-7.BÖLÜM -

301 18 5
                                    

Sabah birinin beni dürtmesiyle uyandım.Gamze başımda dikilmiş ''Bugün gezimiz var!''diye bağırarak daha doğrusu anırarak beni dürtüyordu.Ani bir hareketle başımın altındaki yastığı Gamze'ye fırlatarak kalktım.Üşenerek banyoya gidiyordum ki o sırada Gamze'nin cırtlak sesiyle şarkı söylemesine maruz kaldım. Gamze'nin susması için banyoya girmeden önce ayağımdaki terliği Gamze'ye fırlatarak susmasını sağladım. Gamze kafasını ovuşturarak ''Nasıl tam da kafamı tutturuyosun lan annem bile kafama henüz tutturamadı''diyerek homurdandı.Onu umursamayarak banyoya girdim.Üzerime krem rengi bir kazak ve siyah dar paça bir pantolon giydim. Aynadan kendime bakınca çok sade olduğunu farkedip bir tane altın rengi bir eklem yüzüğü takarak kombini tamamladım.Saçlarımı yapmak için odama girdiğimde Gamze telefonumu karıştırıyordu ama sorun etmedim çünkü şifresi vardı salak arkadaşım ya bide uğraşıyo. Hayır yani karıştırması bişey değil ama galerideki ifşalık fotoğraflarımı görüp benimle arkadaşlığını keser diye korkuyorum yoksa baksın yani ondan gizli saklı bişeyim yok. Tabi o fotoğraflarım hariç. Rahat rahat saçlarımı yapmak için makyaj masasına oturuyordum ki şifremi Gamze'ye söylediğim aklıma geldi ve geldiği gibi Gamze'nin üstüne atlayarak telefonumu aldım. Gamze ne olduğunu anlamadığı için 'deli misin' dermiş gibi bakıyordu.Telefonumu cebime koyup onu umursamadan tekrar masama oturdum ve saçlarımı maşa yaptım. Tam olarak hazırlanınca aşağı inip bişeyler atıştırıcaktık ama saati görmemizle evden koşarak çıkmamız bir oldu. Kaç aydır beklediğimiz gezimize geç kalmış olabilirdik. Hemen bir taksi çağırarak beklemeye başladık. 10 dk sonra taksi gelince bindik ve taksiciye biraz hızlı olmasını söyledik kulaklığımı takmış wattpad'den hikaye okuyordum ki arabanın fren yapmasıyla öne doğru gittim. Bütün aksilikler neden bizi buluyordu ne günah işledik ki biz ne yaptık yani. Beceriksiz taksici abi öndeki arabaya çarpmıştı.Gamze ile birlikte aynı anda arabadan indik ve taksici abiyle, çarptığımız arabanın sahibinin yanına gittik. Çarptığımız arabanın sahibini görünce kısa anlığına bi şok geçirdim. Arabanın sahibii Eymenmişş lan.Oha benim kaç senedir sevip söylemediğim Eymen, çok aşık olduğum Eymen, sülalesine kadar ezberlediğim Eymen,bizim sınıfta sevgilisi olup onu görmeye gelen Eymen. Şuan saçmaladğımın farkındayım ama heyecanlanınca istem dışı böyle oluyordum heycanlandığım konu özellikle Eymen ise bu saçmalama oranı daha da yükseliyordu.Neyse şimdi konu benim saçmalamam değil Eymen ve arabası aslında arabasını ortadan kaldırıp direk Eymen diyedebiliriz de neyse. Eymen'in yanına gidip ''Çok özür dileriz yanlışıkla çarptım,çarptık yani çarptı ben değil taksici abi çarptı ben çarpamam zaten henüz ehliyet almadım ama alıcam bu sene düşünüyorum ya..''sözümü tamamlamama izin vermeden kendisi konuştu ''Tamam anladım sorun değil demek isterdim ki sorun çünkü şuan 4'ümüz de geziye geç kaldık''dedi. Etrafımda göz gezdirdiğimde 4 değil 3 kişi olduğumuzu gördüm.Bak aşkım ya o da beni seviyo ya benim gibi saçmaladı yani yanlış gördü sayamadı heyecandan kaç kişi olduğumuzu bak görüyomusunuz kesin seviyo beni neyse yanlışını düzeltiyim ben ''Yalnız 4 kişi değil 3 kişiyiz''dedim. O da etrafa baktıktan sonra bana dönerek cevap verdi ama keşke vermeseydi ne güzel iyiydim ben böyle mutlu mutlu duruyodum. ''Yok 3 değil 4 kişiyiz arabada Ece'de var''dedi.Zaten o olmasaydı ölürdün dimi Eymen o kız seni aldatsın sen git onu da say tamam Eymen tamam anladım ben sevmiyosun artık sen beni.Bi dk ya Eymen zaten beni sevmiyo ki o biricik sevgilisi Ece'yi seviyo aklıma bu durum gelince morelim düştü tabi ama bunu göstermemeye çalışarak cevap verdim ''Özür dilerim görmemişim''diyerek cevap verdim. O da gülümseyerek ''Sorun değil de şimdi babamı aradım arabayı aldırıcak bu arada biz ne yapacağız geziye geç kaldık''dedi bu arada da bana güldü haberiniz olsun kesin artık beni seviyo baksanıza bi gülümsemeler falan neyse bi fikir bulmak lazım geziye geç kaldık ama böyle durucaksak geç kalsakda olurdu.Benim sustuğumu gören Gamze konuşmaya atladı ''Aslında hepimiz bi arabada gitsek iyi olur zaten bizim Edayla ehliyetimiz yok senin araba kullandığına göre var hem geziye gitmiş oluruz''dedi normal bişey söylüyormuş gibi Allah'm ya nasıl öyle normal bişey gibi söyleyebiliyordu ki aynı arabada gitmekten bahsediyodu bir de Eymen'in sürdüğü aynı araba yuh yuh valla çarılcak bu kız bende daha fazla susamadan kendimce Gamze'nin konuşmasını düzelttim ''Tabi senin ve Ece için sorun olmuycaksa'' dedim sonuçta istemeyebilirdi kim onu kaç yıldır delilercesine seven bi kızla aynı ortamda bulunmak isterdi ki öyle değil mi? Gerçi Eymen onu sevdiğimi bilmiyordu bi sorun olmazdı ama olsun ben kendimi suçu hisserderim.Eymen başını sallayarak ''Bizim için bi sorun olmaz eğer sizin için de olmuyorsa birlikte gideriz arabam gelince''dedi. Ben o an sevinçten çığlık atıp zıplayıp hoplamamak için kendimi zor tuttum sonuçta EYMEN ile birlikte Uludağ'a gidicektik.Tabi yanımızda başkaları da olucaktı ama olsun yani birlikte gidiyoruz önemli olan bu neyse daha fazla saçmalamadan taksiye gidip bavulumu alıp inecektim ki Eymen elimden bavulumu alıp geldiğini yeni gördüğüm arabaya ilerledi. Bende arkasından geçerek arabanın arka tarafının kapısını açtım ve içeriye girdim ama keşke girmez olaydım ben bu Ece sürtüğünün burda olduğunu unutmuştum. ''Aaa Edacım hoşgeldin,merhaba''diyerek konuştu gerizekalı. Bende yapmacık bir gülümsemeyle ''Merhaba Ece'' dedim. Eymen de çok sürmeden arabaya binince çok güzel ve aynı zaman da çok güzel olan yolculuğumuz başlamıştı.

