Era abia trei după-amiaza, iar Samantha Collins se afla în criză de timp și o agonie interioară. Își puse mâinile în cap, după ce răsturnă dosarul cu hârtii pe podea, iar acum toate se împrăștiaseră, iar Vicky nici măcar nu mai ajungea și cafeaua aceea din care tot sorbea câte o înghițitură, aproape că nu mai avea gust. Totul avea un gust amar. Nu avea să reușească, în vecii vecilor, iar domnul Grayson îi dăduse un ordin foarte clar să obțină o programare la imperiul familiei Parker.
. Se aplecă, luându-și cu ambele mâini actele, apoi le trânti pe masă. Își duse o șuviță de păr, după ureche și avu un moment de respiro.
Se așeză pe scaun, încercând să se calmeze și să găsească o cale să gândească limpede, ca să-și rearanjeze sarcinile, după prioritățile majore. Mai întâi, începu să așeze actele în urma importanței lor, deși în acest moment erau complet nefolositoare, dar dacă în lucrurile sale este dezordine înseamnă că nu o să reușească, deoarece nu o să lucreze bine. Numără primele zece, apoi se enervă din cauză că îi lua prea mult timp să aranjeze dosarele, aruncându-le într-o parte stângă goală a biroului cu intenția să le aranjeze mai târziu. Își luă telefonul de servici în ambele mâini, cu intenția de a suna pentru a rezerva o întâlnire cu domnul Parker, dar își aminti că nu are numărul. Lăsă telefonul pe masă, sorbind încă o înghițitură de cafea, gustul fiind amar, cafeaua ajungând la cactusul imens de lângă masa ei.
Vicky. Vicky promisese că urma să se întoarcă cu dosarul domnului Parker și cu numărul companiei și trecură în jur de 30 de minute de când promisese asta, fară se se întoarcă. Se ridică de pe scaun și-și făcu loc printre mulțimea de angajați, agitați, însărcinați cu alte sarcini sau puși pe glume. În acest moment Sammy avea o stare de iritare continuă și chiar fu surprinsă că nu se luase la ceartă cu cineva, din cauza atacului ei de panică. Avea o căutătură încruntată și un mers rapid, în timp ce mergea spre sala ce conținea xerox-ul. Se opri când o văzu pe Vicky în fața ei vorbind cu cineva, ținând actele care îi trebuiau în mână. Samantha înjură în barbă. Scrâșni din dinți când realiză că motivul pentru care nu venise era acesta. Vicky simți prezența ei și-și îndreptă atenția către ea.
- Nu a mers xerox-ul foarte mult timp, să știi, Sam.
- Sigur, zâmbi ea. Am aici tot ce-mi trebuie? întrebă Samantha când Vicky îi îmână dosarul cu un bilețel pe care scria un număr de telefon.
- Lipsește doar partea cea mai importantă, Samantha se holbă la ea, adică niște poze de la o ședință foto pe care a făcut-o pentru Calvin Klein. Răsuflă ușurată, iar Vicky își dădu seama că gluma ei fusese puțin nesărată, iar Sammy nici măcar nu o înțelesese. Mai stai cinci minute până se imprimă? Ai spus că nu l-ai văzut niciodată.
- Am treabă, Vicky, plus, am să-l văd când îi voi lua interviul.
- Cum dorești, tu pierzi, glumi Vicky încă o dată.
Dar Sammy nu râse, doar plecă de acolo și aproape fugi spre biroul ei, nimeni fară să o privească ciudat. Atmosfera în editură era aceeași zilnic, toți aveau însărcinări grele și erau presați de timp. Astăzi, Sam îi înțelegea, fiindcă ea niciodată nu luase în serios munca sa. O considerase lejeră și uite-așa a ajuns ea aproape să fie dată afară de la locul de muncă. Se așeză pe scaunul de la biroul ei și duse ceașca cu cafea la gură, amintindu-și că aruncase cafeaua că nu era bună. Se apucă de citit:
" În vârstă de 25 ani, Chase Parker este unul dintre cei mai râvniți și tineri burlaci din lume având un imperiu hotelier la picioarele sale. (..) Domnul Parker a avut foarte mult apariții în presa de scandal, iar pasiunea sa pentru domnișoarele tinere și frumoase este bine știută (..) A fost crescut până la vârsta de 6 ani de o bonă tailandeză, cât părinții erau plecați în călătorii, doamna Parker având mai multe prezentări de modă la Milano, domnul Parker Senior fiind plecat în călătorii de afaceri(..) La vârsta de 7 ani este trimis la Academia St. Laurent, un internat privat al elitei Americii și studiază până la 16 ani(..) Se înscrie la Harvard unde petrece 5 ani de studiu(...), iar la vârsta de 22 de ani preia conducerea imperiului hotelier Parker ce este răspândit pe toată suprafața Americii cât și din Europa și câteva țări dezvoltate din Asia (..)"
CITEȘTI
Dating Mr.Parker (#Wattys2016)( În curs de publicare)
Romance(Completă) Samantha Collins este tipica jurnalistă, portugheză, neîndemânatică, încăpățânată cu o carieră aproape distrusă, pe cale să fie dată afară de la locul de muncă, cât și din apartamentul său din New York. Chase Parker este tipicul afaceri...