Capitolul 38

687 72 4
                                    

Perspectiva lui Levi


Merg pe lângă Jayson într-un fel de transă . Mintea mea se luptă să disece  toate evenimentele care au avut loc astăzi. Se simte ca și cu a trecut  mai mult decât o singură zi de necazuri, destul de multe conflicte și confuzie pentru a scurge toată energia din corpul meu pentru o săptămână sau două.

Mi-e  foarte  greu să-mi înfășor mintea în jurul conceptului - nu faptului, faptului că i-am spus tatălui meu despre Jayson. Că, în sfârșit, după ce l-au ascuns luni întregi   și m-am prefăcut că nu este cel mai mare important lucru care mi s-a întâmplat vreodată, s-au întâlnit. Iată-ne, mergând mână în mână pe aleea casei familiei mele, în aer liber.

E  un vis. 

Trebuie  să fie, acesta e  singurul lucru care poate  explica modul în care am trăit ceva care nu e altceva decât un vis în urmă cu câteva ore. Nu poate a fi realitate.

Dar a fost real, a fost totul real și a venit cu un cost. Un cost pentru care nu m-am pregătit , pentru că nu a fost unul pe care l-am prezis. Vederea tatălui meu plângând e ceva la care nu asistasem în viața mea decât în ocazii vesele. Nu că nu știam că este capabil să   simtă la acel nivel, mai mult nu îmi permisem să mi-l imaginez cu fața pe care a arătat-o întotdeauna lumii.

Fațada  dură. Cel care a lăsat cuvinte dure sau de  judecată să-i alunece de pe umeri de parcă nu ar fi altceva decât o glumă. Cel pe care haita  îl cunoștea și-l iubea, cel care făcea ca fiecare membru, mare și mic, să se simtă întâmpinat și iubit. Fațada  pe care o știam cu toții era doar asta, o fațadă de  care ne lăsam să credem în mod ignorant.

 Sunt doar scuze.

Adevărul e  că am rănit unul dintre oamenii din această lume care m-a făcut să zâmbesc, unul dintre cei buni. L-am  rănit și nu e  la fel de ușor de înghițit pe cât m-am făcut  să cred.

"Nu cred că aceasta este o casă. "  Jayson a comentat, trăgându-mă din gândurile mele . "Am crezut că locuința noastră este mare, dar asta este  ... cu adevărat mare."

Îi urmăresc reacția cu  amuzament, un zâmbet crescând la felul în care privește  inocent  conacul familiei de care ne apropie m. M-a făcut să vreau să-l  protejez minte  atât timp cât   po t, dar, de asemenea, să-l expun la o serie de lucruri minunate din această lume pe care, pe nedrept, nu a avut ocazia să le experimenteze.

Vreau  să călătoresc cu el. Să ne trăim  viața fără restricții sau griji, dar cu informațiile pe care tocmai am ajuns să le învățăm, se pare că va trece mult timp până când vom fi liberi să facem ceva .

Mi se  pare  evident în acest moment că Zeița Lunii a decis să ne împingă în  viață    cele mai multe calamități pe care le-ar putea găsi , plictisită peste măsură , am devenit distracția ei.

E  nemilos dar aparent ,e viața- viața noastră.

În momentul în care Jayson și cu mine pășim prin ușa mare  , suntem imediat bombardați   fiecare de câte un corp cald. Mă uit în jos la părul blond, matăsos și lung, care mi-a fost apăsat pe piept, în timp ce restul unui corp mic a rămas lipit de mine de parcă aș dispărea în orice moment.

Zâmbesc surprins de neobișnuita, dar puternică demonstrație de afecțiune a lui Peter, chicotind ușor la  vederea  părului brun închis  al lui  Hagen îi face același lucru lui Jayson. Apoi, în felul lui Hagen, el a început să se cațere  pe Jayson ca o maimuță în  arborele lor preferat. Jayson a reușit să-l prindă râzând înainte să-l îmbrățișeze strâns pe Hagen. Peter se îndepărtează de mine cu un zâmbet mai mare decât îl văzusem vreodată, nu m-am putut abține să nu-l întorc. E  prea adorabil ca să nu o fac .

ROGUE | manxman-TRADUCERE ✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum