Закохана парочка сиділа на лавці, здавалося, що час зупинився тільки для них двох. Поруч з ними з не менш чарівним хлопцем стояла Рін, спостерігаючи за всім, що відбувається з боку. Але в один момент шатенка розгорнулася, а її очі різко розширилися. А почалося все з того, що ...
Одним прекрасним ранком, як і завжди, продзвенів будильник. Повільно потягнувшись до нього довгими пальцями, з-під ковдри здалася мордочка однієї з героїнь.
-Вставай, сонна тетеря, - пролунав насміхалися голосок мами.- Іспит проспиш ..
Першу фразу брюнетка звичайно проігнорувала, але друга змусила її швидко підскочити і одягнутися за 5 хвилин, навіть не вмиваючись.
-Мама, чому ти мене не розбудила? Я адже спізнюся! Ти ж знаєш, як це важливо для мене.- судорожно збираючи речі, тараторила Лера.
-Успокойся ..- зітхнувши, промовила жінка У тебе цілих дві години до початку іспиту.
Швидше за все нашим читачам цікаво, хто ж така, ця вічно поспішає особа. Не буду мучити вас в очікуванні. Лера. Скромна дівчина, що володіє особливою пунктуальністю. Вона ненавиділа спізнюватися або змушувати людей чекати. Мила дівчинка, з довгим волоссям, заплетеним в хвіст.
-Чого галасуйте? - пролунав сонний голос із сусідньої кімнати.
Володаркою цього голосу, була не хто інший, як повна протилежність Лері в усьому, її сестра Настя. Можна було назвати цю дівчину хлопцем, в якомусь сенсі. Вона постійно захищала молодшу сестру, вважаючи це своїм обов'язком. І її не хвилювало те, що Лера була молодша за все на 10 хвилин. Ніхто не звертав уваги на привабливу зовнішність Насті після знайомства з її внутрішнім світом. Не дивлячись на різні інтереси і характери, дівчата завжди відмінно ладнали. Так, Анастасія завжди була опорою і підтримкою Лери, а та в свою чергу, завжди була готова прийти на допомогу. І чомусь в більшості випадків після такої допомоги, доводилося допомагати зовсім не Насті.
Двері відчинилися і звідти виповзла щось незрозуміле, закутані в ковдру. Простогнав, Настя заявила: "Ну чому вранці так холодно?"
Мама промовчала, а Лера різко підняла вказівний палець вгору і гордо промовила: "Поспішай. Я не хочу запізнитися."
-Зараз тільки 7:20 ..- пробурчала шатенка.- Нам потрібно до 10. Я навіть на випускні іспити в дев'ятому класі так не вставала.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Божевільний рік
De TodoДвом російським дівчатам випала можливість вчитися в Сеулі, як ученицям з обміну. Ці особи настільки засліплені поїздкою, що навіть не стали дізнаватися про те, де їм доведеться вчитися і що більш важливо, з ким ...