Yaklaşık 1 saat sessiz geçen bir yolculuktan sonra Ece'nin cırtlak sesiyle sessizlik bozuldu ''Aşkıım bi yerde durmamız lazım hemen makyajımıı tazelemem lazıım'' diyerek cırladı.Gerizekalı ya sanki makyaj yapınca tipin değişcek yine iğrenç olcaksın yine iğrenç olcaksın mal.Eymen kafasını sallayarak ilerdeki benzinlikte durdu.Arabanın durmasıyla Ece sürtüğü koşarak arabadan indi ve markete girdi. Aradan geçen yarım saat sonra Ece yapmacık bir gülümsemeyle arabaya bindi ve ''Şimdi gidebiliriz hayatım makyajımı yaptım''diyerek saçlarını geriye attı. Bende onun bu hareketine sinirlenerek konuştum ''Hiç makyaj yaptığın belli olmuyo Ececim her iki türlü de aynısın ne kadar uğraşsan da değişmiyo bişey zorlama bence''diyerek çirkin olduğunu söyledim o da bunu anlamış olacak ki tam sırıtarak cevap verecekti fakat Eymen ondan önce atlayarak cevap verdi ama keşkee vermeseydii bu kadar üzüleceğimi bilseydim Ece'ye öyle bişey demezdim.

Arkadaşlar multide Eda'nın giydiği kıyafet var. Umarım bölümü beğenirsiniz iyi veya kötü fikirlerinizi de söylerseniz sevinirim :))

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 28, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ILK AŞKIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin