Pohlaví - žena
Narozeniny - 10.8
Konstalace - Lepus
Národnost - Mondstadt
Tituly - Knight of Favonius, Outrider ( venkovní jezdec, průzkumník )
Speciální jídlo - Outrider's Champion Steak!Popis - Amber má dlouhé, tmavě hnědé vlasy, zlaté oči a světlou pleť. Nosí svetrovitý outfit složený z tmavě hnědé kůže, červené kapuce, červených punčoch a bílých bot po stehna zdobených zlatými podšívkami a symboly. Mezi její doplňky patří kožený opasek se dvěma připevněnými malými taškami, rukavice a brýle se zlatým rámem. Její nejvýraznějším rysem je čelenka s velkou červenou mašlí, která připomíná tvar králičích uší.
Charakter - Kaeya Amber popisuje jako „příklad spravedlnosti". Spravedlivá a dokonalá rytířka jenž plní své povinnosti a dělá věci podle příručky řádu. Je stejně charismatická jako laskavá a je schopná vidět a uznat snahu ostatních. Veselá a přátelská Amber nemá problém mluvit s cizími lidmi, když s nimi přijde do kontaktu, je to pro ni, jako by se už dříve znali. Je vášnivá ve všem, co dělá, ať už jde o pomoc druhým nebo o průzkum.
Příběh
" Vždy energická a plná života! Amber je nejlepší.. i když pouze jako Outrider řádu Favonius Knights. "Amber je Outrider řádu Favonius Knights, jak už všichni víme. Každý nováček z řádu s Amber absolvuje průzkumy po okolí Mondstadtu. Většině nováčkům stačí pouze pár dní k tomu, aby si s Amber byli blízcí a cítili se s ní jako doma. Můžete ji potkat na spoustě místech často ovšem například u jezera Cider, jenž obklopuje město Mondstadt nebo na pláních kolem obrovského stromu v oblasti Windrise. Pokud ji přeci jen náhodou potkáte a bude si o vás myslet, že jste podezřelí jedinec, nemáte v podstatě šanci uniknout jejímu výslechu. Od útlého věku měla Amber vždy neomezenou energii a pozitivní pohled na život. Každý den hořel nadšením a procházela životem jako vichřice co prorazí jakoukoli překážku, která jí stojí v cestě. Občas ji však její nadměrná energie dělala problémy. Když byla ještě menší, bylo to celkem zbrklé děvče. Mezi její nechvalně proslulé skutky patří například to, že jednou nechtěně svrhla ptačí hnízdo na hlavu jejího dědečka, když se z něj pokoušela ukrást vejce a zapáliala při tom listy kreaturky známé jako Dendro slime, což způsobilo, že se dědeček pohyboval několik minut jako divoké zvíře. Tyto drobné přestupky ji získali proslulost mezi loveckými tábory. Amber vždycky nějak dokázala uniknout z místa činu, kdykoli způsobila nějakou nehodu, a dokonce ji nemohl dohnat ani zkušený lovec. Ten, kdo po ni žehlil veškeré problémy a nehody byl její milující děda. Pro Amber to znamenalo tichou a bezpodmínečnou lásku jejího dědečka, bylo to jako teplý vánek, který se kolem ní vždy ovinul jako deka. Věděla, že ji díky této jejich vzájemné lásce přijímal takovou jaká je a převzal odpovědnost za její činy pokaždé, když bylo třeba a ona ho za to měla ráda ještě víc. Ale až v den, kdy její děda opustil řád Knights of Favonius, konečně pochopila plný rozsah odpovědnosti, kterou nesl celé ty roky. Dědeček Amber byl kdysi vůdcem žoldnéřské skupiny. Přišel z přístavu Liyue a jeho úkolem bylo chránit obchodní karavany, které projížděli Teyvatem. Jednoho dne se karavana při rutinním doprovodu stal kořistí útoku divokých příšer, on byl jediným přeživším, kterého zachránil lékař z řádu Knights of Favonius. Ambeřin dědeček se styděl vrátit domů a dychtivě splácel dluh vůči Knights of Favonius. Po chvilce působení v řádu založil divizi " Outriders ", každého osobně proškolil a začal je vést na misích, později si v Mondstadtu našel svou lásku a založil rodinu. O několik let později se do této rodiny narodila Amber. Když povyrostla, často byla přichycena, jak se krčí pod okny a tajně sleduje, jak dědeček trénuje cizince. Později o nocích téhož dne se pokaždé vplížila z domu a procvičovala pohyby, které toho dne dědeček cizince učil. Dědeček Amber si toho všiml, byl jejím nadšením velmi dojat a rozhodl se ji naučit vše, co znal.
„Když mě Mondstadt přijal, stal se mou vlastí. Pak jsem se rozhodl chránit a dávat pozor na tento můj nový domov. Možná jednoho dne zdědíš tuto odpovědnost... Hah, ale kdo ví, co přinese budoucnost?"
Když se jí drsná dlaň jejího dědečka třela o hlavu, zmatená, ale upřímná Amber energicky přikývla. Jednoho dne, před čtyřmi lety, se stalo něco, co Amber hluboce poznamenalo. Toho dne nechal její děda jeho erb a meč ve své kanceláři a jednoduše zmizel, nezanechal žádnou zprávu a ani nikomu neřekl, že odchází. Byl bijícím srdcem a páteří divize Outrider a bez jeho vedení se rychle stali nedisciplinovanými a ztratili svoji výhodu vůči nepřátelům. O několik neúspěšných operací později čelila divize Outrider úpadku. Nakonec byla zachována jako součást řádu, ale pouze jménem. Zkušení členové buď přešli do jiného oddílu, nebo rezignovali, a tak zůstalo jen málo předáků, kteří neměli dostatek sil pro plnění každodenních hlídkových povinností. Korunu tomu dával fakt, že Ambeřin děda zmizel, což nebyla úplně nejlepší motivace pro pozůstalé v divizi. Amber osobně zažila celou tuto epizodu v moment, když byla právě přijata k divizi Outriders. S úpadkem jejího týmu zažila poprvé v životě skutečnou ztrátu a zklamání. Už to nebylo její bezstarostné bývalé já, byla naplněna novým odhodláním. Odhodláním postavit divizi zpět na nohy. Nikdy předtím neuskutečňovala skutečný plán a postrádala zralost, aby věděla, kde začít. Ale to, co měla, byla důvěra a odvaha. Chtěla ukázat, že zdědila odhodlání svého dědečka, a také chtěla zjistit, kam odešel. Ale co je důležitější, chtěla zdědit dřívější roli svého dědy a stát se věrným ochráncem své vlasti. Život v řádu pro Amber nebyl z počátku vůbec snadný. Byla mladá, prožila si trauma ze ztráty dědečka. Nic lehkého, ale ostatní rytíři v řádu se ji ujali a během jejího úsilí vyniknout a zviditelnit se, si brzy po nějakém čase všimli, že je dost zralá na to, aby se postavila na vlastní nohy. To byl okamžik, kdy si uvědomili, že ta malá holčička již vyrostla. Jak dospěla, byla také více vyrovnána sama se sebou. Ať už se setkala s jakoukoli zpětnou vazbou, chválou, pokáráním, mlčením nebo posměchem, její reakce byla vždy stejná.
„Ano, ještě musím dát spoustu úsilí na to, dohnat starší a zkušenější členy řádu. Ale jednoho dne budu nejlepší Outrider všech dob!"
Amber není náchylná k přílišným úvahám, místo toho raději mluví při každé příležitosti pravdivě a upřímně. Stále pevně věří, že svého dědečka určitě nezklame.
V současnosti je z Amber energická a vášnivá slečna. Nyní, když je dospělá, pevně se drží učení svého dědečka a to i tehdy když rozpíná křídla větrného kluzáku a bdí nad městem svobody svým okem orla a opatrnou mazaností králíčka. Lidé jsou potěšeni, když si vzpomenou, jak viděli zlomyslnou malou dívku, kterou si pamatují, a porovnají ji s tím, co vidí dnes, opatrovnici, na kterou se mohou pokaždé spolehnout.
„Nikdy se neboj, Outrider Amber je tady!"
Její sebevědomí je prostě neotřesitelné...
„Jsem Outrider Amber, jeden jediný Outrider, což mě dělá tím nejlepším venku!"
Amber kdysi věřila, že kdyby nastoupila na místo svého děda, pochopila by, proč opustil Mondstadt. I když se oficiálně stala Outriderem, nebyla o nic blíže k rozluštění záhady, která stála za jeho zmizením. Zkoušela všechno, deníky, psaníčka, dopisy i knihy. Když přišlo na knihy Amber se na chvíli zastavila, když zrovna listovala ve staré knize bajek.
" To, co ti chybělo, nebyl vítr, ale odvaha. Je to odvaha, která ti umožní stát se prvním létajícím ptákem tohoto světa. "
Amber si uvědomila, že by neměla čekat na pokyny od někoho jiného, ale že by měla být jako ti odvážní ptáci, kteří roztáhli křídla a vletěli do modré oblohy.
„Musí existovat něco, co mohu udělat jen já sama bez pomoci ostatních. Musí něco být."
A to byl okamžik, kdy se po tomto uvědomění probudila její schopnost zacházení s ohněm.
ČTEŠ
Genshin Impact - Příběhy charakterů
Fiksi PenggemarPokus o překlady příběhů postav ze hry Genshin Impact ( Ať můžou simpovat i ti méně anglicky nadaní ♡ )