|~2~|

1.1K 49 210
                                    

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

- Amane Amanee!

Pov Hanako

Podczas gdy ja tu próbuje się uwolnić, Yashiro pewnie świetnie się bawi.. Dobra teraz nie na to pora, muszę się go jakoś pozbyć, powoli schowałem nóż z powrotem..

- Czego chcesz?

- Hm? Przyszedłem cię tylko odwiedzić, obserwowałem cię trochę.. Byłeś zamyślony, więc postanowiłem cię troszkę przestraszyć!

- Możesz iść?

- Huuuh?! Już mnie wyganiaasz?! Dopiero co przyleciałeem!

- Nie mam nastroju do rozmów..

- Pewnie myślisz o tej dziewczynie, Jak ona miała.. Nene! Pewnie myślałeś o Nene!

- Nie prawda..

- Obserwowałem was!

- Co?!

- No nie gniewaj się! Chciałem Cię odwiedzić, ale nie chciałem przeszkadzać.. Więc trochę poczekałem no i jak już poszła to się pojawiłeem!

- ...

- Naprawdę jesteś dzisiaj mało rozmowny..

Proszę, niech on już stąd pójdzie! Działa mi na nerwy..

- Chyba odwiedzę Cię kiedy indziej.. No to lecę, Do zobaczenia~

Moje prośby zostały wysłuchane🙏

Odleciał, nareszcie! Pójdę poszukać Yashiro..

- Mini Time skip -

O! Długo nie musiałem szukać , są tutaj na chodniku, podsłucham ich rozmowę..

- C-Czyli zaprosiłeś mnie żebym Ci pomogła spodobać się jakiejś dziewczynie?

- Tak no bo wiesz znasz się z Kou, do Ciebie było mi się najłatwiej zwrócić..

Zaraz mu czymś przywale

- T-to może powiedz.. jaka ona jest?

- No.. Jest, ładna, wysoka ale niższa ode mnie.. Ma długie włosy.. I chude łydki..

- C-chodziło mi o charakter..

- A-a! Sorki! No to jest przyjazna, ale to tylko w niektórych przypadkach, Trochę nieśmiała i Zadziorna..
W skrócie taka trochę nie dostępna

Idę tam po nią, ona tam zaraz wybuchnie płaczem!

- N-nie możesz s-się poddawać.. I w-walczyć..

- Yashiroo! Wszędzie cię szukałem! Idziemy szybciutko!

- Co ten duch tu robi? Zostaw ją!

- S-spokojnie to mój przyjaciel-

- Idzieemyyy!

- O-okej..

- Dzięki za pomoc..

Weszliśmy do damskiej łazienki i tak jak się spodziewałem Yashiro się rozpłakała, za pewne myślała że tym razem coś z tego będzie, a teraz okazało się że jakaś inna dziewczyna mu się podoba, i jeszcze ten tekst O łydkach! Podszedłem do niej bliżej i objąłem ją, mam nadzieję że przynajmniej trochę pomoże..

- Lepiej?

- T-tak dziękuję Ci..

- Nie zawracaj sobie nim już głowy dobra?

- Tak.. obiecuję..

- Cieszę się

- M-muszę wracać, już dawno po lekcjach..  Dziękuję za wszystko, do zobaczenia jutro..

Po tym pocałowała mnie w policzek.. Znowu się zarumieniłem, ale chyba tego nie zauważyła..

- Do zobaczenia!

Następnie odwróciła się i poszła..

Minamato pov

Ten duch niszczy mi plany! Miałem to wszystko nagrać.. Już była bliska płaczu, a on oczywiście musiał się zjawić! Jak za tydzień Kou nie przeprowadzi na nim egrozcyzmu to chyba go z domu wyrzucę
Co ja teraz powiem chłopakom? Mam jeszcze 2 tygodnie.. Wygram ten głupi zakład!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

424 słów 💃💃 20 więcej niż wcześniej 😏 Minamato podejrzany typ 🤨 Hehe do zobaczonka w 3 rozdziale 😉

|~Pragnę zobaczyć go ponownie~| - Hanako x YashiroOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz