NEYİNİM Kİ?

901 53 6
                                    

Selim karşısında gördüğü şeyle şok oldu.çağatay ve bi kız òpüşüyordu.selim hemen telefonunu çıkardı resimlerini çekti.kapıya doğru yöneldi.şebneme gidip olanları anlatacaktı tam kapıdaydı ki çağatay seslendi.

Ç:ooo selim gelsene abi

Selim daha da sinirlendi hışımla döndü ve çağatayın yakasına yapıştı ve şöyle dedi:

S:lan gerizekalı nasıl yaparsın bunu şebneme aldatıyo kızı bide utanmadan yanına çağırıyo beni.şebneme herşeyi anlatıcam.

Ç:selim yapma bak ben senin kardeşinim

S:hadi lan ordan kardeşmi kaldı

Ç:lan mal durduk yere niye inansınki sana bi kanıtın bile yok.

Selim hışımla telefonunu çıkardı.ve onları çektiği fotoğrafı gösterdi.
Çağatay elini ensesine koydu. Ve birden şu soruyu sordu:

Ç:sen neden bu kızıbu kadar umursuyosunki?

Selim hiçbişey demedi.hemen arabasına atlayıp şebnemin evine gitti.kapıyı kırarcasına çaldı.kapıyı şebnem açtı zaten diğerleri işe gitmişti.

Ş:noluyo be magandamısın ne bu kapı kırmalar falan.

Selim hiçbişey demeden cebinden telefonu çıkarıp ikisinin resmini gösterdi.şebnem şaşkınlıkla fotoğrafa bakarken çağatay geldi:

Ç:şebnem bitanem bu resim ben medcezirde rol oynarken çekildi bi öpüşme sahnesi sadece.

Selim çok sinirlendi.bağırarak konuşmaya başladı.

S:şebnem medcezirde böyle bi kızmı var!ya kanma bu mala.

Şebnemde bağırmaya başladı:

Ş:o değilde sen niye bu kadar umursuyosun.bu kelimryi hatırladınmı "üşütüceksin" kalbini mahvetti sadece bir kelime.şimdi bana burda bağıramazsın biz çağatayla bu sorunu hallederiz.hem ben senin neyinimki?ha neyinim.

Selim sadece şebnemin yüzüne bakıyordu.şebnrm ise bağırarak konuşmaya devam etti:

Ş:neyinim ya? Tabi cevap bile veremezsin.

S:aaaaaa(bağırarak)yeter be.vazgeçemediğimsin, bakmaya kıyamadığımsın,korktuğumsun.şebnem sen benim a§kımsın.oldumu?

Ş:oldu gerizekalı

Deyip birbirilerinin dudaklarına yapıştılar.

                               son

Arkadaşlar meraba diğer bölümde final yapıcam.o yüzden vote ve yorumlar biraz yüksek gelsin.

şebsel ihanetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin