Levi la Media <3
Până nu voi specifica o perspectiva din partea altei persoane, va fi doar a lui Levi.
"Așadar, cred că ceea ce spun ... este că vreau să ne despărțim." Matt a spus și apoi a expirat zgomotos . Am înghețat o clipă înainte de a continua să desenez. Nu m-am deranjat să mă uit în sus, dar îmi pot simți strângerea pe creion întărindu-se .
"Nu este că nu te iubesc sau că m-am oprit vreodată, ci doar ... Nu mai simt scânteia." El a continuat cu un geamăt frustrat. "Am tot încercat să o caut dar nu este aici și ... nu funcționează."
Am presat mai tare vârful creionului pe hârtie dar nu am spus nimic.
"Levi, te poți uita la mine?" El a rugat și m-am oprit din a desena înainte de a închide ochii. Am respirat adânc, împingând valurile crescânde de emoții la o parte înainte să mă uit la el.
Bineînțeles că se uită la mine de parcă el ar fi cel rănit, cu ochii aceea de căprioară care m-au făcut să mă îndrăgostesc de el.
"Spune ceva - te rog Le." El a spus că făcându-mi degetele să se strângă de la porecla pe care doar el o folosea.
Când creionul s-a rupt am expirat adânc înainte de a-mi închide caietul de schițe și de a îl pune în geantă. Îmi pot simți furia crescând și dacă nu sunt atent, probabil voi face ceva oribil.
"Nu vezi asta ajungând nicăieri și vrei să pui capăt lucrurilor." Am spus, împachetându-mi lucrurile. "Nu există nici o scânteie - orice naiba ar fi asta , dar totuși încă mă iubești ... asta ar trebui să îmbunătățească lucrurile. Dar nu contează, pentru că tot termini lucrurile, așa cum eu am spus că o vei face."
"Nu e corect"El a protestat în timp ce m-am ridicat.
"Nu este corect? Ceea ce nu e corect este faptul că sunt pe cale să merg acasă, singur, pentru că ai decis să te desparți de mine în loc să vii acasă cu mine așa cum am plănuit." Am spus , acum privindu-l în ochii lui stupizi. "După ce mi-ai spus că vrei să-mi întâlnești familia și să facem următorul pas împreună, chiar săptămana trecută. Și acum spui că nu este un următorul pas; niciun viitor." Am încheiat și mi-am pus ochelarii chiar înainte ca ochii să înceapă să-mi strălucească. "Matt, asta nu este corect."
Nu i-am dat șansa să răspundă , mi-am pus geanta peste umăr și am părăsit repede restaurantul în care luam micul dejun.
Am ieșit și am mers repede spre mașina mea, intrând înainte să închid ușa. Mâinile îmi tremură prostește în timp ce încerc să împing cheia mașinii în contact , dar a refuzat să intre. Buzele au început să-mi tremure, gura mi s-a deschis pentru a striga dar nu a ieșit nimic - doar suspine . M-am aplecat peste volan și mi-am pus brațele în jurul lui , urând faptul că m-am lăsat să mă atașez din nou; că m-am lăsat să iubesc din nou pe cineva, doar ca ei să mă părăsească ... din nou.
Urăsc când emoțiile mele devin în acest fel - când furia mea devine atât de puternică încât se transformă în tristețe și mintea mea mă îneacă în gânduri întristate care îmi cântăresc tot mai mult corpul cu fiecare minut care trece.
Zeiță,ce e în neregulă cu mine..
Mi-am șters lacrimile și mi-am scos telefonul care a început să vribreze.Uitându-mă la apelant am luat o respirație adâncă înainte să răspund.
"Hey tată,"am spus cât de ferecit am putut.
"Hey puștiule,"Tatăl meu Aiden a salutat în telefon. "Tatăl tău mă forțează să mă asigur că ai pregătit totul înainte ca tu și Matt să veniți spre noi."
CITEȘTI
ROGUE | manxman-TRADUCERE ✔
WerewolfLevi Calderon. Cel mai mare fiu al cuplului de alfa din haita numărul unu în lume, Haita Luna Întunecată. Chiar dacă a fost adoptat , el niciodată nu s-a simțit neiubit sau inferior față de frații săi. El a crescut cu o familie iubitoare, într-o ha...