-Тъй като ние имам двe квартири, мойта и нейната също така ние по принцип живеем заедно.-казах аз и се спряха, защото вече бяхме преди вкъщи, но не забравих да погледна към кея и да видя любимия си кораб. Видях че момчета ме гледаха странно, но не им обърнах внимание. Взех си ключовете от якето и пристъпих към вратат.Пъхнах ключа и завъртях, чух едно щрак и бутнах вратат влизайки вътре.
-Е момчета, това е моята къща. Чувствайте се като у дома си...
-Много хубава къща,Крис.-Каза Хуа и влезе вътре,а Сан беше погледнал към кея и гледаше нищо.Не знаех какво точно гледа но беше замислен. Отидох до него и докоснах рамото му с ръка. Той се обърна към мен и му направих знак да ме последва. Влезнахме в къщата и се събухме. Аз тръгнах напред към дивана, а Сан вървеше зад мен. Видях че Хуа се беше настанил да дивана и ни чакаше.
-Аз след около десет минути се връщам, ако има нещо съм на горния етаж, дясната врата в края на коридора, също така има плодове на масата в кухнята, а в хладилника има ягоди, боровинки и малини.-щом казах, че има ягоди в хладилника Хуа ме погледна и видях, че желае от тях само се усмихнах. -Хуа, може да си вземеш ягоди. -казах аз, той стана и ме прегърна,а аз му отвърнах на прегратката. Отделихме се от прегратката, аз се качих по стълбите, а Хуа отиде до хладилника. Изкачих стълбите и тръгнах напред към стаята си.Отворих врата и влезнах,метнах чантата на леглото и отидох да се преоблека.Облякох си черни дънки с тиранти и една тениска,която бях загащила в дънките,сложих си един колан,защото дънките ми щяха да падат.След 5 минути бях готова,тръгнах да отварям врата и се сблъсках със Сеонгхуа.Тръгнах да падам но той ме хвана,изправи ме и започна да ме оглежда цялата дали съм се ударила.
-Крис добре ли си?Съжалавам че те блъсна.-каза той усмихна.-Няма нищо,Хуа,добре съм.Тъкмо мислех да слизам и ти ме уплаши.-каза аз с леко кикотене.Той се почеса зад врата като пична леко да се кикоти и той.
-Хей,влюбени гълъбчета трябва да вървим да си изберем песни.-Сан се беше появил на врата и ни се смееше.- Крис нали искаше да си оправиш нещатата по от рано.-каза Сан,а аз се досетих че имам да оправям салона.-А,да добре че ми припомни Сани.Благодаря ти!-казах аз като го целунах по бузата.-Е хайде да тръгваме,имаме много работа за вършене.-казах аз и слезнах по стълбите,те вървяха плътнодо мен,все едно ще избягам от тях.Взех си якето в което бях напъхала нещата от сутруната и тръгнах да излизам.Момчетата се убиваха а аз реших да мина през кухнята да си взема малини или ягоди за изпиът.Отворих хладилника и видях че има ягоди в фирмата на сърце.Защо бяха подредени така?Хуа ли го е направил?Сладко е!Видях че при ягодите който бяха наредени в сърце имаше и малини който се редуваха.Който от двамата да е найтина много сладко.Взех си от ягодите и малините.Не исках да развалям сърцето затова взех от другите купички.Взех три ягоди и три малини.Затворих хладилника и отидох при момчетата.Те бяха готово и чакаха мен,но естесвено си гледха на телефоните.
-Момчета,погледнете ме за малко.-казах аз и те веднага ме погледнаха.Напъхаха две от ягодите в устите им и се засмях,защото реакциите им ме убиха.
-Крис....
~~~~~~Следва продължение~~~~~~Днес нашата Розова принцеса
Минки прави 22 годинки❤️❤️
Много се радвам,че вече се върна❤️❤️толкова много ми липсваше🥺🥺❤️❤️
Сега малко снимки на Рoзовата принцеса МИНГИ🥺❤️🥺❤️🥺❤️
YOU ARE READING
The pirates and the treasure
FantasyДва свята, реалното и илюзията, но всичко става мистерия, когато е между момче и момиче, любов, приключения, кавга, страх, радост, забавяне, но нещо ще промени живота им завинаги. Прочетете и ще разберете 😊❤