Тъй като те бяха с маски и шапки аз можех да им видя само очите.Погледна едното момче и ми изглеждаше дасто познато.Чух че първите лекции на всички приключиха,погледнах зад момчетата и видях че има много момичета които държаха плакати с надпис като "Хонгджонг нека бъдем заедно" и "Сан омъжи се за мен".Само аз ли не знаех ,че ще идват,а да не общувам с никой....Кото го прочетох се шокирах,нима съм пяла пред ATEEZ?Аз седях и ги гледах очудено,но после им се усмихнах.
-Ти си Кристал,нали?-обади се Сан,а аз кимнах.-Имаш много хубав глас,Крис.-добави Сеонгхуа.
-Търсехме стаята по музика и минахме покрай тази стая и чухме как някой пее една от нашите песни.Имаш много хубаво глас, Крис.-каза Хонгджонг, а аз само му се усмхнах.
-Тъй като имаш уникален глас, искаш ли да участваш с нас на представлението ни след пасивете? -попитам Юунхо.
-Със удоволствие, но ще трябва да ходя до вкъщи, за да си взема подходящи дрехи.Обаче имаме проблем трябва да говори с директора, ако може да ме освободи за днешните лекции.
-Ще звънна на мениджъра ни да говои с директора на университета.-каза Хонгджонг и се отдръпва от нас, за да може да твори с него.
-Та Крис, кажи ни малко за себе си.- каза Луйонг и де доближи към мен с мазна усмивка.Аз седях замрзнала и го гледах в очите. Бяха хубави. -Момчета какво става, защо Луйонг зяпа Крис?-попита Хонгджонг като ходеше към нас.-Та , Крис мениджъра е говорил с директора и той се е съгласил а и е казал,че ти си една от любимите му студенти. Така че ще хдиш до вас, обаче не сама. -довърши той.
-Аз искам сама, но добре. -предадох се аз.-Кой иска да дойде с мен. -обърнах се към тях и ги попитах.
-Може ли аз? -попитаха Сан и Сеонгхуа.-Да, разбира се! -отговорих им аз.Погледнах ги и има казах -Момчета, искате ли да направим по един дует, имам предвид аз и някой друг. -всички кихнах в съгласие.
-Ние отиваме да оправяме нещата долу, а вие тримата тръгвайте.Ние ще избереме песните вие докато дойдете. -Каза Йеосанг.Той ни избута към вратат на стаята, а ние тръгнахме по стълбите надолу към врата.
Беше ми странно да бъда с два идола ходейки към дома ми.
-Хей Крис, ще ни разкажеш ли малко за себе си? - попита Сан.
-Да разбира се, казвам се Кристъл, живея сама в къща до кея.Най-добрата ми приятелка живее в Сеул.Зодията ми е телец.
-Еха, най-добрата ти приятелка живее в Сеул?Виждала ли си се скоро с нея?-попита ме Сеонгхуа.
-Тъй като ние имам два квартири, мойта и нейната също така ние по принцип живеем заедно.-казах аз и се спряха, защото вече бяхме преди вкъщи, но не забравих да погледна към кея и да видя любимия си кораб. Видях че момчета ме гледаха странно, но не им обърнах внимание. Взех си ключовете от якето и пристъпих към вратат.Пъхнах ключа и завъртях, чух едно щрак и бутнах вратат влизайки вътре.
-Е момчета, това е моята къща. Чувствайте се като у дома си...Следва продължение...
Та реших да пусна енда глава днес в 17:00 защото нашето кученце прави 22 годинки!
Честит рожден ден,Юунхо!
YOU ARE READING
The pirates and the treasure
FantasyДва свята, реалното и илюзията, но всичко става мистерия, когато е между момче и момиче, любов, приключения, кавга, страх, радост, забавяне, но нещо ще промени живота им завинаги. Прочетете и ще разберете 😊❤