Samanta mergea cu pasi grăbiți către ieșirea din club. Era aici de două ore și avea o stare continuă de sufocare și spargere a timpanului. Își aranjă franjurii rochiei roșii ce o schimbase în locul celei albastre și continuă să meargă fară să-și ridice privirea în sus. Își puse o mână pe frunte, apoi își masă tâmplele. Avea o migrenă. Băuse trei shot-uri, iar acum avea o migrrenă. Continuă să meargă, uitându-se scârbită la un cuplu rezemat de perete. Probabil, avea și starea aceasta din cauza faptului că era singură de la vârsta de 19 ani, având o singură relație în toată viața ei care durase doar o lună, având doar primul sărut, axându-se mai apoi pe carieră. Trecu pe lângă masa unui grup de fumători, împrăștiind fumul cu degetul. Inhalase în aceste două ore mai mult fum, decât inhalase toată viața ei, iar când decise că este destul și îi spusese lui Anne că are o nevoie uriașă de o gură de aer, Anne se enervă într-un fel și aproape că nu o lăsase să plece, dar Sam avusese norocul că iubitul ei fusese atunci prin preajmă, iar Anne uitase atunci, Sammy fiind pentru prima dată mulțumită de el.
Ajunse pe un hol cu pereții vișinii, iar Sam se minună cât de mare putea fi clubul acesta. Văzu o ușă merse direct înspre ea, apăsând pe clanță. Închisă. Sam se uită în stânga și în dreapta. Nu îi se părea că pe aici era ieșirea, nu intrase pe aici, plus locul pe unde era intrarea și înauntrul clubului erau mai luminate și arătau a elită, dar aici arătau normal chiar totul avea un aspect sărăcăcios. Mike, fratele Annei îi spusese că mai este o ieșire și îi spusese să o ia în față și la stânga, iar ea asta făcuse, dar nu ajunsese unde trebuie. Își duse mâna la buză. Era puțin înfricoșată de locul acesta, aspectul lui și totul, iar Sam văzuse destule filme horror și polițiste, încât să fie paranoică cu locul acesta și mai era și întuneric. Începu să alerge pe noile ei tocuri ce le cumpărase de la o vecină care aducea mărfuri din Mexico și ieși repede din încăperea aceea. Muzica îi bubuia din nou în urechi, iar ringul de dans era plin. Înauntru era foarte cald, iar Sammy iarăși avea o senzație de claustrofobie.
Intră iarăși în grupul de tineri, adulți, bătrâni, oamenii de toate vârstele cu intenția de a găsi a ieșirea principală ca să-și ia gura de aer mult așteptată. Se împiedică de piciorul unui scaun al unei mese goale rezervate și putea să simtă privirea unui grup din fața ei și chicotele lor și cuvântul "proastă", dar se prefăcu că nu observă și plecă mai departe. Se uită în jur, în căutarea lui Annie, neștiind unde era până văzu pe o pancardă deasupra barului din sticlă ce avea o imitație de cristale zvaroski "zona VIP". Sam simțea cum panica creștea înauntrul ei, clubul de elită avea o zonă VIP. Nu reușea să înțeleagă cum ajunsese aici. Dacă bodyguarzii aveau să o găsească, urma să fie dată afară și nu numai de aici, ci din întregul club. Sam roti privirea. Erau mai multe ieșiri, iar ea nu știa pe unde să o ia. Merse drept înainte , ieșind de acolo, ajungând iarăși pe un hol, care avea trei direcții, la stânga, la dreapta și niște scări. Scările acelea aveau o ușă care ducea direct afară, Sam decise să nu aleagă varianta aceea. Dacă ar fi ajuns afară și nu ar mai fi găsit intrarea.
Ar fi fost mult mai ușor, dacă ar fi întrebat pe cineva sau dacă ar fi rămăs alături de Anne și grupul ei, chiar dacă ar fi fost nevoită să suporte fum de țigară tot restul nopții la pachet cu logodnicul lui Anne. Holul acesta era aproape gol, fiind populat doar de câțiva oameni. Sammy se minună încă o dată de mărimea clădirii, continuând să meargă înainte. Trecu pe lângă baia femeilor, continuând să meargă lângă peretele din partea dreaptă. Ajunse în dreptul indicatorului ce arătă baia băieților și fu luată prin surprindere cu o ușă în față. Impactul fu atât de mare, încât Sammy se dădu câțiva pași înapoi. Înjură în portugheză, ținându-se de nas. Probabil, nasul urma să-i sângereze. Clipi des, era puțin amețită și nu din cauza băuturii. Mai înjură încă o dată în portugheză, apoi ridică privirea să vadă cine o lovise. Ușa se clăntina întruna. Sam se apropie din nou de ușă și primi și de dată aceea o lovitură. Un bărbat ieși din baie. Trânti ușa și se clătină la picioarele ei . Sam se ridică și se trase mai încolo. Bărbatul acela se sprijini de ea, apucând-o de umăr. Sammy se holbă la el prin camera nu foarte luminată. Și în acel moment bărbatul vomită. Pe papucii ei. Noi. Înjură în portugheză din nou și-l împinse pe bărbatul acela de pe ea, acum reacționând de-a binelea.
CITEȘTI
Dating Mr.Parker (#Wattys2016)( În curs de publicare)
Romance(Completă) Samantha Collins este tipica jurnalistă, portugheză, neîndemânatică, încăpățânată cu o carieră aproape distrusă, pe cale să fie dată afară de la locul de muncă, cât și din apartamentul său din New York. Chase Parker este tipicul afaceri...