Sabah 9 gibi pencere'den gelen tıkırtı sesi ile uyandım. Normalde ben bu kadar uyanmam ama cam kenarında yattığım için ve tıkırtılar uzun sürdüğü için uyandım.
Kalkıp camı açtım. Dışarıda 3 tane baykuş duruyordu. Ayaklarındaki mektupları çözdüm ve bir mutluluk çığlığı attım.Hogwarts mektubumuz gelmişti!
Oda'dakiler de çığlığımdan uyanmıştı.
"Ya bir gün de düzgün uyanalım nolur yaa"dedi Harry.Bianca da cevap olarak "bu imkansız Harry" dedi. Bende "çok şey istiyorsun kardeşim bu kesinlikle imkansız" diye bianca'yı onayladım.
"Eee noldu ?" Diye sordu Teddy. "Hogwarts mektubumuz gelmiş!" Diye bağırdım.
"Benimki de geldi mi ?" Dedi Teddy üzgün bir şekilde. O'da babası gibi bir kurtadam'dı
"Evett!" Dedim. Çok mutlu olmuştu, beraber odadan "HOGWARTS MEKTUBUMUZ GELMİŞŞ!!!!" Bağırarak çıktık ve Sirius un odasına girip üstüne atladık. Sirius acıyla çığlık attı ve içeri gözleri kapalı bir şekilde Remus ve Dora girdi."Noluyo yaa?" Dedi Dora uykusuz sesiyle. Gece uyumamışlardı herhalde.
"HOGWARTS MEKTUBUMUZ GELMİŞŞ!!" Dedik. "Sizin adınıza çok sevindik çocuklar" dedi Remus ve bize sarıldı.mutlu mutlu bir aile kahvaltısı yaptık ve kapı çaldı. Kapıyı açtım. Gelen kişi çok mutlu bir Hermione idi. "Hogwarts mektubum geldi!" Dedi. Harry "bizimki de geldi" dedi. Onu Teddy ile tanıştırdık.
Hazırlanıp Diagon yoluna gitmek için çıktık.
Hermione yi evinin önünden aldık ve çatlak kazan'a gittik.Diagon yoluna girdiğimiz zaman etrafa hayran olmuş bir şekilde bakıyorduk. İlk önce Gringotts'a girdik ve Potter, Black ve Lupin ailesinin bankasından para aldık.
Babamlar Hermione'ın de eşyalarının parasını ödemek istemişlerdi. Sonra cüppe almak için "Madam Malkin'in her duruma göre cüppeleri" yazan dükkana girdik. İçeride platin sarı saçlı bir çocuk ile sarı saçlı bir kadın vardı.Teddy Onları görünce "Draco" diye bağırıp ona sarıldı. Dora'da sarı saçlı kadının yanına gidip "çok teşekkür ederim Cissy sen bizim hayatımızı kurtardın. Eminim annem bunu duysa gurur duyardı" dedi. Adı Cissy olan kadın ona gülümseyip "sen benim yeğenimsin Nymphadora sana yardım etmek benim görevimdi" dedi. Dora "peki Lucius ne yaptı?" Diye sordu. Cissy "o gelince sizin kaçtığınızı bilmiyormuş gibi davrandım. Kendiniz kaçtığınıza inandı ve bize birşey yapmadı" diye cevapladı.
Sirius Cissy'e bakıp "hadi çocuklar cüppelerinizi alalım da çıkalım buradan dedi. Biz cüppeler için içeriye geçerken Sirius ve Cissy nın sarıldığını gördüm ve gülümsedim. Cüppeleri alıp malfoy'lar ile vedalaşıp dükkandan çıktık.
Kitapları falan da alıp baykuş dükkanına girdik. Harry kar beyazı bir baykuş aldı. Ben yılanım olduğu için evcil hayvan almayacağım. Bianca da simsiyah el kadar bir kedi aldı.çok tatlıydı.
Son olarak asa almaya gittik. Bianca ve Teddy 5.denemelerinde bulmuşlardı asalarını. Hermione ise 7 asa denemişti. Sıra Harry'e geldi. O denerken bende deniyordum. Sonunda bay ollivender elinde iki asa ile geldi. Asayı Elime alır almaz vücudumu bir güç kapladı. Harry' baktım. Gülümsüyordu, demek ki o da bulmuştu asasını. Bay ollivender "tuhaf, çok tuhaf..." Diye mırıldanıyordu.
"Özür dilerim efendim, nedir tuhaf olan acaba" dedi Remus. Bay ollivender Remus'a baktı.
"Sattığım her asayı hatırlarım, Mr Lupin. Tek tek hepsini. Teleği bu asalarda olan anka, sadece 3 telek vermişti. Kaderinize bu asa düşmesi çok tuhaf, çünkü çocuklarda olan izi bırakan bunların kardeşiydi."Marie yutkundu.
"Unutmayın, asa büyücüyü seçer... Sizden işler beklememiz gerektiğini düşünüyorum, çocuklar. Ne de olsa adı anılmaması gereken kişi büyük işler başarmıştı - korkunç, ama büyük işler."
Remus çocuklara baktı. Sonra parayı verip çıktılar. Sirius çocuklara büyük dondurmalar aldı ve sohbet ederek yediler. Güzel bir gündü. Sonra tekrar çatlak kazan'a dönüp oradan hermione'yi bırakıp eve döndük.
Dora mükemmel bir yemek hazırlamıştı. Afiyetle yedik. Sirius resmen sömürüyordu. Bir ara Sirius tabakta kalan pastayı yalarken Remus ağazındaki suyu Teddy'nin yüzüne püskürttü. "Ya napıyosun baba yaa..." Diye sürdü Teddy nin şikayetleri. Remus "aynı köpek gibi yiyorsun pati" dedi.Sirius ağazındakini yuttuktan sonra "zaten ben bir köpeğim aylak" diye cevapladı ve tıkınmaya devam etti. Dora onlara tiksinmiş bir şekilde baktı ve yemeğine devam etti.
Çok güzel bir yemekten sonra film izledik. Film komedi ve macera filmiydi. Bir şey olduğu zaman Harry yerinden sıçrıyor ve üzerimize mısır döküyordu. Hepimiz de ona kahkaha atarak bakıyorduk.
Gece 2 gibi film bitti ve odalara çekildik. Bianca "benim Bella ile ilgilenmem gerek" dedi ve yatağına gitti. Harry kaşları çatık bir şekilde "Bella kim ya" dedi. "Salak, kedisi tabiiki" dedim. He taam diyip yatağına atladı ve anında horlamaya başladı. Teddy de çoktan yatağına girmiş ve sessizce uyumuştu. Bebek gibi çok tatlı uyuyordu. Harry ise onun tam tersi öküz gibi uyuyordu.Mal.
Bende yatağıma geçtim ve voldi ile sohbet ettim. Eğer gündüz olsaydı kahve bile içebilirdik. Uyumak istiyordum ama Harry'nin sesi yüzünden uyuyamıyorum. Yatağıma uzandım ve düşünmeye başladım.
Acaba Hogwarts da 1.yılımız nasıl geçecekti? Hangi binaya seçilecektik? Ayrı binalarda olsak da görüşebilir miyiz? Şuan annem ile babam bizi izliyorlar mı? Hogwarts'da hayatımız hep sıkıcı mı geçecekti? Yoksa bir macera olacak mıydı? Babam böyle pasta yapmayı nereden öğrendi? Babam pasta mı yaptı ki!?
Böyle saçma düşüncelerle tavana bakarken odanın şöminesinden sesler gelmeye başladı. Şömine yoluyla eve biri geliyordu!?
Ama Saat gece 4 !! Ve şöminenin içinden iki kişi çıktı.🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤
Aslında devam edecektim ama saat gece 3 ve okuyan çok az kişiyi de bölümsüz bırakmayım dedim.Sizce gelenler kim 👉🏻👉🏻👉🏻👉🏻
En sevdiğiniz yer 👉🏻👉🏻👉🏻👉🏻
Sizi seviorem iyi geceler ♥️♥️♥️
Oy sınırı : 10
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter İkiz - Marie Lily Potter
FanfikceMarie ve Harry 7 yaşında sihir yapmaya başlayınca dursleyler tarafından yetimhaneye bırakıldılar. Orada Bianca Black ile tanıştılar ve en yakın arkadaş oldular. Sonra 10 yaşındayken Sirius ve Remus onları aldılar ve güzel ve eğlenceli bir hayat yaşa...