Затворих хладилника и отидох при момчетата.Те бяха готово и чакаха мен,но естесвено си гледха на телефоните.-Момчета,погледнете ме за малко.-казах аз и те веднага ме погледнаха.Напъхаха две от ягодите в устите им и се засмях,защото реакциите им ме убиха.-Крис....много ти благодарим, но нямаме време.-каза Хуа с пълна уста.-Оу, да хайде да вървим.-казах аз като си обувах обувките.Изправих си и Сан ми отвори вратата като ми направи път да мина.Аз му благодарих.Хуа затвори вратат а аз застанах до него и заключих.Обърнах се към него и се усмихнах.Той погледна към мен и също ми се усмихна.-Ей,влюбените стига сте се гледали,нямаме време,да вървим.-каза Сан и ни се хилеше.Ние само го погледнахме и тръгнахме към него без да си казваме нищо. Той се изсмя и тргна на пред , а ние го последвахме.Ние тримата си говорехме през цялото време. Не бяхме усетили кога бяхме стигнали до университета. Влезнах ме и веднага се запътих ме към салона. Всичко беше на опъки.Запътих се към колоните,за да мога да разплета кабелите. След 30 минутно отплитане на кабели с помощта на Хуа най-накрая бяхме готови с колоните. Аз се изправих и тръгнах към Сан, но се спънах в едни кабели и паднах върху Хуа който беше пред мен, като го съборих на земята.Той започна да се смее а аз го последвах.Сан дойде до над и почна да се смее. През това време останалите влезнах и ни завариха как се смеем на пода в салона. -Какво става тук? -попита Юунхо.Аз се изправих и помогнах на Хуа. -Малко Крис падна върху Хьонг.-каза Сан и се за смях.Аз застанах до него и го ударих по раката, като се засмях.Обърнах се и водях директора, който разговаряше с Хуа. Запътих се към тях. Чух че момчетата говореха за мен и Хуа, но не ми направи голямо впечатление. Директора ме видя и ми се усмихна а аз му отвърнах. -Здравейте, господине!С нещо да ви помогнем?-каза аз. -Здравей, Крис!Исках да дойда и да видя как върви работата. Виждам че се справяте чудесно с приятеля ти. -каза той като наблегна на думата "приятеля ти" а аз станах цялата червена, а дори не знам защо. -Аз ще тръгвам че имам друга работа, да знаеш че вие двамата имате няколко работи да свършите, господин Парк знае какво бърябва да се направи. -каза той и се обърна към вратат и помаха. -Е Крис, да действаме. -каза той като си дадохме по едно дайпет, като приплете пръстите си към моите а аз само се усмихнах срамежливо.Чухме че момчетата идват и веднага си прибрахме рацете. -Ей влюбените за втори път ви казвам да не се гледате така! -каза Сан като момчетата почнаха да се хилят с него. -Сан бягай. -каза Хуа. -Защо?-попита като погледна към мен , той веднага се секна от моя заплашителен поглед. -Вече знам защото сте се влюби ли един в друг. -каза Луйонг.-Нещо не разбрахме? -попитах ме учудено, какво имат предвид това.
-Крис.. Хьонг ....вие се обичате....~~~~~~~Седва продължение~~~~~~~
HAPPY ATINY'S DAY 💗💗💗💗💗💗
ESTÁS LEYENDO
The pirates and the treasure
FantasíaДва свята, реалното и илюзията, но всичко става мистерия, когато е между момче и момиче, любов, приключения, кавга, страх, радост, забавяне, но нещо ще промени живота им завинаги. Прочетете и ще разберете 😊❤