Хлопець замахнувся, щоб з одного удару відключити жертву, а після вони вже вирішать, що робити. Але його руку зупинила сильна хватка. Здавалося, що його схопив хлопець, але це було зовсім не так. Від несподіванки хлопець відпустив Ліен і відступив ближче до іншої мети, щоб розібратися, хто перед ним стояв, але йому на це часу не було дано. Як тільки він відпустив дівчину і розвернувся, по його обличчю різким стусаном пройшлася коротковолосого шатенка. І дурню зрозуміло, що його ніс був зламаний ...POV Рін.Я не помітила, як заснула. Час швидко пролетів і прокинулася я від дзвінка у двері. Настала ніч і я усвідомила, що сестра ще не з'явилася вдома. Щось трапилося? Я ж повинна була її зустріти! Я миттю переодяглася в джинси, а зверху наділу ділової жакет. Все ж таки не в якому-небудь селі перебуваю. Підбігши до дверей і відкривши її в надії, що за нею стоїть моя улюблена сестра і трохи розчарувалася. Переді мною стояв невідомий мені хлопець. Він мило посміхнувся і я звернула увагу на його кросівки. Той же самий чоловік, що і підходив до мене вдень.-Що вам потрібно? - протараторіла я і побігла в глиб кімнати за сумкою, в якій лежав телефон.-Ви наші нові сусіди, ось я і ...- почав хлопець.-А, так, ясно, миленько, але я поспішаю.Хлопець продовжив стояти біля моїх дверей, що початок мене напружувати. Що йому потрібно? А раптом це маніяк якийсь. Ну, тоді не на ту напав, усміхнулася я і тут же схаменулася. Поки я стояла поруч з ним, набрала сестрі. Дивно, вона довго не відповідала і тому я трохи схвильовано подивилася на новоспеченого сусіда. Невже щось сталося? Раптом, вона взяла трубку. І я почула крики. Вони були настільки сильні, що і поруч стоїть хлопець здригнувся. Я навіть очі витріщила від страху за сестру і почала тремтіти.-Де ти?! Чорт би тебе забрав! - кричала я, але у відповідь чула лише прохання про помощі.- Все, я біжу.Я кинула останній погляд на хлопця і побігла, що є духу. Той мабуть залишився стояти там в стані афекту.Швидко вибігши на вулицю, я відчула холод. Було дійсно холодно, не дивлячись на теплі погодні умови. Не розуміючи, куди біжу, я стрімголов бігла по вулицях, вигукуючи ім'я сестри на всіх мовах. На секунду уявивши, що я її не знайду, на очах навернулися сльози.-Ні. -твердих заявила я і побігла в напрямку студіі.- Я знайду тебе, дочекайся.Мої очікування виправдалися, але, стривайте, що за сволота тримає мою маленьку дівчинку за руку? Та ще й в майже підвішеному становищі. Повільно підійшовши до нього, я блокувала його удар, а відразу після цього, навіть не підстрибуючи, а лише на розвороті врізала йому ногою по пиці. Сестра продовжувала стояти, як укопана. Розуміючи, що нам не можна тут більше перебувати, я взяла її за руку і побігла в бік гуртожитку."Чорт." - промайнуло в моїй голові, коли я побачила перед собою ще трьох представників протилежної статі. Злість переповнювала мене і чесно, я була готова настукати зараз їм всім по пиці за сестру. Хоча толком і не знала всієї ситуації, але була впевнена, що ці хлопці перші зазіхнули на мою сестру. А значить заслуговують покарання. На плечі була надіта шкіряна сумка, кольору молочного шоколаду на довгому ремінці. Саме цим я зараз можливо і скористаюся. Мабуть той, що розмахував руками віддаючи накази і був лідер цих недоумків. Я ніколи не билася показуючи очей. Дайте пояснити, я ставлюся до такого виду неформалів, як челкастие. Моя коса чубчик завжди закривала мій погляд, в той час, як я могла все відмінно бачити. Двоє відразу побігли в мою сторону. Мені довелося відпустити сестру на час.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Божевільний рік
RandomДвом російським дівчатам випала можливість вчитися в Сеулі, як ученицям з обміну. Ці особи настільки засліплені поїздкою, що навіть не стали дізнаватися про те, де їм доведеться вчитися і що більш важливо, з ким ...