"Kim gelmiş aylak" cevap yok. Remus yaklaşık 1 dakika'dır donmuş bir şekilde orada duruyordu. Sonunda konuştu "Dora ?" "Neeeeee" diye ayağa fırladı sirius. Bu sefer Remus un ağazından "Teddy" kelimesi çıktı. Sirius da kapıya gitmişti. Bizde onun peşinden gittik kapıya. Kapıda 26 yaşlarında pembe saçlı bir kadın ve bizim yaşımızda mavi/turkuaz saçlı bir erkek çocuğu vardı.
"Nymphadora ?" Dedi Sirius. Kadın'ın saçları kırmızıya döndü ve "don't call me nymphadora" dedi. ( Burayı ingilizce yazmasam olmazdı, tonks'un sesi ile okuyanlar burada mı ?) Sirius "bu o!" Dedi ve adı nymphadora olan kadına sarıldı. Sonra Remus sonunda ayılıp çocuğa sarıldı. Çocuk "Baba!" Diye çığlık atıp Remus a sarıldı.
Biz birbirimize baktık. Demek Remus'un eşi ve oğlu ölmemişti. Ama nasıl ?, Neden gelmemişlerdi ?. Onlar bunları düşünürken nymphadora ve Teddy içeri geçmişlerdi. Remus hala mutluluktan ağlıyordu. "Bize bir şey açıklayacak mısınız acaba" dedi Harry
Sirius nefes aldı ve anlatmaya başladı "Dora benim kuzenim oluyor ve bizden 3 yaş küçük. Remus un eşi ve sizinle aynı yaşta oğulları teddy var" Teddy bize baktı ve ıslak gözlerle bize gülümsedi.
Remus "nasıl kurtuldunuz? Eğer ölmediyseniz neden gelmediniz? Beni hiç mi düşünmediniz?"dedi titreyen sesiyle.
Dora "bunca yıl malfoy malikanesin de esirdik. Bizi niye öldürmediler bilmiyorum. Lucius malfoy bize çok kötü davransa da teyzem narcissa malfoy bana ve Teddy e çok iyi davranıyordu. Onun Teddy ile yaşıt oğlu Draco Teddy nın tek arkadaşı oldu. Lucius bize daha çok kötü davranmaya başlayınca lucius evde yokken kaçmamıza yardım etti. Ve buraya geldik." Dedi.
Remus "siz Teddy ile odanıza geçin konuşun biraz" dedi.ve Teddy ile birlikte odaya geçtik.
Odaya girince aynı anda "siz metamorphamus- (yanlış yazdım kesin takmayın) -sunuz" diye çığlık attık. Teddy kulaklarını tıkamıştı. "Evet" dedi. "Vay bee çok havalı " dedi Harry.
Teddy gülümsedi ve saçını ve gözünü Harry nın aynısı yaptı. "çok yakıştı" dedim. Teddy bana baktı ve kızarıp kafasını eğdi.
Teddy çok iyi ve tatlı bir çocuktu. Gece geç saatlere kadar sohbet ettik. O da bizim odada kalacaktı.
💤💤💤💤💤💤💤💤
Sabah saat 8 gibi kalktım. Bu aşırı garip birşeydi. Üstüme çok sevdiğim kırmızı bol kazağı ve siyah pantalon'u geçirdim. Evet kırmızı ve siyah en sevdiğim renklerdi.
Saçımı taradıktan sonra Teddy e baktım. Çok tatlı uyuyordu. Gözümü ondan çekip odadan çıktım. Daha kimse uyanmamıştı anlaşılan. Mutfağa gidip buzluktan dondurma alıp yedim. Evet ben her zaman dondurma yiyebilirim. Birkere dışarıda kar varken Bianca ile Gizlice mutfağa girmiştik ve orada dondurma görünce bütün kutuyu bitirmiştim. Sonra da küçük bir ceza almıştık. Gelen seslerle kafamı kaldırdım. Dora bana bir anne edasıyla gülümsüyordu. "Erkencisin bakıyorum, hergün bu saatlerde mi uyanırsın ?" Diye sordu. Bende "aslında ben öğlen 12'den önce asla kalkmam ama bugün nedense erken uyandım." Dedim.
Bana gülümsedi ve "daha kimse uyanmadı, beraber güzel bir kahvaltı hazırlayalım mı ?" Diye sordu. Olur dedim ve sihir kullanmadan güzel bir kahvaltı hazırladık. O krep yapmıştı ben ise masayı hazırlamıştım. Aslında çok güzel ama biraz değişik birşey. Masa'yı hazırlamamız bitince oturduk ve yukarıdan bir çığlık yükseldi. Bianca "Marie yi kaçırmışlar" diye bağırıyordu. Sonra Remus ve Sirius un endişeli sesleri "ne, nerede, nası, ne zaman ?" " Ne biliyim ben yatağında yok" dedi Bianca. Sonra Teddy'nin uykulu sesi geldi "uyanıp aşağıya inmiş olamaz mı niye bu kadar abarttınız ki ?" "OLAMAZ!" Hepsi bir anda bağırmışlardı. Dora yüzünü buruşturdu. "APTALLAR AŞAĞIYA İNSENİZE BAĞIRIP DURMAYIN!" Diye bağırdım yukarıya doğru. Hepsi şaşırmış bir şekilde aşağıya indi. "Ne oldu ? Voldemort mu geldi ? Evi fareler mi bastı ? Kabus mu gördün ? Harry mi uyandırdı seni ? (Ne alaka yaa demişti Harry)... diye devam etmişti soruları. Teddy şaşkınca bakıyordu.
"Ben kendi isteğimle uyandım ve Dora ile size kahvaltı hazırladık, daha fazla soğutmadan güzelce oturun şuraya" dedim. Sirius ağzı açık bir şekilde masaya baktı. "Vay be senin içinde neler varmış yaw" dedi. Bende memnuniyetle sırıttım.
Bianca sırıtarak "bir kere ceza aldığımız zaman müdürün yemeğinin içine zehir katmıştı, dikkat edin sizide zehirleyecek olabilir bu garip davranışlarının başak bir açıklaması olamaz çünkü" dedi. Bende sırıttım "olabilir" dedim.
Gülüşerek kahvaltı yaptık. Teddy çok mutlu gözüküyordu. Dora ise onun gülen yüzünü görünce daha mutlu oluyordu. Çok tatlı bir ortamdı.
Bu ortam Sirius un "ÇEK ŞU LANET YILANI ÜZERİMDEN!" diye bağırmasıyla son bulmuştu. Marie sırıtarak Sirius un boynuna dolanmış voldi yi çağırmıştı. Onu kucağına aldığı zaman Dora ve Teddy nin ürktüğünü gördü kızıl cadı.
"Korkmayın bize zarar vermez o yılan tabii Marie veya Harry emretmezse" dedi Remus. Tşk Canım. Dora "onalr nasıl çataldili oluyorlar ?" Diye sordu. "herhalde o gece Voldemort istemeden bazı güçlerini ikisine geçirmiş" dedi Remus.
Dora kafasını sallayıp krepine döndü. Ben ise bir krep aldım ve içine dondurma koydum. "Oha yani" dedi sirius. "Siz daha onun nelere dondurma koyduğunu görmediniz" dedi Harry sırıtarak. "Bir kere dondurmalı pilav yemişti" dedi Bianca. "Bir kere de ekmek arası dondurma yapmıştı" dedi Bianca. "Geçen sene de tavuğu dondurma ya batırıp yemişti" dedi Harry. Şuan üçümüz sırıtıyorduk. Diğerleri ise şok olmuş bir şekilde bakıyorlardı. Ben omuz silkip dondurmalı krep'ime döndüm.
🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤
Hepinize merhaba (neredeyse hiç okuyucum olmasa da)
Ne yazacağımı bilmiyorum ya.
Ama 3. Ve 4.sınıf planlı şuan. Aslında birçok şeyi değiştirebilirim her an.Dora nın Remus dan yaklaşık 13 yaş küçük olduğunu biliyorum ama Remus un Marie ler ile birlikte oğlu olmasını çok istiyordum. Çapulcular 2 gibi bişey. Ve ben Tonks'u çok sevdiğim için onu erkenden hikayeye koydum.
Umarım beğenmişsinizdir. Oy ve yorum atarsanız sevinirim ❤️
Buraya yine kendim yaptığım kolajlardan birini bırakıp kaçıyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter İkiz - Marie Lily Potter
FanficMarie ve Harry 7 yaşında sihir yapmaya başlayınca dursleyler tarafından yetimhaneye bırakıldılar. Orada Bianca Black ile tanıştılar ve en yakın arkadaş oldular. Sonra 10 yaşındayken Sirius ve Remus onları aldılar ve güzel ve eğlenceli bir hayat yaşa...