Perspectiva lui Jayson
Ochii mei îl urmăresc pe Levi, în timp ce el își întinde brațele deasupra capului și se îndreaptă spre baie.
Corpul meu zumzăie de nevoie în timp ce mirosul lui ajunge la nasul meu ,tachinându-mă. Îmi simt caninii coborând încet, dar m-am străduit să-i forțez înapoi.
Cineva e puțin excitat- Roger a tachinat .
Roger, te rog -Am răspuns frustrat în timp ce stau pe marginea patului, sunetul dușului fiind singurul sunet din întreaga casă.
Zilele trecute au fost uimitoare. Eu și Levi am petrecut fiecare moment împreună și nu ne-am săturat niciodată de compania celuilalt. Legătura noastră crește cu pași mari, simt corzile care ne țin legați , întărindu-se în fiecare zi. Ador asta.
De când tatăl lui Levi a venit să ne vadă, lucrurile par să fie din ce în ce mai bune. În primul rând, tatăl său a început să viziteze în mod regulat și a promis că îl va aduce pe Peter data viitoare când o va face. Trebuia să mă întâlnesc cu băiatul, dar, din câte mi s-a spus, el e extrem de timid și se teme de mine.
Julian lucrează de asemenea cu ceilalți copii și discret cu soțul său în a accepta ideea că eu și Levi suntem perechi.
Levi și fratele său mai mic, Damon, încă nu au vorbit . Niciunul dintre ei nu a încercat să îndrepte lucrurile , pot vedea cum îl afectează de câte ori se gândește la fratele său mai mic, dar nu îl pot forța să o rezolve.
Plus, să fiu sincer, puiul nu e preferatul meu dintre frați.
Locul e rezervat de Hagen .Să spun că îl iubesc pe copil ar fi o afirmație modestă.
Când a venit în vizită, cu o cutie cu alimente pe care să le încerc și a realizat că pot vorbi, a leșinat și, din păcate, a lăsat cutia în acest proces. Caspar a mâncat totul înainte ca măcar să mă gândesc să o mănânc.
Când s-a trezit, au fost o mulțime de îmbrățișări, țipete și sărituri de la Hagen care m-au făcut să mă simt atât de ușor cu o formă de veselie pe care nu o am mai simțit-o de foarte mult timp, dar mai mult recent. El a fost întotdeauna drăguț cu mine și acum e chiar mai bine pentru că am putut comunica corect.
Deci acum, cu problemele noastre rezolvându-se una câte una, mintea mea se îndreapă spre ce am reprimat pentru prea mult timp.
Nevoia de a simți, de a ține și de a-mi gusta perechea.Nevoia de a-l face al meu .
A fost ușor să nu acționez în legătură cu asta când mintea mea era un dezastru și nu știam exact ce vreau. Aproape a doua natură să o ignor când era doar o mică senzație în fundul minții pe care nu o înțelegeam pe deplin. Nu a fost la fel de dificil când ne-am cunoscut din nou.Ca noi cei vechi să-i cunoaștem pe noi cei noi a luat timp.
Cu asta, împerecherea a devenit ultima din grijile mele.
Dar acum au trecut multe zile și nevoile corpului meu devin din ce în ce mai puternice, mai exigente. Pielea mi se aprinde de fiecare dată când îl privesc pe Levi, sângele îmi pompează vicios prin corp la mirosul lui, senzația pielii lui mă face să mă topesc de fericire și de dorință pentru mai mult. Nu mai e suficient să fiu în preajma lui, nevoia de a-l atinge e aproape sufocantă, dar în toate modurile corecte , pentru că e perechea mea în care mă înec.
Nopțile nu mai sunt pentru dormit ci pentru dorința pentru el și seara asta nu e diferită.
Corpul meu e fierbinte . Vreau să îl fac al meu și devine greu să înăbuș nevoia și să o ascund de Levi care pare complet neafectat.
CITEȘTI
ROGUE | manxman-TRADUCERE ✔
Hombres LoboLevi Calderon. Cel mai mare fiu al cuplului de alfa din haita numărul unu în lume, Haita Luna Întunecată. Chiar dacă a fost adoptat , el niciodată nu s-a simțit neiubit sau inferior față de frații săi. El a crescut cu o familie iubitoare, într-o ha...