hah bunu bana mı soruyordu ? Ben buraya birlikte bir karar vermemiz gerektiği için geliyorum ama Yamaç bey daha ne demesi gerektiğini bile bana soruyor gerçekten acınası bir durum .

N- Bunu bana mı soruyorsun ?

Bakışlarını tekrar karnıma çevirip konuşmaya başladı , sanki benimle değilde onunla konuşuyordu.

Y- Evet , sen söyle ne söyleyeyim ?

Öfkeyle tekrar ağzımı açtım .

N- Aptal adam ! Ben ne yapacağımı , ne söyleyeceğimi bilseydim buraya gelir miydim ?!

Bakışlarını karnımdan çekmeden boğuk bir nefes alıp, öfkeyle konuşmaya başladı.

Y- Ne dememi istiyorsun Nehir !

Doğru zaten bu bebeği tek başıma ben yapmıştım onun birşey demesini bekleyemezdim (!)

N- Doğru ya ! Ne soruyorsam  sana ne yapılacağı belli zaten ! Ama merak etme Yamaç Koçovalı ben bu sorunu hayatımızdan çıkartacağım  !

Sinirli bir şekilde yanından geçip gidecekken , kolumdan tutup eve doğru sürüklemeye başladı .

N- Yamaç ne yapıyorsun sen ! Bırak !

Yamaç beni umursamadan hızla sürüklemeye devam etti.

N- Yamaç bırak diyorum sana !

Yamaç beni duymazdan gelip kapının zilini çaldı , kapıyı yine o kız açmıştı yamaçın yeğeni , bize anlamsız bakışlarla bakarken konuşmaya başladı .

K- Amca neler oluyor !

Yamaç kızı umursamadan beni sürükleyerek , salon olduğunu düşündüğüm yere götürdü. Yamaçın ailesi şok içinde bize bakıyordu . Yaşlı ama hâlâ güzel olan bir kadın büyük ihtimalle yamaçın annesi , konuşmaya başladı.

S (Sultan Hanım)- Yamaç neler oluyor ? Bu kızda kim ?

Yamaç kısa bir süre ne diyeceğini düşündükten sonra başını dikleştirip konuşmaya başladı .

Y- Şimdi , tek seferde hepinize söylüyorum..Bu kız benim çocuğumu taşıyor ve bundan sonra burda yaşayacak !

Herkes şok içinde bir yamaça birde bana bakarken bende onlardan farksız bir şekilde yamaça bakıyordum. Yamaç kimseyi umursamadan tekrar beni sürüklemeye başladı , merdivenleri çıktıktan sonra karşımıza çıkan ilk odaya beni sokup kendisi çıktı ve üstümden kapıyı kilitledi..Evet bunu yaptı ! Hızla gidip , kapıyı yumruklamaya başladım.

N- Yamaç ! Yamaç , aç şu kapıyı ne yaptığını sanıyorsun sen !

Yamaç beni umursamadı bile galiba karşısında birisi vardı onunla konuşuyordu , kapıya kulağımı dayayıp konuşulanları daha net duymaya çalıştım .

Y- Nehir bu odadan dışarıya adımını bile atmayacak !

S (Sultan Hanım)- Ama oğ-

Y- Çıkmayacak dedim ! Benim işlerim var , yemek dahi götürmeyeceksiniz ben gelince götürürüm !

Daha sonrasında gelen adım sesleri ile kapının önünde yere kayıp oturdum...

Ben geldiiiim..Evet umarım beğenmişsinizdir oy ve yorumlarınızı bekliyorum..

Evet umarım beğenmişsinizdir oy ve yorumlarınızı bekliyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 14, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

-Benim- (NehYam-Çukur)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin