Ruggero'dan
Görüldü, sadece görüldü... Gerçi ne bekliyordum ki? Yalanı ortaya çıktı ne yazabilir? Ben moralim bozuk bir şekilde otururken telefonuma kayıtlı olmayan numaradan bir mesaj geldi,
-----------------------------------------------------------
📶 🔇 %93🔋07:35
______________________________________05** *** ****
*video*
Ben Sevilla malikanesinde çalışıyorum, Karol hanımın bugün çok zor bir durumda kaldığını gördüm ve arkadaşlarını araştırıp hepinize bu videoyu gönderdim. Umarım arkadaşlığınız bozulmaz, Karol'un çok daha kötü olması isteyeceğim son şey bile değil. Videoyu çeken kişi benim.
______________________________________
◀️ ⏺️ ⏹️
----------------------------------------------------------
Bu da neyin nesi? Karol zor durumda mı? Ve çok daha kötü olmasını istemiyor mu? En fazla ne olmuş olabilir ki? Merakıma yenik düşüp videoya tıkladım
*video*
Karol'dan
Hemen o haberleri görür görmez koştura koştura alt kata indim, Emilio da arkamdan geliyordu. Salona girer girmez annemi gördüm ve ona bağırmaya başladım.
K: SEN NE YAPTIĞINI SANIYORSUN YA!?
C: Bir bana bağırma, ceza almak istemiyorsan. İki ne yapmışım?
K: Yaa gerçekten deliricem, benim tüm kıyafetlerimi atıp sadece o kıyafetleri bırakan, Emilio için de tişört bırakmayıp odaya çalışan gönderen ve o çalışanla bize neredeyse bayılmamızı sağlayacak derecede güçlü uyku hapları koydurduğun meyveleri bize getirtip üstümüze kapıyı kilitleten sen değil misin? Az önce de evin kamera kayıtlarına baktım biz resmen bayılır bayılmaz odaya girmiş çalışanlara bizi taşıtıp o hale getirmişsin ve kendi ellerinle fotoğraf çekip paylaşmışsın. SEN NE YAPMAYA ÇALIŞIYORSUN YAA NE? HEM EMİLİO'YU HEMDE BENİ NE KADAR ZOR BİR DURUMDA BIRAKTIĞINDAN HABERİN VAR MI SENİN?
C: Emilio zor durumda mı kalmış? Bir yaptığım her şeyi sen gündemden düşmeye başladığın için gündemde kalman için yaptım.
K: BEN BÖYLE ŞEYLERLE HELE DE YALAN YANLIŞ ŞEYLERLE GÜNDEMDE OLACAKSAM HİÇ OLMAYAYIM DAHA İYİ!
C: İki Emilio bana teşekkür etmeli sayemde her yerde adı geçiyor ve takipçileri uçmuştur.
E: Bakın Carolina hanım sizinle daha dün konuştuk üstüne basa basa söyledim biz Karol ile abi kardeş gibiyiz ve herkes böyle biliyordu çünkü doğru olan bu ama zaten ikimiz de çok arkadaşı olan insanlar değiliz ve şu an tek arkadaşlarımız bize yalancı gözüyle bakıyor sizin yüzünüzden! Üstelik insanlar beni birinin sevgilisiyim diye değil beni sevdikleri için takip etsinler benim böyle sahte sevgilere ihtiyacım yok.
K: Bende gündeme geleceksem başarılarımla geleyim, yalan yanlış şeylerle değil! Şimdi o fotoğrafı nasıl açıklıycaz biz?
C: Sen bulursun bi yalan Karol, daha önce de pek çok kez söyledin nasılsa alışıksın yalan söylemeye.
K: Keyfimden mi söyledim sanki!? Ne deseydim saat tam dokuzda sofrada olmazsam, sadece bir gram kilo alsam bile beni on yaşlı adamın arasına atıp saatlerce tecavüze uğratıp aynı zamanda dövdürttüğünü sonra da orda aç susuz bıraktırdığını mı anlatayım? Yoksa her seferinde her şeye rağmen masum olan o bebekleri öldürüp zorla benden aldığından mı bahsedeyim? İstersen bunları bana daha beş yaşımdan beri yaptırdığını da anlatabilirim! Hangisini anlatayım istersin!? Yaa ben bu kıyafetleri giymemek için o cezaya bile razı gelirdim ama tüm kıyafetlerimi attırmışsın!
C: Noldu hoşuna gitmeye mi başladı?
K: SEN GERÇEKTEN DELİSİN, DELİ! BİR İNSAN ÖZ KIZINA BUNLARI NASIL YAPAR YAA, NASIL!? İNTİHAR ETMEYE KALKIŞIYORUM BARİ BIRAK ONU YAPABİLEYİM AMA YOK! Yaa benim şunun şurasında sadece dokuz tane arkadaşım var gerçi Emilio abim gibi ama arkadaşım sonuç olarak. Ben şimdi onların gözünde bir yalancıyım, nasıl bakıcam yüzlerine? NASIL!?
C: Olsun arkadaşın kalmaması daha iyi senin arkadaşa ihtiyacın yok. Arkadaşlar sadece çıkarcıdır yakında ya parana göz dikerler ya da şöhretine. Bide senin aklına girerler falan o yüzden iyi yapmışım bak bir taşta iki kuş.
K: Emilio ya bu kadın beni delirtmeden ve ben sinir krizi geçirmeden gidelim yada elimde olmadan bi kaza çıkacak.
C: Hayır ne güzel konuşuyoruz, nereye?
K: Yaa ne güzeli ne konuşması? Neyi konuşuyoruz? Benim ne kadar acı çektiğimi mi yoksa bunu en yakınlarıma bile anlatamayışımı mı?
C: Emilio biliyo ya işte her şeyi.
K: ÇÜNKÜ O BEN O İĞRENÇ ŞEYLERİ YAŞARKEN ŞANS ESERİ BİZE GELMİŞTİ BANA BİR ŞEY VERMEK İÇİN, YOKSA ONUN DA HİÇ BİR ŞEYDEN HABERİ OLMAYACAKTI! Yaa benim hem bedenen hemde ruhen ne kadar acı çektiğimi görmüyor musun sen? Bir insan kendi kızına bunları nasıl yapar? Git söyle bunları gazetecilere gündemde çıkarsın en tepeye. Ben daha beş yaşımdan beri o iğrenç şeylere maruz kalıyorum ve yıllardır o masum bebekleri zorla benden aldığın için kendimi suçluyorum ben yaa, kendimi. Bende ne kadar büyük bir travma yarattığının farkında mısın? Ama hayır seni de tüm bu olanlara rağmen sesini çıkarmayan o babamı da ömrüm boyunca affetmiycem ve bunları ödeyeceksiniz.C: Elinden geleni yap ama annenim ben senin, öz annen. Bana hiçbir şey yapamazsın anladın mı?
K: Öyle bi yaparım ki, sen annelik mi yaptın bana? Anne olsaydın bana bunları asla yaşatmazdın. Normal insanlar beş yaşındayken anneleri onları parka götürüyor sen beni dövdürmeye ve tecavüz ettirmeye götürüyordun yaa. Anneymiş! Sen annelikten ne anlarsın!?Dedim ve ağlayarak üst kata çıktım çünkü ne yaparsam yapayım bu evden gidemeyeceğimi biliyordum. Daha önce pek çok kez denedim kaçmayı ama bu sefer bu bahsettiğim 'ceza' yı saatlerce değil günlerce yaşadım o yüzden cesaret de edemiyorum...
*video*
Gerçekten bu gördüklerim doğru mu? Hala buna inanamıyorum. Karol'u ne yapıp edip oradan kurtarmamız lazım. Ama nasıl? En mantıklısı her türlü bugün çekimlere gelirler orada Emilio'yu kenara çekip onunla konuşmak. Hala şok içinde olabildiğince hızlı hazırlandım, çekimlere ne kadar erken gidersem o kadar iyidir. Direkt üstüme elime ilk gelen şeyleri geçirdim ve evden çıktım. Sete vardığımda ben içeriye girdikten yaklaşık beş dakika sonra Karol ile Emilio geldiler. İkisi de gerçekten iyi oyunculardı çünkü sabah yaşananlara rağmen sahte olduğu anlaşılmayacak şekilde gülümsüyorlardı. Bu arada Elena hariç hepimize o video gönderilmiş sanırım çünkü herkes birbiriyle bakışıyordu. Elena tabii Karol ve Emilio içeri girer girmez onlara laf atmadan eksik kalmadı.
