çağatay

1K 42 7
                                    

Medya: selimin arkadaşı ünlü çağatay ulusoy.

Harun beyin odasına girdiklerinde ikiside şok oldular.çünkü canan hanım yani selimin annesi ve harun bey sohbet ediyorlardı.şebnem ve selim yanlarına gittiler.

S:a-anne sen gitmiyomuydun

C:öyleydi oğlum ama ben düşündüm böyle kötü birisi değilim ve oğlumu bu durumda bırakamam.gelip haruna herşeyi anlattım.polise söyleyeceğini düşündüm ama yapmadı.hem artık haruna sinirli değilim çünkü neden benimle evlenmediğini söyledi ve gayet geçerli bi neden.

Şebnem bunu duyunca kaskatı kesildi çünkü babasının evlenmeme sebebi şebnemin selimi sevmesi ve babasının evlenmemesiydi şimdi canan hanım olanları anlatırsa şebnem yerin dibine girerdi.selimin sorusuyla hayaller ülkesinden çıktı.

S:neden seninle evlenmemiş harun bey?

C:çünkü şebnem

Şebnem gözlerini sıkıca kqpatmış nasıl rezil olacağını düşünüyordu.

C:çünkü şebnem istemiyomuş

Şebnem hızlİcs gözlerini açtı ve minnettar bir §ekilde canan hanıma baktı.

S: ne yalan söyliyim bende istemiyodum neyse ben bi kahve alıyım kenfime

Dedi ve selim odadan çıktı.şebnem minnettar bi şekilde canan hanıma baktı.canan şöyle dedi:

C:duygularını ondan saklama

Şebnem yUzünü öne eydi.bi süre sonra harkes evine gitti.evdeyken selimin telefonu çaldı arayan çağataydı  selimle aynı evde kalıyolardı ama 4 ay önce tatile gitmişti yakında dònûcekti selim telefonu açtı.

Ç: aç kapıyı

S:ne

Ç: aç bi olum ya.

Selim kapıyı actı çağatay gelmiştı sarılıp içeri geçtiler.selum sordu;

S:eee kız mız işi varmı?

Ç: var biri 5 ay ònce tanıştık izmirde  tanıştıktan 1 ay sonra istanbula geldi babalarımız ortak hala görüşüyoruz istanbula geldiğimi duyunca çok sevinicek.sanırım o da benden hoşlanıyo.

S:ooooo adı ne?

Ç:şebnem gürsoy.

S:....

Selam yeni bi karakter geldo çagatay çok yakışıklı ( selim kadar değil)öyle işte yorum ve voteler gelsin.

şebsel ihanetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin