Дівчата зручно влаштувалися в просторій машині. Дивно, зовні автомобіль не здавався таким великим, як всередині. Настя повільно посунулася до вікна і навіть не стала оглядати нутрощі машини і тим більше розглядати попутників. Вона лише дістала свій телефон і подивилася на час. Було 13:23. Швидко вони долетіли.Тим часом, друга особа жіночої статі села поруч зі своєю сестрою і схвильовано дивилася на людину, яка власне і покликав їх всередину. На відміну від Насті, Валерія завжди відрізнялася винятковою спостережливістю, тому не могла не помітити на собі пильного погляду поруч сидить хлопця. "Може він охоронець" -промелькнуло в голові у тян, але дівчина миттю відкинула ці думки від себе. Він був занадто молодий, щоб бути охоронцем, такого, як видно, великого боса в Сеулі. Час тут зупинився. Навіть в повітрі витав аромат напруги.POV ЛераМені здалося, що пройшла вічність, перед тим, як ми рушили з місця. Автомобіль повільно їхав, а людина навпаки нарешті таки заговорив.-Дами-дами, навіщо ж ви сіли до мене в машину, не думаючи про наслідки. Вам пощастило, що я дійсно той, хто повинен вас зустріти, але що, якщо б я був звичайним злодієм? Ви розумієте, яку біду накликаєте на нас? - завів свою лекцію товстун.У цей момент я помітила, що Настя безшумно дістала свій телефон і покрутила їм перед обличчям цього загадкового чоловіка. Той злегка винувато посміхнувся і почав ритися в сумці. Мені було дуже цікаво, що ж таке показала йому сестра.-Настя, що там у тебе? -потянулась я до її телефону. Взявши його, я мимоволі хихикнула і знову подивилася на копошаться чоловіка. На телефоні була фотографія цієї людини з підписом, ваш менеджер. І не дивно, що Настя не хвилювалася весь цей час.Ми під'їхали до великого будинку і зупинилися. Я навіть не помітила, коли сестра встигла заткнути вуха. Невже їй так не подобався голос цієї людини. Я знову мимоволі посміхнулася. Менеджер простягнув нам папку.-Тут ваші нові паспорти. З цього дня, ви повинні користуватися іменами, які вказані в них.Ми кивнули і швидко вийшли з машини.-І ще, - додав цей дядько. - Мене звуть Хен Лі. І кожен місяць я буду приїжджати і перевіряти чи все у вас в порядку."Навіщо?"
Він ніби прочитав мої думки.-Хоча б для того, щоб переконатися, що ви ще жіви.- вікно закрилося і чорний автомобіль виїхав.Остання фраза змусила мене здригнутися, а по тілу пройшла легке тремтіння.-Не хвилюйся, Ліен.- раптом сказала сестра і пішла всередину.-Ліен? - поспішно перепитала я.-Відкрий паспорт, тупенькая.- після чого вона розреготалася і увійшла всередину.Я відкрила паспорт майже одночасно з ротом. Там було написано "Ю Ліен". Ну і ймення. Цікаво, а як звуть тепер Настю? Напевно їй пощастило більше.End POV Лера.Дівчата увійшли всередину і тепер, навіть пофігізм Насті змусив її озирнутися. Нічого незвичайного тут не було. Крім одного "але". У кутку сиділо щось велике, кругле і незрозуміле. Сестри підійшли до цієї істоти, щоб хоча б дізнатися, де тепер їх кімната. Звичайно наважилася зробити це-Настя. Вона ледь чутно промовила: "Вибачте, не допоможете ..."Її перервав жіночий голос. Можливо це долинало з того істоти. "Воно що, з'їло вахтершу?" - промайнуло в голові у Ліен.-Ви новенькі, так? - але не давши їм промовити і слова, жінка скривила незрозумілу гримасу і кинула ключі. - 3 поверх, ліве крило. Більше місць немає.Настя спритно підняла праву руку і зловила ключі. Дівчата потягли наверх.-І ще! - у відповідь на цей крик, дівчата втомлено розгорнулися і з поглядом "Ну що ще?" зловили летить в них карту, скручену в трубу. -Це вам, на випадок, якщо заблукаєте в Сеулі.-Спасібо.- прошипів обидві і знову потягли свої валізи.Добиралися вони недовго, але скільки нових слів дізналася Лера від сестри, поки вони піднімалися.-Чому ліфт тільки з правого боку. Там віп персони або що? - продовжувала лаятися Настя.Час все йде і на годиннику вже було 14:48.Лера пробіглася по поверху і знайшла потрібну кімнату. У той час як, Настя втомлено сповзла вниз по стіні в коридорі. З іншого боку почулися кроки, але дівчина не поспішала піднімати голову. Ще чого, не гідні царського погляду. Вона лише побачила чиїсь ноги, які стоять перед нею. "Ну чому ця людина зупинився? Я що, допомоги просила?" - стомлено думала Настя.-Вам допомогти? - пролунав гучний голос. Відразу склалося враження, що ця людина займається вокалом. Ну так, не її справа.-Ні, спасібо- холодно відрізала Настя і підвелася. Навіть не подивившись на дивного рятівника, вона ввірвалася в кімнату і впала на ліжко. -Тут прекрасний вид з вікна! - почувся захоплений голос Лери. -До речі, як тепер тебе кличуть? - швидко перевела тему Ліен і підбігла до Насті.-Рін, - буркнула Настя і подивилася на сестру. Та вже одягла шкільну форму нової школи і кудись зібралася. - Ну і куди ти?-Сьогодні прослуховування в танцювальну студію. Я дуже хочу туди потрапити. Сама знаєш, в нашій дірі важко навчитися добре танцювати.Що правда, то правда. Рін схвально кивнула і Ліен, радісно посміхаючись обняла сестру і тут же вибігла з квартири, крикнувши на виході: "Я подзвоню, коли буду повертатися. Зустрінеш мене?"Рін знову позитивно кивнула, бо говорити сил не було і сама того не помітивши, заснула.POV Ліен.Я швидко вибігла з гуртожитку і відправилася в студію. Добралася туди теж досить швидко, тому що вона перебувала недалеко від гуртожитку. Звичайно, хвилювання не покидало мене. Швидко переодягнувшись в танцювальний костюм, я стала терпляче чекати своєї черги. За кілька номерів до мене, я побачила приголомшливий танець. У цей момент, мене ніби крижаною водою облили. Зрозумівши, що в порівнянні з цим симпатичним, м'язистим хлопцем, я ніщо, мені захотілося залишити студію. Але до того як я це зробила, в залі прозвучало "Ю Ліен". Я прикусила губу і вийшла на сцену. Зупинившись в центрі, я продовжувала хвилюватися. Настя, мені б зараз твій характер. Заграла музика і я, втім як і зазвичай, відключилася від зовнішнього світу. Рухи були найрізноманітніші. Не дивлячись на плавну музику, мені доводилося виконувати найрізноманітніші трюки. Від різких ривків до плавних стійок на руках. Добре, що конкурсантів майже не залишилося. Мій номер закінчився і хореограф серйозно заговорила.-Давно ви займаєтеся хореографією і гімнастикою?-Професійний всього рік. У гімнастики практикувалася сама.
Мої слова збентежили журі і один з них мимоволі поплескав. Я вклонилася і посміхнулася.-Ви пріняти.- знову заговорила жінка. - Ми повинні знайти вам партнера. Поодинокі танці не з вашої частини ... На сьогодні закінчуємо. У цьому році всього двоє новеньких.Я не почулося? Двоє? З усієї цієї купи народу тільки двоє пройшли? Мені потрібен партнер? Занадто багато інформації за один день, здається мій мозок вибухає. Я впала в ступор і пішла в роздягальню. Оскільки виступала я майже остання, на вулиці звечоріло. Було досить темно, але мене це не лякало. Адже можна було в будь-яку секунду зателефонувати сестрі. Власне, це вона мене і поднатаскать в гімнастиці. Тільки ось, Рін займалася бойовою гімнастикою. Хоча суті не міняє. Спасибі їй.Дійсно, була трохи лякає обстановка. Навіть вдома я рідко ходила одна вечорами. Мама була категорично проти. Повільно покинувши студію і ще раз наостанок глянувши на неї я пішла вздовж по вулиці. Ні душі. Невже тут дійсно так мало людей ... або все чогось бояться?Я не помітила, як підійшла до якимось дивним, якщо можна це так назвати, вирізу в стіні. Або як в американських фільмах, це називалося тупик. Він був зліва від мене і тому я просто вирішила йти далі. Але через свою цікавості, все ж не могла зробити цього. Сховавшись за стіною, я помітила, як четверо хлопців били двох. Це було жахливо, я вам скажу. Внутрішній голос кричав, йди, тікай звідти. Але ноги не хотіли і зрушуватися з місця. Раптом, задзвонив мій телефон. Боже мій! Чому саме зараз! Я помітила на собі загрозливі погляди всіх хижаків і позадкувала назад. Зрозумівши, що один з них не дарма махнув в мою сторону рукою, я побігла тримаючи телефон в руках і кричачи в трубку. Як добре, що це була Рін. Я кричала, просто кричала, не думаю, що вона могла зрозуміти хоч щось, але сподіваюся, що вона зрозуміла, що мені потрібна допомога. При зустрічі, якщо доживу, я її вб'ю. Адже саме вона винна буде у всьому. Нєфіг дзвонити, коли не просять. Сказала ж, що сама подзвоню. Бігла чомусь в зворотному напрямку, не розуміючи, що робити далі. Тінь хлопця швидко наздоганяла мене. Я встигла звернути, але це не врятувало мене. Нікого все ще не було. По крайней мере, в темряві я не могла розгледіти ... Нехай це буде просто сном, промайнуло в моїй голові."Це кінець"..Людина схопив мене за зап'ястя правої руки і підняв вгору. Я лише жалібно проскуліла від болю і прикрила іншою рукою обличчя, готуючись до гіршого.End POV Ліен.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Божевільний рік
De TodoДвом російським дівчатам випала можливість вчитися в Сеулі, як ученицям з обміну. Ці особи настільки засліплені поїздкою, що навіть не стали дізнаватися про те, де їм доведеться вчитися і що більш важливо, з ким ...