Karol'dan
Bugün de her zamanki günlük rutinimi yaptım ama benim günlük rutinim diğerleri gibi kalk lavaboya git birşeyler ye ve odaya dön değildi. Bu sabah tek fark beş de kalkmış ve işlerime beş de başlamıştım çünkü buz patenine daha çok vakit ayırmak istiyordum aynı zamanda duşları ve kahvaltıyı olabildiğince kısa sürede yaptım ki bu da daha da az şey yedim demek yani sabah beş de kalktım beşi çeyrek geçe spor salonuna vardım yediye çeyrek kala kahvaltı yapmaya gittim ve saat yedi de evdeydim hemen kısa bir duş aldım ve üzerime siyahlı bir bluz altıma da şort giydim ve patenlerimi alıp piste gittim gittiğimde saat yediyi çeyrek geçiyordu ve ilginç bir şekilde dizinin nerdeyse tüm ekibi burdaydı. Onları çok umursamayıp onlardan biraz uzak bir köşeye oturdum ve patenlerimi giyip piste girdim. Piste girer girmez Mau yanıma geldi.
M: Karol hoş geldin ama nerdeyse iki saat erken geldin.
K: Biliyorum Mau, nasılsa artık dizide de paten kayacağım o yüzden çok daha antrenman yapıp kendimi daha çok geliştirmem lazım.
M: O zaman ben çekmeye başlıyorum.
K: Başlayabilirsin.Tam Mau çekmeye başlayacakken içeri Elena girdi ama ben onu görmezden geldim ve çalışmaya başladım, ilk başta basit birkaç ısınma hareketi yaptım ben ısınma hareketlerine başlarken içeriye beş kişi girmişti ama yüzlerini görmemiştim çok da önemsemedim sonra Elena ordan bana
E: Gerçekten yapabildiğin tek hareketler bunlar değil mi?
Diye bağırdı ama bilmiyordu ki bunlar benim için bebek oyuncağıydı, sonrasında ise zor hareketlere geçtim, zor hareketleri ard arda ve daha zor şekilde yapıyordum. Normalde bu hareketleri üst üste iki kere yapabilen tek bir kişi bile yokken ben beş altı kere üst üste yapmıştım sonra bu zor hareketlerle çalışmamı sürdürdüm. Tamı tamına beş buçuk saat hiç ama hiç mola vermeden aşırı zor hareketlerle paten kaydım ve yine tek bir kez bile ne yalpaladım ne de düştüm. Elena bana boş boş gözlerle ve şok olmuş şekilde bakıyordu diğerleri ise hayran hayran... Sonra ben kafamı kapı tarafına çevirdim o gelen kişileri açıkçası merak etmiştim ve bakar bakmaz şok oldum. Onlar... Nasıl?
K: Ahhh sanırım rüyadayım ama uyandıran olursa pıçaklarım onu.
Dedim ve güldüler
K: Ayyy güldünüz de gerçeksiniz siiiz.
Deyip patenlerle adeta yanlarına uçtum. Gelenler kimler miydi? Benim tek arkadaşlarım Jorge, Danna, Pasquel, Giovanna ve Emilio. Hemen hepsinin birden üzerine atladım ve sımsıkı sarıldım
K: Siz... Nasıl? New York'da olmanız gerekmiyor mu?
E: Aslında öyle gerekiyor prenses ama şu iki vatandaş (Jorge ve Danna'yı gösterir bu arada kitapta Ana Jara yok onun yerine Danna var gibi düşünebilirsiniz yani Jim'i de Danna canlandıracak) bu sezon ve diğer iki vatandaş da (Gio ve Pas'ı gösterir) daha sonra diziye katılacak yani yeni ekip arkadaşlarınla tanış güzelim.
K: Ama sen?
E: Ben sadece senin için geldim.
K: Yiaaaa.Dedim ve ona çok daha sıkı sarıldım o benim aslında eski sevgilimdi yani şöyle biz beşiyle de çok küçükken tanıştık sonra orta okul zamanları Emilio ile sevgili olmayı denedik ama birbirimizi hala abi kardeş gibi sevdiğimizi fark edip ayrıldık ama hala ölümüne kankayız.
E: Bu güzel melek birazcık benimle paten kaymak ister mi?
K: Hmm bi o meleğe sormak lazım... Dur düşünüyormuş... Neden olmasın dedi o zaman hadi kayalım.Dedim ve ikimiz de gülüştük sonra beraber piste geçtik tam hareketlere başlıycaktık ki.
E: Bu arada Karol haberin olsun New York'a gittiğimizden beri hiç paten yada buz pateni hiçbir şey kaymadım ben.
K: O zaman seninle ilk çalıştığımız paten gösterisini hatırlıyor musun? Yarışmaya çift olarak beraber katılacaktık ama senin ayağın sakatlanmıştı ve artık yazıldığım için ben mecburen tek kaymıştım.
E: Unutmak mümkün mü? Her şeyi, paten kaymayı bile unuturum ama seninle olan anılarımızı unutmam ben.
K: O zaman o hareketleri yapabiliriz hem sen de biraz daha hatırlamış ve ısınmış olursun.
E: Tamamdır prenses.
K: MAU, BİZİM ŞARKIYI AÇAR MISIN?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
No Eres Perfecto 👑✨❎
FanficKarol Sevilla, mükemmel olmak zorunda bırakılan biri... Mükemmel olmak uğruna her şeyi yapan bir genç kızın başına en fazla ne gelebilir? Merak mı ediyorsunuz? O zaman içeri buyrun.