Sabah normal bir şekilde kalkmıştım ama aklıma dünki fotoğraf olayı gelince kendimi yataktan fırlayarak banyoya girdim her gün ki rutin işlerimi halledip çıktım ve hazırlanmaya başladım. Servis geldiğinde koşarak servise geçtim. Okula geldiğimde tabiki Gamze başıma üşüştü ve fotoğrafı göstermem konusunda felsefe yaptı. Hayır sanki huyumu bilmiyordu inat ettiysem hayatta beni vazgeçiremezdi. Hiçbir tepki vermediğimi görünce daha da sinirlenerek bana bağırdı ''Ya sana bi saattir ne konuşuyorum ben neden takmıyorsun beni'' diyerek bağırmaya başladı bu sefer bende daha fazla kızdırmamak için cevap vermeye karar verdim. ''Söylemiycem Gamze ya uzatma işte ayrıca ayrılmasınlar banane hem ben sevmiyorum artık Eymen'i'' dedim ama tabiki yalandı birden ağzımdan çıktı ve Gamze'de bunun farkındaydı çünkü nerdeyse 1000. söyleyişimdi, söyleyecek bişey bulamayınca hep öyle diyordum. ''Tabi canım hiç severmisin sen Eymen'i haklısın sevmiyosun. Şimdi sevmediğinden Eymen'in geldiğini de umursamazsın sen şimdi'' diyerek arkama bakmasıyla kafamı hemen arkama çevirdim ama tabiki Eymen yoktu çünkü Gamze beni her zaman ki gibi deniyordu. Şuanda da her zaman ki gibi inandığım için kahkaha atarak gülüyordu ters bir bakış attıktan sonra sustu. Sınıfa girdiğimizde asılan afişle Uludağ gezisinin yarın olucağı aklıma geldi ve tekrardan sinirim bozuldu. Yarın işin yoksa bide Ece malıyla uğraşıcaktım. Daha fazla aklıma takılmasını önlemek için dersi dinlemeye çalıştım ama tabiki aklıma direk Eymen geldiği için uyuyamamıştım. Öğretmenin ismimi söylemesiyle kendime gelerek öğretmene cevap verdim ''Efendim hocam'' dedim. ''Çay kahve falan ister misin Edacım noldu sana sen önceden böyle değildin '' dediğinde ben hep böyleydim aslında hocam siz farketmediniz demek istesemede tabiki öyle bişey demedim. ''Özür dilerim hocam bi daha olmaz'' diyerek konuyu kapatmaya çalıştım ki işe yaramıştı ders anlatmaya geri dönmüştü. Ders bittiğinde rahat bi nefes verip Eymen'in bizim sınıfa gelmesini bekledim çok sürmeden kapıdan içeriye cool bi şekilde geldi. Ya bu çocuk neden bu kadar çok tatlıydı kii maşallah. Allah sahibine başlasın demiycektim tabikide çünkü sahibi bendim sadece tek sorunumuz onun bunu bilmemesiydi. Gamze yanıma gelip beni dürtükleyerek ''Yarın gezi var ya servisle gitmeyelim '' dedi. Tam neden diye sorucaktım ki aklıma bavulumuzla serviste zorlanacabileceğimiz aklıma geldi ki susarak kafamı sallamakla yetindim. Yarın umarım kavga falan çıkmazdı.
Çıkış zili çaldığında sırıtarak çantamı omzuma attım ve Gamze'yi beklemeye başladım. Çok beklemeden Gamze'de hazırlanınca beraber çıkışa doğru yürüdük. Eymen büyük bir ihtimalle kendi arabasıyla gitmişti zaten çok oyalanmıyordu. Bizde Gamzeyle servise geçtik.
Eve geldiğimde ilk olarak telefonuma baktım hiçbir bildirim gelmediğini görünce ne kadar yalnız oduğumu farkettim. Çok asosyal olmuştum bu aralar. Bunu fark edince Uludağ gezisinde daha sosyal biri olmaya karar verdim. Akşam yemeğine inip yemeğimi yedikten sonra odama gidip kitap okudum.
Kitaptan kafamı kaldırdığımda saatin 12'ye geldiğini ve benim daha bavulumu hazırlamadığım aklıma gelince kendime bir güzel sövdüm.Kalkıp bavulumu hazırlamaya başladım,yeni aldığım kıyafetlerden koydum ve bavulu kapatıp yatağıma uzanıp yarın neler olabileceğini düşündüm. En fazla Ece'yi ödürürdüm ondan daha ilerisi olmazdı heralde. Ece'yi öldürmemin de kötü değil iyi bir şey olduğunu düşünüp keyifli bir uykuya daldıım...
Arkadaşlar bu bölüm fazlasıyla kısa bir bölüm oldu ve baya bir geç geldi. Geç gelmesinin nedeni bırakmamdı fakat arkadaşlarım ısrar edince tekrar yazmaya karar verdim.Bu bölüm aynı zamanda geçiş bölümü gibi bir şey umarım beğenirsiniz :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ILK AŞKIM
Teen FictionGenç bir kız... Tek bir hayal... Tek bir umut... Tek bir aşk... Bakalım başarısını yakalayabilecek mi ??