Selim kahvaltısını hazırlar tam yemeye başlayacakken topuk sesi duyar kafasını kaldırır gelen eliftir.
E:naber cnm ooo kahvaltıda hazırlamışsın yiyelim hadi.
Elif tam oturup yiyecekken selim kolundan tutup şöyle dedi:
S:çok eylendin mi
E: ne?
S:diyorumki hani sevgilinli hisselerimi almaya çalışırken çok eylendinmi.
E:seli-
S:lütfen daha fazla yalana gerek yok.müsade edersen kahvaltımı tek yapıcam artık seni görmesem spr olur ve görmüycem şimdi demek istediğim sana ayrılan sürenin sonuna geldik.
Elif çok kızar ve tekneyi terk eder.
Şenem kainat ve almilanın evi
Ding dong şebnem kapıyı açar kızlar gelmiştir.içeri geçip konuşmaya başlarlar.şebnemin telefonu çalar.telefondaki kadın şöyle der.
x:meraba şebnem hanım ajansımıza başvurmussunuz sizi******* dizisinde bir bölümlüğüne oynatmak istiyoruz.bi sevgili rolünde.
Ş:olur ne zaman geliyim
X:adresi mesaj atarım oraya gelin şimdi.
Ş:tamam iyi günler.
Şebnem telefonu kapatır kızlara olanları anlatır ve hazırlanıp dizinin çekileceği yere gider selimi görünce şok olur.
Ş: selim senin ne işin var burda.
S:ya 1bölümlüğüne sevgili rolünde oynuyacakmışım. senin ne işin var asıl?
Ş:benide sevgili rölü için çağırdılar yoksa o çift bizmiyiz.
S:galiba..
Der ve yüzlerinde utangaç bir gülümseme oluşur.konuşmalarını yönetmen böler.Y:....
Selammm ben iki üç günde bir yazıyorum bu yüzden kısa yazıyorum sizi seviyorum.sevgilerden bir demet.