seni kaçırıyorum

890 41 11
                                    

Ş:bu kimin ayakkabısı?

S:ben biliyorum.

Ş:kim?

Selim ekrana tekrar bakar bu annesinin topuklu ayakkabısıdır.şebneme söylesemmi diye düşünür.sonra şöyle der:

S:ya tekrar baktımda hatırlayamadım.neysa hadi gidelim çıkmaz bu kayıtlardan bişey.

Ş:tamam.ama sen olmadığını öğrendim topuklu ayakkabiydı.neyse babam uyanınca öğreniriz artık.

S:aynen aynen.

Ş:eee napalım

S:ben eve gidiyim bi işim varda.

Ş:tamam görüşürüz.

S: bay.baban uyanınca haber verirsin.

Ş:tamam.bay bay.

Selim eve gider yolda hep annesinin bunu nasıl yapabileceğini düşünür.eve girdiği an hışımla telefonu çıkarır.annesi arar hemen.

S:anne harun beye nasıl yaptın

Bunu.

A:demek sende öğrendin selim ama bildiğin gibi değil.o beni nikah masasında öylece bıraktı. Zaten sadece canının yanmasını istedim arka taraftaki odun parçasıyla kafasına vurdum.ama kimse ben olduğumu bilmiyo.

S:anne şebnemlerin arka bahçesindeki kamerada ayakkabın gözüküyo.ve harun bey uyanınca hatırlıycak.

A:aaa ben nasıl düşünemedim onu.uf.hemen pasaport işlemlerini halledip gitmem lazım.selim sende oyala o sırada onları.

S:anne tamam hiç kimseye bişey söylemiycem ama kimseyi oyalayamam sadece git ben bişeye bulaşmak istemiyorum.

A:tamam sende haklısın oğlum.seni seviyorum.

S:bende seni seviyorum anne.

Der ve telefonu kapatır yaptığının ne kadar yanlış olduğunu bilse bile.ama o annesidir.öyle bi kenara atılabilecek bişey değil.selim bunları düşünerek bi duşa girer.

Kizların evi

Şebnem babasının hayati tehlikesi olmadığını öğrenince eve gelir.kızlara ayakkabı olayına kadar herşeyi anlatır.sonra bugün ün stresini atmak içinde bir duşa girer.çıkıncada üstünü giyinir ve alışverişe gider.alışveriş yaparken karşıda elinde pasaportla aceleyle yürüyen selimin annesini yani canan hanımı görür.selam vermesi gerektiğini düşünür ve yanına gider.canan onu görünce bi panik olur ve durur çünkü yanına geliyodur.canan yüzüne yalan bi gülümseme koyar.

Ş:meraba canan hanım.yani babamla yıldızlarınız uyuşmadı diye bizimde küsmemize gerek yok diğilmi?

C:tabiyki cnm

Ş:o pasaportu alıp ne yapıcaksınız?

Şebnem bunu derken pasaporta baktı ancak birden gözü canan hanımın ayakkabısına takıldı.bu ayakkabı kamera kayıtlarındaki ayakkabıydı.şebnem ufak çaplı bi şok geçirdi.

C: şey pasaportmu vizesi dolmuşta onu yenilettiricem.

Ş: ö-öylemi ben sizi tutmıyım neyse iyi günler

Der ve hemen selimin yanına gider hem şaşırmış hem üzülmüş hemde suçluyu bulduğu için mutlu olmuştur.
Eve varınca kapıyı çalar açıldığı gibi içeri girer ve şöyle der:

Ş:selim üzülme ama sana bişey söyliycem.

S:söyle şebnem.

Ş:selim suçlu annenmiş çarşıda gördüm aynı ayakkabıydi yani tesadüp olamaz çünkü nikah yüzünden babama bi öfkesi kesin vardır.

Selim ne yapacağını bilemez.ve şöyle der yapmacık bi üzülme ve şaşırmayla.

S:aa uf anne ya hadi hemen karakola gidelim.

Ş:tamam.

Derler ve selimin arabasına binerler.selim emniyet kemerini taktıktan sonra şöyle der:

S:şebnem ben annem olduğunu biliyodum.

Ş:nee

S:ve bunu polise söyleyemeyiz bi nevi sana yalan söyledim karakola gitmiyoruz.

Ş:ne nereye ya nasıl.

S:seni kaçırıyorum!!!

Meraba canlarım sınır koymuyorum ve şu kişilere çok teşekküre ediyorum o kişiler: iremnorkozli ve sevgi321 onları çok seviyorum voteler ve yotumlarını hep gönderdiler. hepinizi çok seviyorum ama.sevgilerden bir demet.

şebsel ihanetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin