2-Perili ev

261 18 0
                                    

Eşyalarımızı hızlıca toplayıp Remus ve Sirius un yanına gittik. onlarla birlikte bahçeye çıktık binanın arkasına kimsenin olmadığı biryere gittik.

"nasıl gideceğiz" Harry nın sorusuyla Sirius ve Remus a döndüm Sirius "cisimleneceğiz tabiiki " dedi What dedin gülüm, o ne be ?
Tabiiki böyle demedim çünkü ben kibar bir kızım "o nasıl bir şey ?" Diye kibarca sordum. "Eve gidince herşeyi anlatacağız bana tutunun" dedi Remus ve siriusun kafasına vurdu " yaa ne yapıyon aylak nolcak yani " dedi sirius. aylak ne be ne biçim isim o ? Neyse eve gidince anlatacaklardır.

Hepimiz Remus'a tutnduk ve birden herşey karardı dar bir borunun içinden geçiyormuş gibi hissettim midem bulanıyodu nefesim kesilcekti. Ve birden herşey durdu ve siriusun üstüne kustum. Diğerlerine bakınca Bianca da Remus'un üstüne kusmuştu. Harry ise yere kusuyodu.

Üçümüz aynanda "bu neydi bee" diye bağırdık. Sirius ve Remus ellerinde bir sopayla üstlerini ve yeri temizlediler ve gülmeye başladılar. Bi dakka onlar sihir mi yaptı ? 😲

Şaşkın bir şekilde eve girdik sirius hemen kendini bir koltuğa attı burası çok eski ve kirli biyerdi. Sonra birden önümüzde çok iğrenç buruşuk derili değişik bir yaratık belirdi üçümüz de korkuyla çığlık atıp geriye çekildik.

"Eve yeni üç kanobozuk çocuk geldi hanımım bunları görseydi zavallı kreacher a nasıl kızardı aah ah şu bücürlere bakın ah zavallı hanımım ah" diye homurdandı. Sonra Sirius geldi ve " Kreacher tanıştırayım kızım Bianca ve vaftiz çocuklarım" dedi.

Kreacher adındaki yaratık dondu kaldı ve Bianca nın önünde eğildi. "Özür dilerim efendim ben sizin kim olduğunuzu bilmiyordum beni affedin hanımım hoş geldiniz" dedi sonra da küçük bir fısıldıyla "eve 3 bücür geliyor ve birisi bana hanımım olduğunu söylüyor hanımım görse zavallı kreacher'a ne kadar kızardı" diye ekledi.

Sirius çok kızmış olacak ki çık "Kreacher gözüme gözükme" diye bağırdı ve o iğrenç şey yok oldu. Biz şaşkınca az önce onun kaybolduğu yere bakıyorduk.

Sonra birden koridordan cırtlak ve sinirli bir ses yükseldi "ceddimin evini nasıl kirletirsinzi pis melezler, kanı bozuklar..."
Hep birlikte oraya baktık sesler bir tablodan geliyordu. Sirius "SUS BE KADIN SUS KAPA ÇENENİ" diye susturdu tabloyu.

Bianca ben ve Harry her an baygınlık geçirebilirdik burası periliydi! Belki de bu iki adam bizi kaçırmıştı ve bizi öldüreceklerdi. Harry ve Bianca'ya baktım, onlar da benim düşündüğümü düşünüyo olacaklardı ki üçümüz "AĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞĞAĞAĞAĞĞAĞAĞA"
diye bağırarak gördüğümüz ilk odaya koşup kapıyı kilitledik. Arkadan Sirius ve Remus'un kahkaha sesleri geliyordu. Niye gülüyorlar ya bunlar.

Korkuyla birbirimize baktık. Sonra kapının önünde Alohomora diye bir ses duyuldu ve kapı açıldı. Nasıl yaa !?! Sirius ve Remus bizim elimizi tutup oturma odasına götürdü ve oturduk.

"Sen başla aylak" dedi sirius. Remus başladı " Marie ve Harry sizin anneniz ve babanız bizim en yakın arkadaşımızdı. Siz doğdunuz ve daha siz 1 yaşındayken cadılar bayramında kara büyücü lord Voldemort sizin evinize girdi. Babanızı ve annenizi öldürdü. Ama size hiçbir şey yapamadı" ağlamaya başlamıştı. Benimde gözümden bir yaş düştü. Harry'e baktım. Oda ağlıyordu. Remus devam etti " o gün heryerde patlamaya gelen insanlar vardı. Size gelen lanet sizi öldürmek yerine geri sekmiş ve Voldemort'a gelmiş ve Voldemort yok olmuş." Sirius devam etti "ben haberleri duyunca hemen geldim James'e ne olduğunu bilmek istiyordum. Zaten 1 hafta önce Bianca nın annesi ve ailesi öldürülmüştü. Bir ölüme daha dayanamazdım. Eve girecekken çocukluk arkadaşımız en iyi dostlarımızdan birisi olan Peter beni köşeye çekti ve asasını başıma dayadı. Sonr herkese Lily ve James'i benim öldürdüğümü söyledi. Tek lanetle büyük bir patlama oluşturup 12 kişiyi öldürdü ve 1 parmağını arkada bırakıp fareye dönüşüp kayboldu. Bütün suç benim üstüme kalmıştı. Hiçbirşey yapamadım. Bu 1 haftada olanlar bana çok fazlaydı. Seherbazlar beni alıp Azkaban a attılar."
Şimdi odadaki herkes ağlıyordu.

Remus devam etti " aldığım haberlere göre
Lily ve James ölmüştü, Sirius ise Peter ve 12 kişi yi öldürüp Azkaban'a atılmıştı. Siz ise Dumbledore'un emri ile Hagrid tarafından götürülmüştünüz. Hemen evinize gittim ve kamera denilen şeye baktım. Ve orada peterin sirius'u esir aldığını ve patlamayı yaptığını gördüm. Sirius'un adası bile yoktu. Hem patlamayı Sirius yapsa peterin arkada 1 parmağı bile kalmazdı. Herşey uyuyordu. Sirius masum du. Peter yaşıyordu çünkü fareye dönüşüp Kaçmıştı."

"Peki ben ne oldum" diye sordu Bianca.
Remus " sen Sirius Azkaban'a atıldığı zaman seherbazlar tarafından yetimhaneye verilmişsin" dedi. Sirius dayanamayıp bize sarıldı. Remus da geldi. Ortada mutsuz bir aile tablosu vardı.

Ben konuyu değiştirmek için " peki siz nasıl sihir yapabiliyorsunuz?" Diye sordum.
Sirius bir kahkaha attı. " Biz büyücüyüz" gözlerim şaşkınlıkla büyüdü "sizde büyücüsünüz" gözlerim daha doğrusu gözlerimiz çıkacaktı az kalsın. "Biri beni cimciklesin yanlış duydum herhalde"dedim. Bianca "beni de" diye mırıldandı sonra kolumdaki büyük bir acıyla kolumu ovaladım. Bianca da kolunu ovalıyodu. Harry Sirius ve Remus ise kahkahalarla gülüyorkan Bianca ile Harry'yi kovalamaya başlamıştık bile bir yandan da elimizden kurtulamazsın Harry James Potter diye bağırıyorduk.

Harry Potter İkiz - Marie Lily PotterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin