0.2 ✨

157 22 36
                                    

Karol'dan

Yönetmen geldiğinde hemen çekimlere başladık çekimlerin yarısına gelmiştik ve Ruggero'nun pistte bana dans teklif ettiği sahneye gelmiştik ki bir kız sesi duyuldu

?: Ruggero, aşkım ben geldim.

Bu ses... Çok tanıdık geliyordu, sesin sahibine baktığımda o iğrenç kadını gördüm... Elena... O her zaman paten konusunda da fizik konusunda da dersler konusunda da müzik konusunda da ve şuan saymaya üşendiğim her konuda beni aşırı derecede kıskanan ve benim yapacağım şeyleri sabote etmeye çalışan biriydi. Mesela bir kere uluslararası paten yarışması öncesi patenimin bıçağını yağlamıştı ki ben patenlerimi giyer giymez bunu fark edip patenlerimi orda yedek olarak duran patenlerden biriyle değiştirip üstünü kendi patenimin aynısı haline getirmiştim tabii o da gösteriye çıktığımda beni ağzı açık izlemişti çünkü kendisi daha hızlı kayacağını zannederek daha önce onunla hız yarışması yapacağımızda pateninin altına yağ sürmüştü ve ayakta bile duramayıp sürekli düşmüştü. Bir kere de ben konsere çıkacakken asistanımın benim için hazırladığı yeşil çaya sesi incelten haplardan atmıştı asistanım şans eseri bunu fark etmiş ve bana başka bir yeşil çay getirmişti. Bir kere de yine konser öncesi gitarın tellerini, arşemin (arşe keman çalarken kemanın ses çıkarması için üzerine sürülen çoğunlukla at kuyruğu kullanılan çubuk) kıllarını, piyanonun tuşlarını gevşetmiş ve yan flütün içine yağ dökmüştü ama bilmiyordu ki ben konsere çıkarken onları değil dolabıma kitlediğim çalgıları kullanacaktım... Bunlar gibi daha o kadar çok şey yapmıştı ki... Gidip çekimler devam ederken Ruggero'ya sarıldı sonra kafasını çevirdi ve beni gördü tabii şok oldu bu arada yaptığı şeyleri fark edip değiştirdiğimi hiçbir zaman anlamamıştı ve benim onlara rağmen herşeyi mükemmel yaptığımı sanmıştı.

E: S-Senin burda ne işin var?
K: Ne kelimesine gerek yok benim burda işim var, Soy Luna dizisinin başrolü karşında.
E: A-Ama bu olamaz.
K: Noldu Elena? Öncelikle seninle birşey konuşmak istiyorum ama özel. Yönetmen bey lütfen 2 dakika izin verir misiniz?
Y: Tabii zaten bu sahneden sonra mola başlayacaktı o zaman bu sahneyi moladan sonraya alalım.
K: *gülümser* Teşekkürler.

Sonra Elena'yla orda bulunan küçük odalardan birine girdik tam söze başlayacaktım ki...

Ruggero'dan

Karol Elena'yı nerden tanıyordu ki? Neyse konuşacakları şeyi çok merak etmiştim ve bende arkalarından o odanın kapısına gittim ve kapıdan onları dinlemeye başladım

E: Bana bak Karol beni sevgilimin yanında rezil etmeye çalışamazsın.
K: Amacım bu olsaydı konuşmamızı özel yapmaz sevgilin yanında yapardım.
E: Ne konuşacaksın ki?
K: Sevgilinin yanında rezil olmaktan neden bu kadar çok korktun Elena daha doğrusu benim seni rezil etmemden?
E: N-Neden korkacakmışım, s-sadece...
K: Sadece bana yaptığın sabotajları fark etmediğimi sanıyordun değil mi? Hayır her birinin farkındaydım, sadece sustum çünkü insanları rezil etmek benim değil senin işin ama bak bunu başaramadın ve başaramayacaksın. Korkma sebebine gelince benim bunları fark etmem ve Ruggero'ya senin rezilliklerini anlatmamdan korktun değil mi? Ah sormaya gerek yok tabii ki bundan korktun. Ama biliyor musun korkmana gerek yok. Seni buraya çağırma nedenime de gelecek olursak aynı şeyleri burda da yapmamanı söylemek için çağırdım çünkü bir daha beni sabote etmeye kalkarsan işte o zaman bugüne kadar yaptığın her şeyi ama her şeyi teker teker ortaya çıkarırım anladın mı? Bunu tehdit olarak görme amacım seni tehdit etmek değil sadece işimi saçma sapan sabotelerle kaybetmek istemiyorum eğer kaybedeceksem bu benim hatam olsun başkasının değil.

No Eres Perfecto 👑✨❎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin