Здравейте казвам се Кристъл,но може да ми викате Крис.На 17 съм живея сама в голяма къща близо до пристанището в Корея.Питате се защо до пристанището?Аз имам малка тайна...Която скоро ще разберете!Тъй като беше 6 часа сутринта трябваше да се оправя и да отива в Музикалня колеж в който ме правеха.Да знам,че е странно на 17 години да си в колеж,но станаха нещата и съм почанала по-рано с една година.Станах от леглото и се запътих към банията,за да си измия зъбите.След като си измих зъбите излезнах от банията и се запътих към гардероба,за да си извадия дрехи.Изкарах едно черно худи с лилави цветенца по ръкавите и едни черни накъсани дънки.След като бях готова обух черните си боти и си взех телефона,но преди да го сложа в джоба на дънките пъхнах буксичката на слушалките в телефона.Оставих си телефона в джоба и взех протмонето и ключовете си.Минах през кухнията и си взех една ябълка,но докато си я взимах видях през прозореца един кораб,този ми беше любим.Питате се защо ли?Той не беше нормален кораб,той беше на ..... .Взех си раница от закачалката до вратата и излезнахтъкмо бях на третоара и се сетих,че съм си забравила якето и трябваше да се връщам,този път се спях и го видях от близо - беше си красив.Взех си телефона и си пуснах ,,Pirate King" на ATEEZ.Обичам тази песен!Докато си вървях към колежа се сетих за солмейтския татус,който имах от 2 години.Незнам на кого или кои но е точно като мой стил.Компас който показва на всички 4 страни буквичките "A", "T", "E", "Z".Не разбирам този татус какво трябва да значи,но найстина ми харесва.Тъй като вече бях пред колежа и трябваше да го скрия и за това дръпнах ръкава надолу.Влезнах през вратата и видях до болка познатите стълби.Тъй като все забравям,че нямам първи час реших да отида до едно място да поразпусна.Качих се по стълбите до 3-ия етаж и във дънато на десният коридор се намираше стая 304 която беше моята цел.Ходех около 4/5 минути да стаята и реших да влезна,дръпнах дръжката на вратата но тя не се отваряше.Опитах още един път и тогава се сетих,че тази стая е заключена,извадих ключовете си и намерих ключа за тази стая,защо господина който ни преподава по музика знаеше че се справям със всичко свързано със музиката и реши да ми го даде.Отключих вратата и влезнах в стаята в която имаше много неща като се почне от инстроменти то чак до всякакъв вид оборуване като микрофони в различни цветове,слушалки и други неща.Оставих си раницата на земята до пияното и отидох да взема една китара.След като я намерих я взех във ръце и с длан минах през гравираното ми име на нея.Тя беше много красива,цвета и беше сив с леко лилаво по крайщата и.Тръгнах към малката сценка в саята и седнах на един от столовете.Подпрях китарата на стола до мен и станах да си взема един микрофон и реших да си пусна инстроментала на "WAVE" тя също беше на ATEEZ,но преди да пусна песента трябваше да затвория вратата,за да не преча на другите "учещи".Като затворих се върнах до компютара да пусна песента,тъй като тя виднага почва трябваше да си включа микрофона но за моя радост имаше реклама която тряеше поне 15 секунди имах време да си седна на мястото.След като рекламата приключи аз почнах да пея и след 3/4 минути тя спря и разбрах ,че не съм била сама а имаше 8 момчета с мен.Тъй като те бяха с маски и шапки аз можех да им видя само очите.Погледна едното момче и ми изглеждаше дасто познато.Чух че първите лекции на всички приключиха,погледнах зад момчетата и видях че има много момичета които държаха плакати с надпис като "Хонгджонг нека бъдем заедно" и "Сан омъжи се за мен".Кото го прочетох се шокирах,нима съм пяла пред ATEEZ?
Това е новата книга която подготвях надявам се да ви хареса.Ще продължавам да пиша и другата така че очаквайте нова глава там .
Ще се видим когато се видим.
Лека нощ,котета!🥺❤️
YOU ARE READING
The pirates and the treasure
FantasyДва свята, реалното и илюзията, но всичко става мистерия, когато е между момче и момиче, любов, приключения, кавга, страх, радост, забавяне, но нещо ще промени живота им завинаги. Прочетете и ще разберете 😊❤