III

30 4 2
                                    

"Lorde! Lorde! Dodji ovamo..Dodji..Ko je dobar pas?" , nemacki ovcar pridje i njuskom dotaknu komad odece. Zatim se istrgnu iz Bilinih ruku i krenu ka sumi.
"Sefe, Lord je nesto nasao" , javila je preko radio veze i krenula za psom. Siblje kroz koje je protrcala izgreba joj kozu na rukama,ali prizor koji je zatekla opece je kao zar.
Ubrzo za njom su stigli ostali policajci. "Zaboga..." , sef pridje blize mestu gde je stajalo telo. Ili bar ono sto je od njega ostalo.
"Udaljite se svi. Neka forenzicari obave svoje. Pazite gde stajete."
Bili ostade jos par sekundi i udalji se .
"Peta zrtva u roku od 7 meseci. Isti nacin rada. Polozaj tela , prostor... Definitivno je to jedna ista osoba" , Barni zapali cigaru a zatim kutiju pruzi sefu koji je odbio odmahujuci glavom. Vrati kutiju u dzep farmerica i osloni se na auto.
"Bili , da li smo uspeli da izvucemo bar neki trag ? Bilo sta?"
"Nazalost ne sefe. Pazi na svaki detalj. Ni traga od nekog otiska,DNK-a ... Ne znam.. Totalno me zbunjuje sve ovo... " , kretala se nervozno gore dole , prekrstenih ruku na grudima .
"Vrti mi se od tebe" , Barni izbaci dim . Bili ga pogleda preko ramena i prevrnu ocima . On joj namignu . Ona opet prevrnu ocima i nastavi sa svojim nervoznim setkanjem.
Iz pravca sume ugledali su jednog od forenzicara kako im prilazi. Skidao je rukavice . "Imam novosti!" , doviknuo je sefu, kojem se na licu pokazalo da je odusevljen. Na neki nacin, kako god to zvucalo , posle toliko unesrecnih porodica , roditelja koji mesecima unazad oplakuju svoje cerke , novi trag koji bi ih pomerio sa mrtve tacke , mogao je samo da izazove tracak nade i odusevljenja .
"Kazite. Sta se desava?" , uzbudjeno je pitao. "Ova zrtva ...Silovana je ...Vise puta. Zlostavljana je..prilicno tesko ... " Bili zastade . Sef uzadhnu. Uzasan trag . Ali bar nesto. Bilo sta sto bi pomoglo da otkriju ovog monstruma.
"Kurvin sin..Jebeno..." Barni promrlja sebi u bradu ljutito.
"U redu... Da li mozemo dospeti do nekog otiska prsta, nekog dnk-a, bilo sta?" , sef upita. "Sada cemo telo transportovati i poceti sa istrazivanjem. Dacemo sve od sebe.." , forenzicar pogleda u svo troje .
Sef ga potapsa po ramenu. "Idemo,ovde nemamo vise posla" , obrati se detektivima i udje u svoje auto.

"Idemo li Bili?" , Barni povuce dim cigare. Klimnula je posmatrajuci sumu.
Jato ptica izlete iz krosnji drveta i natera je da pogleda u nebo.
Barni udje u auto . "Hajde,upadaj!" , rece joj spustajuci prozor. Ona udje . "Jesi okej?" ona klimnu glavom "Krenimo" , vezala je pojas a Barni dade gas i krenu .

*******

"Kako se osecas?"
Slegnula je ramenima.
"Znam da je tesko. Znam da si umorna od svega. Ali...samo jos malo..Kada strpamo tog prokletnika u zatvor , obecavam da ces zapoceti svoj zivot daleko od svega ovoga..." , sef joj je pricao a ona se prepustila svojim mislima. Nije znala kako ce se sve ovo zavrsiti. Samo je zelela da bude brzo.
Znala je da njegov odlazak u zatvor za nju ne znaci nista.
Pravda ce mozda biti zadovoljena na neki nacin njenim svedocenjem. To je najmanje sto moze da ucini za sve porodice koje je ovaj monstrum zavio u crno...Da ucini za sebe... Iako je ona zelela da mu presudi.
Cesto se budila iz sna u kojem je samo ona ostala ziva. Ne i on.
Ali da li je bolja od njega ako uprlja ruke njegovom krvi?Nije. Nikada nikome nije zelela zlo. A bas najgore stvari su joj se desile.
"Ej, Bi, sudija nas zove..." Ona se trgnu. Namesti maramu, ustade i krenu sa Barnijem. "Tu sam za tebe uvek" on joj tiho sapnu na uho pre nego sto je krenula ka svom mestu. Ona se blagu osmehnu.
Volela je tog coveka. Volela je osecaj sigurnosti koji joj je pruzao samo je gledajuci. Iako je mislila da ce je napustiti i da ce odustati od nje nakon svega, nije. A kako je i mogla da to pomisli. Barni se toliko dugo trudio da pridobije njenu paznju i ljubav . Trudio se da srusi taj zid oko nje i uspeo je .
Nikada je nije povredio. Rasplakao. Osim ako ne racuna suze radosnice koje je pustila nakon prosidbe.
Pogledala je u svoju saku na kojoj je nosila burmu.
Uskoro ce sve biti gotovo. Uskoro ce sedeti na balkonu sa svojim muzem , uskoro ce ovom mucenju biti kraj.
Na kraju sve mora biti dobro.Jer , ako nije dobro, onda nije kraj.

'Tmina'Where stories live. Discover now