1.jak sie poznaliscie?

518 15 30
                                    

(Jagby co to tutaj wrzucę swoją oc żeby było ciekawiej)

(TN) twoje nazwisko
(Ti) twoje imię

🖤💚tanjirou kamado💚🖤
Wiek:
On:13
Ty:12

Pov. Y/N

Biegłam na ostateczną selekcje(?), od kąd pamiętam chciałam być zabójcą demonów żeby zostać hashirą jak moja matka która trenowała latami żeby opanować oddech wody do perfekcji. Zgineła kiedy miałam za ledwie 3 i pól roku przez co jej dobrze nie pamiętam.

Terz jednym z powodów dlaczego chcę zostać zabójcą demonów jest to że moja siostra była demonem od kąd pamiętam lecz nigdy nikt na to nie zwracał uwagi, lecz ja poprostu nie mogłam czuć jak cierpi będąc cały dzień zamknięta w ciemnym pokoju lub biblioteczce, próbowałam znaleść lekastwo żeby ona i inny nie musieli dorastać w cieniu.

Po chwili byłam na ostatecznej selekcji. Było około 20 osób lecz nie byłam pewna, z moich zamyśleń wyrwał mnie głos dwóch dziewczynek (jednak chłopca i dziewczynki xD, pozdro dla kumatych).

Po tym jak cała próba sie rozpoczeła zaczełam iść w swoiom stronę poczym zobaczyłam jakiegoś durzego potwora -DEMON!- krzyknełam chowając sie za drzewem, widziałam jak trzymał jakieś innego uczestnika selekcji. TO BYŁO STRASZNE! krzyknełam w myślach kiedy nagle demon złapał za moją prawą noge, wyciągnełam miecz i odciełam mu rękę próbując uciec lecz demon chciał mnie złapać a ja byłam za słaba żeby go pokonać. Niespodziewanie pojawił sie chłopak z maską lisa i ściął głowe demonowi i do mnie podbiegł.
- Wszytko okej? Wyglądasz na bardzo wystraszoną więc chiałem ci pomóc. Nazywam sie kamado tanjirou a ty?-
Powiedział chłopak o czerwonych włosach.
- (t/n)(t/i),miło mi.- uśmiechnełaś sie i wstałaś resztę dni spędając z chłopcem o imeniu tanjirou.

🤍💛Zenitsu Agatsuma💛🤍

Wiek:
On:12
Ty:11

Pov. Y/N

Jadłam lunch na orzerwie w szkole kiedy zobaczyłam jak chłopieć o złoto-czarnych oczach sie na ciebie lecz gdy zobaczył że na niego spoglądasz to sie zarumienił i odwrócił głowe.

Po szkole chlopczyk podbiegł do ciebie cały zarumieniony
-Przepraszam że sie na ciebie tak patrzyłem, przepraszam za wszystko!-
Wykrzyczał chłopak ze łzami w oczach.
- Nic sie nie stało a jak sie nazywasz?Bo ja (tn) (ti).-
Spytałaś chłopaka.
- jestem Agatsuma Zenitsu.-
Powiedział jurz szczęśliwy zenistu z bananem na (mordzie)twarzy.

💙🖤Inosuke Hashibira🖤💙

Wiek:
On:11
Ty:9

Pov.Inosuke

Szłem przez miasto.nie wiedząc gdzie jestem, to nie był las tu nie było żadnych zwierząnt tylko ludzie. Nie wiedziałem co zrobić więc postanowiłem biec ile sił w nogach żeby sie z tąd wynieść kiedy wreszcie znalazłem sie blisko wejscia do lasu usłyszałem krzyk a bardziej pisk, postanowiłem tam pójść. Kiedy dotarłem na mjejsce zobaczyłem dużego wilka który warczał na jakąś małą istotke która przypominała tych wszystkich ludzi których mijałem lecz ona była inna. Żuciłem sie na wilka który na widok człowieka z łbem dzika zaczął zapierniczać jagby w biedrze swierzaki za darmo rozdawali. Mała istotka bardzo sie bała więc postanowiłem zdjąć maskę żeby to małe coś se nie bało.

-kim jesteś mała istoto?!-
Spytałem bo nadal nie wiedziałem co to jest, było małe miało róg i (u/k (ulubiony kolor)) włosy a do tego jej oczy były czerwone co mnie przeraziło ale ja lord inosuke się niczego nie boje!.
- J-jestem (ti)-
Powiedziało to małe coś
- A ja Lord Inosuke, powinnaś nie wchodzić na moj teren bo tutaj wszystko może cię zjeść więc z tond idź!- krzyknąłem po czym mała istotka wzięła parasol przeciw słoneczny i pobiegła w stronę miasta.

🕷🕸 Rui Ayaki🕸🕷

Wiek
On:112
Ty:11

Pov.t/i

Dzisiaj jak dobrze słyszałam miało być zebranie demonów bo miałam się stać niższym 1. Bardzo sie bałam bo jak narazie demony które przyszły buły straszne, cały czas czekałam z Muzanem na przyjscie reszty nirzszych demonów żeby zacząć spotkanie.

Pięc minut pózniej//

- Chciałbym wam przedstawić małą (t/i) będzie nirzszą 1 więc chciałbym żebyście ją traktowali z szacunkiem, a teraz morzecie sie z nią zapoznać- powiedział Muzan pozwalając wszystkim wstać.

-Oj jaka jesteś słodka~.- powiedziała Daki głaszcząc cie po głowie wszystkie demony oprócz wyższego 1 i 5 niższego. Po całym spotkaniu wszyscy zaczeli iść do swoich kryjówek lecz ty nie miałaś żadnego miejsca zamieszkania więc postanowiłaś spytać sie niższego 5 czy byś mogła u niego przespać dzień, o dziwo chłopak sie zgodził gdy zawsze był bardzo chłodny to teraz był nadzwyczaj szczęśliwy.

Tym czasem u Enmu którego wyjebałam z książki\\

Muzan postanowił zrobić z tej małej dziewczynki demona co by sie miał równać z Daki i Gyutaro?!
A ja? Czemu wszyscy mnie nienawidzą???

-bo kradniesz-
-A-ale jestem demonem to chyba normalne?!-
*Bierze enmu pod pachę i wyrzuca go na słońce.*
- A teraz mogę cie dodać do historyjki jeżeli sie zgodzisz być niższym 2, ok?-
-* zero odpowiedzi *-
- Uznam to za tak-

Pomysły na postacie
-------->

Jest 16 stycznia 01.24 zajebiscie

(Jerzeli masz pomysłna rozdział to napisz because why not?)

Znicze dla Enmu
[*]

xX•demon slayer•Xx scenariuszę/preferencjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz