...şöminenin içinden iki adet birbirinin aynısı kızıl kafa çıktı.
Bu kızıl kafaların elinde şaka malzemeleri vardı ve kahkaha atıyorlardı.
"Oha gecenin bu saatinde ne işiniz var sizin burada" diye sordum ikizlere. Onlar zar zor kahkaha atmayı bırakıp bana baktılar.
"Eee şey gece evde tezek bombası patlattık"
"Kesinlikle yanlışlıkla oldu"
"Sonra annem uyanıp bizi kovalamaya başladı"
"Bizde hızla şömineye girip aklımıza gele ilk yeri söyledik" "ve buradayız"
Diye açıkladılar. Ben gülümsedim ve "iyi yapmışsınız zaten yarın Harry ile bizim doğum günümüz zaten diğerleri gelince sizi alırlar"
"Teşekkürler" dediler. "Sabaha güzel bir şaka hazırlayalım mı uykunuz yoksa" diye sordum. sinsice sırıttılar ve "olurrr" dediler."Plan'ı anlatıyorum. Şimdi sabah biftek yiyeceğiz ve Remus bifteği az pişmiş yiyor. Onun tabağına aşk iksiri koyacağız. Çok eğlenceli olacak" dedim "kime aşık olacak" diye sordu George. "Tabiki de Sirius'a" üçümüz birbirimize bakıp sırıttık.
Sabah olduğu zaman beraber mutfağa indik "günaaydıın" dedim. "Bu mallar gece evde tezek bombası patlatmışlar ve şömineyle gece buraya geldiler" dedim ikizleri göstererek.
Remus bana şüpheyle baktı ve "ikizlerle birlikdesin ve biz sabah normal bir şekilde mi uyanık yani ?" Diye sordu. Ona cevap vermedim ve yerime oturdum. Fred Remus un yanında olacaktı ve yemeğe iksiri o koyacaktı.
Yemekler önümüze geldi ve kimse bakmazken fred Remus'un tabağına iksiri koydu. Sonra herkes sofraya oturdu ve düzgün bir şekilde yemeğimizi yemeye başladık. Remus ağzına bir lokma attı ve yemeye devam etti. Ben ona bakıyordum ne zaman etkisini gösterecek diye, Remus karşısında oturan Sirius'a baktı, yerinden kalktı ve kontrolsüz bir şekilde gitti ve ona sarıldı, yüzünü öpmeye başladı.
Biz kahkaha atmaktan yerlerde sürünmeye başlamıştık (yazar notu: bende şuan gülüyom ASDEGHKLJWHBBLVBABC) Dora Remus'a garip bi şekilde baktı ve "ne yapıyorsun?" Dedi. Bianca ne yaptığımızı anlamış ve bize katılmıştı Şzödlxşsödxs teddy ve Harry garip garip bakıyordu onları yanıma çağırdım ve ne olduğunu anlattım ve beraber gülmeye devam ettik.
Sirius Remus'u üstünden atmaya çalışıyordu ama Remus Sirius'u bırakmıyordu
Dora Remus'u tuttu ve götürdü duş aldırcakmışSirius bize baktı ve "Sizin işiniz dimi" dedi
Tab2 bizim işimiz dedim Sirius "Aferim size hogwarts'da çok büyük işler başaracaksınız" dedi ve gülmeye başladık.Bir saat felan sonra İçeri Remus girdi. Bize baktı ve "Neden yaptınız bunu?" Diye sordu
George "Canımız sıkılmıştı birşey yapmamız lazımdı" diye cevapladı.
"Peki niye kurban benim?" Dedi bu sefer
Fred "Aklımıza ilk sen geldin" dedi.
Remus da yanımıza geldi ve onlada biraz güldükBu sabah çok eğlenceli geçmişti çok mutluydum.
"Bugün Weasley'ler de gelecek doğum gününüz için hazırlıklara başlayalım" dedi Dora ve hepimiz kalktık. Hep beraber çok eğlenerek çok güzel şeyler hazırlamıştık. Normalde bana ve Harry'e sürpriz yapacaklardı ama bizde yardım etmek istemiştik.
Mrs.Weasley yardım etmek istediği içi diğerlerinden önce gelmişti ve çok güzel Makaron'lar getirmişti. Birde ikizleri bi güzel azarlamıştı Şdmxşsaşdöşxsçd
---------------
"Ya Harry çekil ilk ben üflicem"
"Allah Allah sen çekil ben üflicem"
"Harry çekil şurdan benim doğum günüm"
"Benimde doğum günüm"
"Off ben üflicem dedim işte benena"Harry ile 15 dakikadır doğum günü pastasının mumunu kim üflicek kavga ediyorduk.
"HEEYYY TEDDY NE YAPIYORSUN"
Teddy kavgamızdan sıkılmış olucak ki mumu üflemişti.
"Teddy bence kaç dostum" dedi Bianca
Ben çoktan yerimden kalkmış ve onu kovalamaya başlamıştım bile
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter İkiz - Marie Lily Potter
FanfictionMarie ve Harry 7 yaşında sihir yapmaya başlayınca dursleyler tarafından yetimhaneye bırakıldılar. Orada Bianca Black ile tanıştılar ve en yakın arkadaş oldular. Sonra 10 yaşındayken Sirius ve Remus onları aldılar ve güzel ve eğlenceli bir hayat yaşa...