V

35 2 0
                                    

15 godina ranije

Mrak. Čini joj se ušao je u njenu dušu. Ustajalost. Vlaga.
Zašto je ovde? Mora da se pribere. Mora da bude skoncentrisana na to kako će se osloboditi.
Šukanje se u ćošku nastavilo. Pacovi.
Skupila je noge ispod brade i obavila ih rukama.
Da li su krenuli da je traže? Zašto je ovde? I ko su ljudi koji žele da joj naude.

*****
'Našao sam je kako leži okrenuta na stomaku. Pozvao sam odmah policiju i hitnu pomoć. Kada sam video količinu krvi oko nje, znao sam , nažalost , da sam kasno ušao...', čovek u kasnim šezdesetim je stajao ispred Bili i Barnija. Brisao je nos papirnom maramicom. Bio je čuvar zgrade više od pola svog života. Živeo je nekada sa roditeljima i sestrom u suterenu zgrade. A onda su oni umrli a on se oženio i nastavio da živi sa svojom ženom i detetom.
'U redu. Hvala. Za sada nemamo više pitanja.'
Bili izađe ispred zgrade a za njom i Barni.
'Ovo nam sada samo oduzima vreme i skreće nas sa našeg slučaja...' 'Zvučalo je vrlo surove sa tvoje strane.' Barni zapali cigaru. 'Imamo tolika tela, toliko mrtvih devojaka unesrećnih porodica Barni! Taj skot je i dalje na slobodi. A mi osumnjičene nemamo! Jesi svestan u kakvom smo stanju? Toliki se pritisak vrši na nas... Od strane naših nadležnih, medija, ucveljenih roditelja i ostalih članova porodice... Moramo da preduzmemo nešto. '
Barni je ćutao. Znao je da u potpunosti u pravu za sve što je rekla i da ne treba da joj pametuje u ovakvom momentu. Napeta je i razume je. Slučaj je njen. A njega je izabrala kao podršku. Ovo joj je možda najvažniji slučaj u karijeri. Ne sme da zabrlja. Opasnost i dalje vreba. Možda ih posmatra iz prikrajka a da toga nisu ni svesni. Stoje u mestu dok se dešavaju nova ubistva.
'Izvini... Ne treba da se derem na tebe.' Uzdahnula je i naslonila se leđima na svoje auto.
Povukao je poslednji dim cigare, ugasio opušak i bacio u smeće.
'Kada uhvatimo monstruma, obećavam ti da idemo na zakasneli medeni mesec. Gde god poželiš.'
Obuhvatio joj je obraze rukama i poljubi je u čelo.
Nasmejala se. Njegove ruke su učinile da se bujica nervoze, besa i nezadovoljstva stiša.
'Idemo nazad do laboratorije. Da vidimo dokle su stigli sa radom.'
Klimnula je glavom i ušla u auto.

****

'Kosa njena sad je moja
Bliži joj se bliži nevolja....'

'Upomoć!! Upomoć!!! Neka mi neko pomogne!!!'

'... bliži joj se bliži nevolja...'

'NE,NEEE. PUSTI ME!'

Bolan vrisak odjeknu.

***
'Nemamo nijedan trag DNK. Na ovim žrtvama imamo iste povrede. Povrede na zglobovima nogu i ruku. Bile su vezivane. Mučene. Neke su bile prave heroine... Borile su se do smrti... Ostale žrtve je sada nemoguće identifikovati. U pitanju je vrlo, vrlo agresivna osoba koja ima izraziti seksualni nagon.
Ove žrtve su silovane. To je neko ko je uživao u sakaćenju. Skidao im je kosu i to mu je predstavljao kao neki trijumf. Ili suvenir.... Neke su zavisnice, neke smo pronašli u listi prostitucije. Znači znao je kako lako da ih namami. Ima novca i pomoću njega  ih je izmanipulisao... Tako ih namamio... '
Doktor sede na stolicu i skide naočare. Duboko uzdahnu.
Barni i Bili su ga posmatrali sa nevericom. Zar je jedno ljudsko biće sposobno da učini drugom ljudskom biću takve užasne stvari?
' Obavestićemo kolege koje su skoro privodile prostitutke. Sigurno neka ima predpostavku o kome se radi.' Bili klimnu glavom i složi se sa Barnijevim rečima. Tračak nade joj se javio. Da li su nadomak nekog otkrića? Da li će konačno imati nekog osumnjičenog ili, u najboljem slučaju, pravog ubicu?

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 21, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

'Tmina'Where stories live. Discover now