El: Bide sevgili değiliz diyip duruyordunuz, açıklayın bakalım fotoğrafları.
K: Bir sana hiç bir şey açıklamak zorunda değiliz. İki 2021 yılındayız photoshop diye bir şey var değil mi?
G: Karol bak eğer bir durum varsa bize anlatabileceğini biliyorsun.
D: Evet biz senin arkadaşınız, her daim yanında olmak ve sana destek olmak için varız biz.
K: Yani evet dediklerinizi biliyorum ama anlatacak bir şey yok sabah bildirimlerle uyandık, Emilio'ya yer yatağı yapmıştık benim odada. Sonra açıklama yapmaya değer bir şey olarak görmedim ve annem, Emilio, ben kahvaltı yaptık sonra da Emilio ile biz buraya geldik zaten.
El: Yani helal olsun çok gerçekçi bir shop yapmışlar üstelik üstündeki şeyle daha önce instagrama post atmıştın nereden bulmuşsalar öyle fotoğrafları.
K: Evet o üstümdeki şeyle instagramda post var ama açıklamaya bak istersen, o fotoğraf çekimiydi zaten kıyafet bana ait değil ben o tarz şeyler giymem. Onlar bir yerde pijama olduğu için o shoptaki ve benzeri pozlar da var hatta instagrama attığım postta da benzer bir poz var.Elena buna bir şey demedi daha doğrusu diyemedi ama Karol nasıl bu kadar iyi yalan söyleyebiliyordu anlayamıyorum. Kaç yıldır bu yaşadıkların yüzünden yalan söylüyorsun Karol? Gerçi o da haklı bir insana bunları anlatmak kolay değil ve bunun medyaya sızmasından da korkuyor ama bilmiyorum biz arkadaşı değil miyiz onun? Yani bende bu kadar korkunç şeyler yaşasam belki daha bir kaç gündür tanıdığım kişilere anlatmazdım ama diğerlerinin de bilmiyor oluşu... Garip...
K: Neyse magazin muhabbeti bittiyse artık ben paten kaymaya gidiyorum.
E: Bende bi kafeteryaya uğrayacağım annenin yanında çok yiyemedim
R: Bende bi su alacaktım, beraber gidelim mi Emilio?
E: Olur. Hadi görüşürüz.
K: Görüşürüz.Biz hemen Emilio ile kafeteryaya geçtik.
E: Evet ne konuşmak istiyorsun?
R: Ama-
E: Rugge bir şey konuşmak istediğini çok belli ediyorsun, söyle hadi.
R: Tamam direkt giriyorum o zaman konuya.Emilio eline bir tost almış bir yandan onu yiyordu.
E: Tabii.
R: Elena hariç hepimiz Karol'un yaşadıklarını biliyoruz.
E: *güler* Bak Rugge bana daha önce böyle deyip ağzımdan laf almaya çalışan çok oldu ama yemezler.Hemen telefonumu çıkardım ve gelen mesajı açıp telefonu Emilio'ya verdim o da açıp videoyu da izledi.
E: Hayır hayır hayır hayır. Rugge bunları kimsenin ama kimsenin bilmemesi gerekiyordu! Eğer Karol'un annesi bildiğinizi öğrenirse...
R: Emilio onu bunu boş ver şimdi, Karol'u oradan kurtarmalıyız.
K: Nereden kurtarıyormuşsunuz beni?----------------
» E şimdi siz naneyi yemediniz mi?
» Ay böyleli şeyler bende beklemiyordum valla, kız napıyom beğn?
» Ay her neyse bu kadar erken kalkmak bende kafa yaptı sanırım şdödspsmhsnsşamsh bölüm 1316 kelime deyip kaçıyom ben yaa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
No Eres Perfecto 👑✨❎
FanficKarol Sevilla, mükemmel olmak zorunda bırakılan biri... Mükemmel olmak uğruna her şeyi yapan bir genç kızın başına en fazla ne gelebilir? Merak mı ediyorsunuz? O zaman içeri buyrun.